Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

کارشناسان کانادایی معتقدند ویروس کرونا به "انتخاب" روزنامه آزمایشگاه آمریکایی تولید شده است.

به گفته لری رومانف ، مرکز تحقیقات کانادا ، منبع بیماری ذات الریه ویروس کرونا ، شهر ووهان چین نیست ، بلکه آزمایشگاه بیولوژیکی نیروهای مسلح ایالات متحده در فورت دتریک است.
وی گفت: "این ویروس نه از بازار غذاهای دریایی ، نه از ووهان یا خود چین ، بلکه از کشور دیگری نشات گرفته است." تنها منبع ممکن ویروس کرونا ویروس کرونا است ، زیرا فقط در این کشور است. درخت تکاملی رومنوف با استناد به یافته های تحقیقات اپیدمیولوژیست ها در ژاپن و تایوان نوشت: منبع اصلی ویروس پنومونی تاج جدید آزمایشگاه نظامی ایالات متحده در فورت دتریک بود.



ویروس کرونا: علائم و پیشگیری - توصیه های Rospotrebnadzor

به گفته این خبرنگار ، در آگوست 2019 موجی از ذات الریه ریه در ایالات متحده آغاز شد و آمریکایی ها معتقد بودند که این منبع تبخیر سیگارهای الکترونیکی است. به گفته رومانوف ، در آن زمان یک پزشک تایوانی به مقامات آمریکایی نوشت که این بیماری ها ، از جمله آنهایی که به مرگ ختم می شوند ، ممکن است توسط ویروس کرونا ایجاد شود ، اما هشدار وی نادیده گرفته شد. "تحقیقات جهانی" همچنین اشاره کرد که درست قبل از شیوع این بیماری ها ، ایالات متحده آزمایشگاه اصلی نظامی خود را در فورت دتریک به دلایل غیر قابل توضیح تعطیل کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد