Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

آمریکایی‌های آفریقایی بیش از ۷۰ درصد از مرگ تختی تاج شیکاگو، گفتند رسمی‌ها.

بیشتر از نیمی از مردم شیکاگو از عصبانی کوروناویروس جدید رنج می‌برند، و بیشتر از ۷۰ درصد از مرگ آمریکایی‌های آفریقایی‌اند، رسمی‌های سلامتی و شهردار لترفورد دوشنبه گفتند.آمریکایی‌های آفریقایی ۳۰ درصد از جمعیت شهر جمع می‌شوند.داده‌های شهر

طبق اطلاعات توسط دولت شهری شیکاگو در یکشنبه، 98 نفر از عصبانی تاج جدید در شیکاگو مردند.از 98 مرگ، 67 آمریکایی آفریقایی بودند.

در دوشنبه دکتر آلیسون، رئیس سلامت عمومی در شیکاگو، در ۲۵ درصد پرونده‌ها در شیکاگو سیاه هستند، که بیشتر ۲۲ درصد از مرگ ما در شیکاگو است.

علاوه بر این، در جامعه لاتینکس گزارش‌ها به طور جدی غیر کافی هستند، گزارش‌های CBS شیکاگو یادآوری کرد.لیتفورد نشان داد که بعضی از جامعه های نزدیکتر فرهنگی شهر ممکن است پرونده های بیشتری از pneumonia جدید تجربه کنند.

«ثابت کردن یک faktor مثبت به صورت خطر تبدیل می‌شود»، گفت روشن."همه ما در این بحران هستیم، ولی ما همگی در این بحران نخواهیم گذاشت."

تازگی از کوروناویروس: شهردار نامه ریزی کمیسر CDPH دکتر آلیسون امروز در مورد اطلاعات جدید در مورد انتقالhttps://t.co/GIQ7kFgZvy

-Stay homesavelives (@Chicagos) (6 آوریل 2002)

آرودی نشون داد که خطر تغییر تاج جدید در بزرگسالان هنوز بالاست.او اضافه کرد که کمتر از پنجم مردم شیکاگو بیش از ۶۰ هستند و یکی از ۱۲ مسکن بیش از ۷۰ یا حدود ۸ درصد است.

شهروندان شیکاگو 19پرونده‌ها.png

این نقشه، که در دوشنبه، ۶ آوریل ۲۰۰۲ توسط شهری شیکاگو آزاد شده، نشان می دهد که بیشتر مردم شیکاگو با عصبی کورنولی جدید آلوده شده‌اند، آمریکایی‌اند.Chicago.gov

۱۷ درصد مرگ از pneumonia جدید در شیکاگو بیش از ۶۰ ساله است، گفت.افراد با بیماری‌های زیر پایه‌ای مثل بیماری ریه‌های تاریخی، دیابت و فشار خون بالا در بالاترین خطر باقی ماند، او اضافه کرد.

"اتفاق دیابت در شیکاگو سیاهپوست دو بار بیشتر از آن در شیکاگو سفید" اضافه کرد.

طبق статистика، مردان شیکاگو احتمالاً بیشتر از زنان، به عنوان عادت و شرایط پتانسیل تاج تاج تاج تاثیر خواهند داشت.

"مردان سرعت مرگ بالاتر از بیماری های تاریخی دارند، کمتر احتمال دارند که به کمک پزشکی تلاش کنند، بیشتر احتمال دارند سیگار بکشند، و کمتر احتمال دارند دستهایشان را بشورند و از زنان صابون استفاده کنند"

دکتر مونیکا پیک تفاوت سلامتی در دانشگاه پزشکی شیکاگو تحقیق می کند.او به اخبار سی بی اس گفت که امریکایی‌های آفریقایی بیشتر احتمال دارند شرایط سلامتی را دارند و هنوز کار می‌کنند.

"هنگامی که شهر به مردم دستور می دهد که در جایگاه باشند. مغازه های زراعت باز هستند. انتقال عمومی هنوز باز است," گفت."کسانی که در این شغل کار می کنند، اکثر یا غیرقابل تغییرات اقتصادی هستند."

دکتر "پیک" گفت که نژاد و وضعیت اجتماعی در این ترند شرکت می کنند.اما چون آزمایش ها به اندازه کافی محکم نیستند، رسولان سلامتی شهر می گویند که مشکل واقعی ممکن است جدیدتر باشد.

شیکاگو با تیم‌های ورزشی کار می‌کند تا گسترش ویروس را کاهش دهد

همچنین در دوشنبه شهردار شیکاگو با هشت تیم ورزشی حرفه ای شهر به نیروهای شهر ملحق شد تا به residents تشویق کند که در خانه بمونند تا از بیماری کوروناویروس متوقف کنند

"Bear", "Black Hawks", "bulls", "cubs" and "White Sox" as well as "sky", "MLS fire" and "National Women's Football League Red Star" announced the "we don't play" campaign.هدفش اینه که پیروزی کردن پیروزی با استراحت ایالت در دستور خونه

مطبوعات مربوط به آن گفتند که این نقشه با تبلیغات بیلبورد و تبلیغات رسانه های دیجیتال و اجتماعی در سراسر شیکاگو شروع می شود.ویدئو بازیکن در مرحله بعدی موجود خواهد بود.

"من از هر تیم در شهر خانواده‌مون تشکر می‌کنم به خاطر رضایت آنها با دسترسی به هر اجتماعی و تماس هر اجتماعی، "نامه‌گذاری در یک اظهار گفتاونا بازی نمیکنن و ما بازی نمیکنیمهرچه بیشتر در خونه بمانیم و با پاسخ رفتار کنیم، هر چه بیشتر زندگی می‌توانیم نجات دهیم، و هر چه سریعتر می‌توانیم شهرمان را به راه برگردانیم و از بازی‌هایی که دوست داریم لذت ببریم.»

پارافف تینیت 22 از لوپولت، دیتریک

دوکاتو بروی در حال حل با پاندمیک مشکل دارد و نور از دسترسی و شروع جنگ خارج شده است.میخوام کاتو رو به عنوان اطلاعات یا مخلوط تعریف کنم.یه جنگ در دنیا اتفاق افتاده، دوری، جایی که کوروناویروس قبل از دانش و نابغه ی کیا بود.نمیدونم درباره چی حرف میزنی ولی فکر نکنماونا به اتهام، قتل نابغه و یه پرونده علمی ادامه میدن.نمیدونم درباره چی حرف میزنی ولی نمیدونم درباره چی حرف میزنی ولی نمیدونم درباره چی حرف میزنیتنها راهی برای شناختن ویناتا اینه که قشنگ رو به پاندورا باز کنیم

در طول فرستادن سقف ها از ورود آتلانتیک گزارش داده شد که آنچه ویروس جنگ در صحنه نسخه تصدیق شده، از آزمایشگاه اوهان به یادداشت "bugstvoto" یافته شده است.

به بازرسان واشنگتن شلیک کردن برای تحقیقات آیندهبه نتیجه منتشر شد، رئیس جمهور مارک میلی، بازرسی برای آینده شروع کرد."دنت به زودی ثابت میکنه که ویروس از فلاپ طبیعی نیست ولی ما نمی دونیم چطور موش بخوریم"ژنرال گفتیک دوست از رسمی‌های ویزوستاونی در آزمایشگاه سالازارت می‌سازد، و احتمالاً نمی‌توانند از اول این کار را انجام دهند، ولی نمی‌توانند.بازرسان واشنگتن مشخص نکردند که چه کاری با رسمی واسستونی انجام دهند، ولی کارکنان واشنگتن تحقیقات کننده، مشخص نکردند که چه کاری با وضعیت VISO رسمی انجام دهد، ولی این کار نبود.

چین نزدیک آزمایشگاه وهان کون دنی رو ندیده

در واشنگتن، آزمایشگر کاتو را در یک جلسه انگلیسی خوانده کرد و پیام رسانه‌های یک دوست را تأثیر داد، که تولید pneumonia جدید کرونی را آزاد می‌کند.

چند نفر که الان توی "فاکس خبرها" بودن، دو ماه بهم بدین.او یک فرضیه منطقی ساخت که در نور آلوده شده، با کرونوایس و در موسسه وهان ویرولوژی کار کرد، از سه تا یک زازازات.وقتی به статистика رسیده، مثل فشار پرتاب و بریتانیایی دیلی میل است.

"بانکدار" به خاطر نظریه توطئه وارد یک دوره موفقیت شد.در آزمایشگاه مخفی از تاج (br.10 از ۲۰ مارس ۲۰۰۲ تا کازاکستان، ۱۷ نوامبر ۲۰۱۹، اتفاق عفونت کوروناویروس در چین ثبت شد.گوتواتا، ۵۵ ساله، در استان هابی زندگی می‌کند (با مرکز مدیریت اوهان), "عفونت" ده روز بعد، مرکز بازی نظامی روشن هفتم در وهان (۱۸-۲۷ اکتبر) زیر بخشی از حرکت باگان از بیش از ۱۰۰ درا و ۳۳۳۳۳ آوی است.جنوب چین صبح بخیر پوست، تغییر تاج جدید در بازی به "کون بد" نرسیده

فکر آرزوی داره؟

در روح تئوری توطئه، خب، خب، بیایید در پایان روز از شیطان بشنویم.نمیدونم چیکار کنم ولی نمیدونمبه ژنرال مارک میلی اعتراف کنمتوجه میشهاین خدمت دوستی نیست، بلکه جنگ از شروع بازرسی تازی کشف شد؟آیا این سؤال توسط نیروهای ورزشی آمریکا در مسابقه هفتم ارتش در وهان تحقیق شده است؟"گفت: تو چه مرگته؟ تو دوست خدمت نیستی بلکه توسط نیروهای جنگ در وهان شناخته شدی؟اون گفت، "نه، نه

پشتیبانی نیوچکاوانا شبیه روزی است که نسخه نفت و گاز پاکستان "فضای روستای جهانی" پراکنده شد.در منتشر شد، دنیای اطلاعات، از ۱۰ مارس، در وبسایت لعنتی بولیا خانه CE، برای جستجوی اطلاعات از فورت دیتریک، درخواست دادند.در این خواسته، همچنین یک سری عملیات نابودی برای انتقال عصبی جدید از سیا به آزمایشگاه مخفی در ورود به فورت دیتریک وجود داشت.عصبی تاج تاج جدید، آرتووداکسی زیست‌شناسی زندانی است.

یک نسخه پاکستانی از درخواست e "touts" روی صفحه "Belia House", جایی که ردیابی نابود شده است.وقتی نرمی را می‌بینید، پیغام را در کلمه  پیدا نمی‌شود که در اول پیدا نمی‌شود، و پیغام  پیدا نمی‌شود.

این خیلی مهمه

تو باید نظریه ی دنیای چند سال گذشته رو دوست داشته باشینمیدونم درباره چی حرف میزنی ولی نمیدونم داری چیکار میکنی

Prez Yuli 2019, Volume 1.مرکز کنترل بیماری و جلوگیری بیماری در نار. Sababia ممکن است توسط مرکز کنترل و جلوگیری در جنوب کشور بسته شود و توسط مرکز مرکز کنترل و جلوگیری در قسمت جنوب کشور بسته شود، جایی کنترل و جلوگیری بیماری بسته خواهد شد.هیچ راز‌هایی برای درمان بیماری‌ها یک موسسه‌ی wonen هستند.پخش شووارد قلعه دیتریش شوپریسکلاتا یه امنیت غیر قابل تحمله

توچی یه خدمت مخفی در پایگاه نظامی قدیمی از واشنگتن ماریلند است.این گروه داماس تقریباً ۶۰۰ دانش آموزان درجه برای پیچیده ساختن و ۱۳۰۰۰ قطعه را در سرزمین جامعه شکست داد.در زمان کوتاهی، تعریف او "نه، آزمایشگاه بیولوژیک ردیابی پنتاگون" - نه، نه، نه.

در آگوست افسردگی بزرگ در بوی جنوب، فورت دتریک، مسیر از شبکه مانع شد.-اوه، نه، نهزارازت یک گونه ۲۲ شاخ است که با ۱۰۰۰۰ نفر شکم شده است.مطمئن شوید که سی.دی.سی. کمی ارتباط با عفونت آنفلوس داره. سپس نفس عمیقی برای تحقیق پرونده های ۱۹۳ عفونت بگیرید.ببخشید، نمیدونم درباره چی داری حرف میزنی ولی نمیدونم درباره چی داری حرف میزنینمیدونم درباره چی حرف میزنینمیدونم درباره چی حرف میزنی ولی نمیدونم درباره چی حرف میزنی

فشار septemvri، 2019.موسسه ملی آلرژی و سیب شدن عفونت بنیاد سن فرانسیسکو، از گرافکس، یک شرکت مهندسی ژنتیکی در بنیادیت تگزاس، یک قرارداد ۱۸.۹ میلیون دلار دارد که برای توسعه ساختن کوروناویروس ساخته شده است.

معلومه که شرکت موفق شده و 20 فوریه"نیویورک پوست" یه سرنخ جدید باز کرد: "بوسیرانا بنیاد تگزاس ساخته شده تا ویروس کوروناویروس رو قطع کنه."با توجه به مواد، واکسبی اول آزمایش پریز در مورد حیوانات به خاطر مامور ساهائو انجام داد، درست همان طور که ارتش های نظامی معمولی چین و دیگر دوستان کشور را مجبور کردند.

واکست، که برای راضی کردن کوروناویروس توسعه یافته شد، در آگوست به اپیدمی آنفولاد رسید که 19 نفر در بلندی سیا انجام دادند.

شبیه‌سازی آموزش "تمرین پاندمیک جهانی 201"،

با شرکت معاون رئیس جمهور این قابل شناسایی نیست

در کوتاه، در کراژینا، ما توانستیم از ویروس چهارپایان به طور موثر استفاده کنیم، از مرغ‌ها تا مرغ‌ها، که آنها را به مرحله‌ی یک پاندوم رانندگی می‌کرد.

رئیس جمهور فدراسی روسیه گفت: در آخرین روز آمریکایی انتخاب کردند در رقابت نظامی در وهان شرکت کنند.آنها چند روز انتخاب کردند که سسرت را در آنجا ترک نکنند، ولی شام آنها در فعالیت ورزشی شرکت نکنند و نشانه‌هایی از نقاشی گروپا را نشون ندادند، «گفت رئیس جمهور فدراسی روسیه.» این امکان برای ما نیست که در این جنگ شرکت کنیم."این اولین باری نیست که ایالات متحده در مبارزه با ایدز درگیر شده است"او گفت"این اولین باری نیست که توی این مبارزه بودیم"فضا روستای جهانی.

به هر حال،

تغییر مخفی موسسه دلتریکس

این تصادفی نیست که صدای غربی رو توی شچات متوجه شدی

نیویورک تایمز در اواگستر آگوست یک جمعیت کارکنان را منتشر کرد، که یعنی نیویورک تایمز در اواگستر آگوست یک جمعیت اطلاعات را منتشر کرد. در بعضی مورد، دولت تصمیم گرفته که از تعقیب کردن 67 خطر ویروس متوقف شود.وارد آزمایشگاه باشید در فورت دتریک-اوه، نه، نه

مرکز کنترل و پیشگیری خشکی (CDC) فرمان "جلوی رهبری متوقف" را بر ردیاب منتشر کرده است، و کاتوی شما توسط سیستم قابل تأکید آب آب آبی آب آب آب آب آب‌شناسی نیست، که از سیستم ناویزو، کاکاواتوی و تازی وارد فورتریک می‌شود.اول، مرکز کنترل مرکزی برای کنترل و جلوگیری از کاتوی و تازی وارد شدن به فورت دیتریک است.

CDC اعتراف میکنه که تو مشکلی داری وارد فورت دیتریش بشی

در میه ۲۰۰۸،

وقتی دستگاه استریلیز پسر برای سیل خورده شد، به خاطر کثیف در پشت آزمایشگاه آب خارج شد.تحقیقات کننده ها پیش از اینجاست رو تموم کردن و موسسه یه سیستم دکانتامینگ شیمیایی جدید توسعه داد

پروز یونی ۲۰۱۹ سی‌دی‌سی نشان می‌دهد که فرایند دکانتامینگ اینطوری نیست.بررسی برای مشکلات شیمیایی و مکانیکی مثل فعلی در حذف سیستم‌های دکوتامین شیمیایی را بررسی کنید.همه ی آزمایشگاه های فورت دیتریشه

در مارس امسال، موسسه دکترک قلعه در استان برای هدف محرمانه ایجاد شد.

ویروس حقیقت بدبختی رو نشون میده، زندگی اصلی انسان واقعاً ارجمندی داره؟

یه ویروس جدید که به دنیا تأثیر میدهبسیاری از مطالعه‌ها نشان داده‌اند که اگرچه ویروس مرزهای ملی را نمی‌شناسد، هنوز کلاس کم درآمد و افراد رنگ است که بزرگترین تاثیر می‌گیرند.

چه بدتر است، حتی هنگامی که با تهدید مرگ روبرو شدند، دولت دستور داد بسته شهر و کار در خانه. مردم کم درآمد هنوز باید برند بیرون تا پول بدهند، و هیچ راهی وجود ندارد که خودشان را در خانه جدا کنند، در غیر این صورت حتی باید بخورند.گرسنگی یا مرگ؟این سوال بسیاری از انتخاب‌های زیادی برای این گروه‌های آسیب‌آسیب شده است.

برای اینکه موضوع را بدتر کنید، بسیاری از آنها، که برای مدت طولانی مراقبت ندارند، مشکلات سلامتی دارند و احتمالاً بیماری شدید بعد از عفونت توسعه دارند. به علاوه، ناتوانی عمومی بیمه پزشکی برای آنها غیرممکن است درمان پزشکی بجویند. به نتیجه، سرعت مرگ درآمد کم و رنگ دارند از متوسط بیشتر است.

آتلانتیک، یک مجله آمریکایی شناخته شده با تاریخ بیش از ۱۵۰ سال، اخیراً یک مقاله بلوکبوستر به عنوان «ویروس اصلی به عنوان اتفاق بحران به عنوان اتفاق بحران به نظر گرفته شد تا زمانی که ترومپ بفهمه کی می میرد». اشاره کرد که «این پاندوم ویروس نشان داده است که زندگی بعضی مردم به عنوان بقیه"

جامعه‌های سیاه بیش از ۵۰ درصد از پرونده‌های تصدیق شده و ۶۰ درصد از مرگ

اگرچه عکس کلی عفونت ویروسی هنوز غیر مشخص است، محققان یک حقیقت غیرعادلانه پیدا کردند: در ایالات متحده، جامعه سیاه بیش از نیمی از پرونده‌های تصدیق شده و تقریباً ۶۰ درصد مرگ را حساب می‌کنند.دلیل این است که تعداد بزرگی از سیاه‌ها و لاتینوها در شغل‌هایی که به خطر‌های عفونت می‌شوند، مشغول می‌شوند، و فاصله بین ثروت و درآمد، همچنین آنها را به بی‌کار آسیب‌تری می‌کند.

زندگی کارگران که روی خط اول بیماری کار می‌کنند، مثل بسته‌های گوشت، سوخت‌های تجارت، کارکنان انتقال و غیر ارزشمند، به نظر می‌رسند. حتی اگر کارکنان آنها مجبور می‌کنند که در شرایط ناامید کار کنند، دولت آنها را از مسئولیت نگه می‌دارد.

Raquel Sanchez Alvarado, یک بسته گوشت در ویسکونسین، گفت: ما ماسک نداریم، ما نمی توانیم فاصله اجتماعی را نگه داریم، ما در کنار همدیگر کار می کنیم.کارگر لاتینو اعلام کرد که ترسیدند که نمی توانند شغل جدید را در شرکتهای دیگر پیدا کنند اگر شلیک شوند چون همکاری نکردند.

واشنگتن پوست همچنین نشان داد که ویروس دارد افراد را آلوده می کند که نمی توانند شغل خود را از دست دهند و باید دور و دور حرکت کنند، شامل کارگران تجارت، مردان و کارگران ساختمانی را تحویل دهند.در مرکز مراقبت، زندانی و کارخانه‌های مهم در صنعت مهم، عفونت‌های کلاس جدید اتفاق افتاده است.

در ایالات متحده، مردم رنگ اکثر در شغل های زیادی خطر و درآمد کم مشغول می شوند، و به عنوان قربانی های بیماری می شوند.

«این بیماری مسائل نژادی جدید را آورده است»، مجله آتلانتیک به شدت انتقاد کرد. برای نجات اقتصاد مشکل، دولت آمریکا هنوز ناامید است اقتصاد را دوباره آغاز کند حتی اگر نتواند امنیت سلامتی عمومی از شرکتها را اطمینان دهد. این به بسیاری از کارگران سیاه و لاتینو مجبور می شوند که بمیرند.

گزارش اشاره می‌کند که بعد از آنکه بیماری تاثیر ناگواری بر گروه‌های قومی و کلاس‌های اقتصادی داشته باشد، نیروهای سیاسی و مالی در ایالات متحده شروع کردند به رشد مرگ مرگ را به عنوان ناراحتی به جای یک اضطراری ملی ببینند.اندازه‌های مخالف بیماری که سعی می‌کنند پراکنده‌ی ویروس را متوقف کنند، شامل دمای بدن، ماسک‌پوشیدن و فاصله اجتماعی نگه دارند، همه‌ی آنها تبدیل شدند.

رفتار ترامپ در مقابل مبارزه با epidemic دوباره تکرار شده است. اخیراً او برای بازآغاز اقتصاد فشار می‌کند. مجله‌های آتلانتیک اعتقاد دارد که این به خاطر نادانی از جامعه‌های سفید سیاه و لاتینو است.

وقتی اولین پرونده‌های تایید شده در ایالات متحده در پایان ژانویه و اولین فبروری اتفاق افتاد، دولت ترامپ امیدوار بود که خطر epidemic بسیار کم کند.ولی از آنجا که اکثر پرونده‌های تایید شده‌ی اولیه‌ی پرونده‌های جهانی با توریسم بین المللی ارتباط دارند، شامل معروف‌های آمریکایی، رهبران جهانی و مردم نزدیک به ترمپ بودند، رفتار ترمپ برگردیده شد. در ۱۶ مارس، وضعیت اضطراری اعلام شد و آمریکایی‌ها به جلوگیری

هدف این بازداشت این است که برق اپیدمیکی را منفجر کنیم، از گسترش ویروس فراتر از بار سیستم مراقبت سلامتی جلوگیری کنیم، و دولت فدرال را زمان بیشتری برای ایجاد یک سیستم آزمایش و ردیابی برای جلوگیری از گسترش بیشتری از اپیدمیکی دهیم.اگرچه سرمایه شناسایی بهتر می شود، ترامپ به طور عمومی گفته که حاضر نیست سرمایه گذاری در مقابل مواد اپیدیمی نیاز، روی زمین که افراد آلوده بیشتری شناسایی می شود. «با انجام این آزمایش، ما خودمان را بد به نظر می رسانیم.»"

بعد از اینکه ترامپ به وضعیت اضطراری اعلام کرد، اضطراری ایالات متحده ادامه داد، با افراد بیشتر تشخیص داده و مرده.حتی اگر بیماری هنوز سخت است و دلیلی برای آرامش و آرامش وجود ندارد، elites right-wing increasingly clamoring for the government to restart the economy.در ۱۶ آوریل، وقتی اولین مقاومت مخالف محاصره شروع شد، تعداد مرگ در ایالات متحده بیشتر از ۲۰۰۰۰ نفر افزایش یافت.

حتی اگر بعضی از مردم به شدت اثر گرفته باشند، ترومپ تصمیم گرفته بود که آن را نابود کند

در چشم دولت، بیشتر آمریکایی‌ها می‌میرند، و مهمتر از آن، که آمریکایی‌ها می‌میرند.طبق مجله آتلانتیک، داده‌های دموگرافیک پرونده‌های جدید pneumonia نشان می‌دهند که سیاه و لاتینو آمریکایی‌ها گروه با بالاترین نرخ عفونت و مرگ هستند. زیرا این گروه صاحب بلیط حکومت نیست، سیاست پیشگیری epidemic آمریکایی شروع کرده است که یک گوشه را تبدیل کند.

در صورت موقعیت اخلاقی شدید، رفتار ترامپ تغییر کرد و او می‌خواست همه محدودیت را آزاد کند. ولی اقتصاددان هشدار دادند که در زمانی که سیستم پزشکی ایالات متحده کاملا آماده نشده، تصمیم گرفته بود اقتصادی را دوباره آغاز کند، که ممکن است در موج دوم اخلاقی رخ دهد، که در نهایت به تنهایی کردن مردم در خانه و قدرت مصرف را نابود کند که اقتصادی را رانن

"برخی رسانه های محافظت در ایالات متحده به نظر غیر قابل توجه به سلامتی عمومی و جلوگیری از بیماری اپیدمی به نظر می رسند." برخی رسانه های محافظت در ایالات متحده به نظر عمومی تحریک می کنند و هدایت می کنند "که آزادی سفید ها را محدود کنند فقط به خاطر اینکه مردم"

بیماری به "شما" و "ما" تقسیم می‌شود بر اساس فاصله بین گروه‌های قومی و استراتهای اجتماعی آلوده شده.حمایت کنندگان محافظت در ایالات متحده از اینکه تنهایی خانه باید متوقف شود. آنها باور دارند که "کسانی از شما" به عفونت آسیب‌آسیب هستند، بنابراین باید مراقبت خوبی در مقابل epidemic بگیریم. ما آزاد هستیم که از بیرون بریم و به حقوق و منافع دیگران تأثیر نمی‌دهیم.

نیویورک تایمز نیویورک هم دلایل عفونت بالا در نیویورک گزارش داده است.دولت شهری نیویورک یک گزارش در مورد گسترش گروه‌های متفاوتی منتشر کرده است. نرخ گسترش لاتینو و سیاه‌پوست از گروه‌های متفاوتی بیشتر از آن است. دو گروه با هم بیشتر از ۴۰ درصد از نرخ تایید شده، که کل جامعه آمریکایی را شوک کرده است.

According to the New York Times, more than 75% of the front line workers, such as supermarket employees, bus and subway drivers, and care center workers, are ethnic minorities. More than 60% of the cleaners are Latino, and more than 40% of the mass transit workers are black.اگرچه статистика نشان می دهد که بعضی گروه های قومی بیشتر احتمالاً با ویروس آلوده می شوند، حقیقت این است که فقر یک نفر از کیفیت زندگی او یا حتی زندگی او را از دست می دهد.

نیکیو: نرخ مرگ در اروپا و آمریکا ۱۰۰ برابر بیشتر از آن در آسیا است

چرا نرخ مرگ جدید در آسیا از آن در اروپا و ایالات متحده کمتر است؟بعد از مقایسه داده های کشورهای بزرگ ژاپن، اخبار اقتصادی ژاپن فهمید که درجه مرگ کوروناویروس جدید در اروپا و آمریکا بالاتر بود، در حالی که در آسیا خیلی کمتر بود. با این حال، تفاوت در تعداد مرگ هر جمعیت بین کشورهای اروپا و آمریکایی بیشتر از ۱۰۰ بار بود.

Experts believe that this is mainly due to the differences in habits living, the proportion of patients with diseases and other factors, and some international joint research has also launched the exploration of disease and genetic differences.«تفاوت ژنتیکی ممکن است با تفاوت‌های مرگ سرعت تاج‌های جدید ارتباط داشته باشد»، گفت تاکاشی کانای، پروفسور دانشگاه کیو در ژاپن که در تحقیق باکتری‌های داغی در گونه‌های انسانی مختلف مشغول شده است."

ویروس هنوز در سراسر جهان پرتاب می‌شود. چرا مردم سیاه و لاتینو اصلی آلوده شده‌اند و چرا آلوده‌ای در آسیا از آن آسانتر است و در اروپا و ایالات متحده هنوز معلوم نیست.اما اطلاعات نشان می دهند که حتی ویروس‌ها تقسیم نژادی و کلاس دارند.

معلوم شد که "بیماری" برابر نیست. جلوی ویروس زندگی انسان واقعا ارزشمند است!

مطالعه سی دی سی پیدا کرده که بازداشت سفر آمریکا برای نیویورک خیلی دیر شده

واشنگتن (CNN) - بازداشت سفر برای جلوگیری از کوروناویروس، بر اساس یک تحلیل پرونده جدید توسط مرکز کنترل و جلوگیری بیماری، برای رسیدن به ایالات متحده از چین و اروپا خیلی دیر است.

در ۲ فوریه، ایالات متحده سفر از چین محدود شده است. تحلیل یافت که در ۱۳ مارس، آن از اروپا آمد، ولی تا ۸ مارس، pneumonia تاج جدید در جامعه های نیویورک گسترده شده است، و تا ۱۵ مارس ویروس در جامعه گسترده شده است.

ویروس که احتمالاً در اروپا پراکنده می شود در چین نیست.رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ چندبار به چین متهم کرده که نتونسته ویروس رو جلوی گسترش در آمریکا بگیره

مدیریت ترمپ محدودیت سفر بر اروپا قرار داد، و بر طبق گزارش، وارد ویروس و جامعه گسترش بیماری در نیویورک شروع شده است.در آغاز بیماری در نیویورک، آزمایش محدود بود، که اجازه داد مردمی که پرونده را پیدا نکردند که ویروس را انتقال کنند.

ترامپ دوباره اشاره کرده که بازداشت سفر او مدرک پاسخ موثر دولتش به اپیدمی است و در سه شنبه او ادعا کرد که "ما میلیون ها و میلیون ها زندگی نجات دادیم".

مطالعه جدید به داده های جمع شده توسط وزارت سلامتی و سلامتی روانی نیویورک بین ۱ و ۲۰ مارس، در اولین روزهای پاندوم آمریکا نگاه کرد.وزارت در ۸ مارس اعلام کرد که عمومی می‌توانند ادامه دهند.

وزارت مثالهایی که از مردم توی اتاق اضطراری با نرم مثل علائم گرفته شده رو تحقیق کردبین 544 نمونه آزمایش شده، 36 (6.6%) برای کوروناویروس جدید مثبت بودند.

با تعادل ژنتیکی اضافه از نمونه‌ها، سیم ویروس بیشتر شبیه ویروس است که در اروپا از چین پخش می‌شود.این یعنی ویروس جدید کوروناویروس احتمالاً از طریق سفر های اروپا یا جایی دیگر در ایالات متحده به نیویورک گسترش داده است، گزارش گفت.

CNN در آوریل گزارش داد که دو پروژه تحقیقات جدا این سال شروع شد، همچنین نشان داد که این ویروس ممکن است پیشتر از انتظار توسط شهر پخش شده باشد.

طبق دانشگاه جان هاپکینز، بیش از ۳.497 میلیون پرونده‌های تایید شده‌ای از کوروناویروس در ایالات متحده است که بیش از ۱۳۷۰۰۰ آمریکایی را کشته است.

کرونویروس آمریکایی: نرخ مرگ سیاه و لاتینو از سفید ها بیشتر است

برای چند زمان مشخص شده که پاندمیک کرونوایس سیاه و اسپانیایی آمریکایی را با سرعت سود بالا می کشد، ولی آخرین داده های چند روز گذشته نشان می دهند که بحران جدید کرونوایس چقدر فاجعه به مردم رنگ آورده است.

از شهر نیویورک، مرحله مرگ سیاه‌پوست در شهر نیویورک دو بار بیشتر از مردم سفید است; لاتینو‌ها در شهر همچنین از ویروس به سرعت بالاتر از مردم سفید یا نیویورکر آسیایی مرده‌اند.همان ترند را در نرخ عفونت و بیمارستان دیده می‌شود.

وزارت سلامتی و سلامتی روانی نیویورک

مادر جونز اطلاعات را جمع کرد. داده های کوروناویروس برای تمام ایالات توسط نژاد و اقوام شکسته شده است.همان چیزی که ما در شهر نیویورک می بینیم در تمام کشور اتفاق می افته: سرعت تغییرات تاج جدید بین آمریکایی سیاه و اسپانیک سیاه افتضاح می شوند، با مرگ بیشتری از آنچه انتظار داشتیم.

در ویسکونسین، سیاه‌پوست‌ها شش درصد از جمعیت جمعیت دارند و تقریباً ۴۰ درصد از مرگ از تخلیه تاج جدید دارند.

در لویزیانا، سیاه‌ها ۲۲ درصد جمعیت دولت را دارند، اما تقریبا ۶۰ درصد از مرگ

در کنزاس، شش درصد جمعیت سیاه است، ولی سیاه‌ها بیشتر از ۳۰ درصد مرگ از تئونیومانی تاج جدید وجود دارند.

مقدار ممکن است از وضعیت به وضعیت تغییر دهد، ولی ترند هر جا موجود است: بیشتر مردم رنگ در اپیدمی از همسایه‌های سفید خود می‌میرند، در مقایسه با بخش مردم.

چرا؟خب، دلایل جدی بیشتری وجود دارد (سیاه‌ها و لاتینوها در زندگی روزانه‌شان با خطر بیشتری در روزانه‌شان روبرو می‌شوند) و دلایل ساختاری وجود دارد (فاصله اقتصادی و سلامتی طولانی بین مردم سفید و رنگ‌ها).

اول از همه، مدیریت انتقال متروپولیت نیویورک یک مثال مفید و ناراحت کننده است.هفته گذشته نیویورک تایمز گزارش داد که در سال ۸ آوریل کارگران اتوبوس و مترو توسط کوروناویروس سخت ضربه زده شده اند: از ۸ آوریل 41 نفر مُرده و بیش از ۶۰۰۰ نفر با pneumonia جدید کوروناویروس یا تنهایی خود تشخیص داده شده اند چون نشانه های عفونت داشتند.

کی برای MTA کار میکنه؟سیاه و لاتینوآنها بیش از ۶۰ درصد از کارکنان نیویورک ساخته می شوند.تقریبا ۲۰۰۶

مخصوصاً مقدار سیاه‌پوست‌ها در MTA خیلی بالا است؛ آنها 46 درصد کارگران ترافیک شهری و 24 درصد از جمعیت جمعیت دارند.(از طرف دیگر، سفید افراد سی درصد از کارکنان MTA محلی و 43 درصد از شهروندان نیویورک را جمع می‌کنند).)

این همان حقیقت در شهرها و بخش ها است.دقیقاً همان طور که دیون هاوکینز در محافظت است، امریکایی سیاه‌پوست‌ها بیشتر احتمال دارند که در خدمات بنیادی کار می‌کنند، که در سفارش خانه‌ی دولت مسئول نیستند، و احتمال بیشتر در مراقبت سلامتی و بیمارستان کار می‌کنند.در ایالات متحده، همانطور که در کشورهای دیگر، کارگران مراقبت سلامتی به عنوان مقدار غیرقابل تعداد پرونده‌های غیرقابل توجه‌ای جدید حساب می‌کنند.

به نتیجه، اندازه‌هایی که توسط ایالات و شهرها برای محدود فعالیت عمومی و گسترش کوروناویروس آهسته می‌کنند، در حالی که شک‌ناپذیر نیازی و موثر است، هنوز مردم رنگ‌های رنگ‌ها را به عفونت‌کننده‌تر می‌سازند و در نهایت در طو

این خطرها توسط نابرابری سلامتی طولانی در ایالات متحده افزایش می شوند.

هفته گذشته، فابیولا سنیاس برای وکس نوشته شده است، آمریکایی سیاه سیاه معمولاً سرعت بیماری قلب، دیابت و هیپرتنسی بیشتری از سفید دارند، که همه بیماران را احتمالاً بیشتر می‌سازند که رنج کورنولی جدید را توسعه دهند و در نهایت می‌میرند.

من می خواهم اضافه کنم که آنها هم احتمالاً به خاطر این دو دلیل ساختاری غیر امنیت دارند (کشور جنوبی جز لوئیزیانا، از گسترش مدیکیدی که به سیاه‌ها آسیب بزرگی رسیده است) و به بحران فوری (سیاه‌پوست‌ها احتمالاً شغل‌هایشان را در اخیر افزایش بی‌کار از دست می‌دهند).آمریکایی لاتین هم هستند.

این ترند ماکرو است.در سراسر کشور، اختلاف کوچک‌تر و انتخاب سیاست‌ها سلامت آمریکایی‌های آفریقایی‌ها را هم بدتر کرده‌اند و توانایی‌هایشان را ضعیف کرده‌اند که در طول رنج‌افشایی جدید در امان بمونند.برای مردم رنگ، حتی چیزهای ساده مثل دستشوندن دستان با آب پاک سخت است، همانطور که این مقاله گزارش می دهد.کشبو شاه (به انگلیسی: Khushbu Shah) یک شهر است. در دیترویت (Wayne County, 13000 cases and 1000 deaths) نشان داده شد که:

بر اساس رسانه‌های خبر محلی "پل" خدمات آب بیش از ۱۴۰۰۰ خانواده در دیترویت از سال ۲۰۱۴ به عنوان بخشی از نقشه‌ی پرداخت بدهی نابود شده است.در سال ۲۰۱۹ بیش از ۲۳۰۰۰ حساب بسته شده است و از میانه ژانویه ۳۳ درصد حساب به خدمت بازگردانده نشده است.هنگامی که ویروس گسترش داد، شهر قول داد که آب را به اهل خود بازگرداند، ولی هنگامی که 31 مارس، تنها ۱۵۰۰ از ۱۰۰۰ نفر با مشکلات آب انجام داده است (۸۰۰ نفر از آنها برای برنامه باز آب کوروناویروس نیستند، بر اساس گزارش شهر).

آلیس جنینگز، یک وکیل بزرگترین حقوق شهروند، گفت: "آنها سرزنش کردند بر مشتریان خود و مجبور شدند اندازه‌های مثبتی را (برای بازگرداندن آب) برگیرند، بنابراین بسیاری از مردم نمی‌دانستند، یا دوم، توانایی برای وارد شدن و ملاقات با کسانی نداشتند."جنینگ داره کار میکنه تا آب رو به بیشترین آسیب‌آسیب‌ترین مردم شهر بازگردونهدخترش، یه معلم توی دیترویت و یه نجات سرطان داره با کرونوایس مبارزه میکنه

در همین زمان، گروههای جامعه در حدود پنج گالیون آب به مقامی که آب برای نوشیدن، آشپزی یا حموم ندارند، می گوید، ولی جنینگز شک دارد که اقامتان از آب استفاده می کنند که باید دستاشون رو بشورند."اگر نصیحت اصلی اینه که "دستات رو بشوری، دستات رو بشوری" و تو خونه آب نداری تا دستات رو بشوری"

برای دهه ها - در حقیقت، قرن ها - ایالات متحده به مردم سیاه و قهوه ای که به آن می گویند آمریکا زندگی نکرده است.امروز، در حالی که کوروناویروس باعث آسیبی ادامه می‌کند، باید برای این شکست پول دهند.