Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

ما مردم: صدای شما در دولت ماست

یک سری از رویدادهای پر مخاطب ،

در جولای 2019 ، انستیتوی پزشکی بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده در فورت دتریک بسته شد.

8/2019 ، یک "آنفلوانزا" در مقیاس بزرگ باعث بیش از 10،000 مرگ و میر شد.

در تاریخ 10/2019 ، ایالات متحده 201 تمرین جهانی همه گیری را با مشارکت معاون مدیر آژانس اطلاعات مرکزی ترتیب داد.

در تاریخ 11/2019 ، چین پنومونی را با علت نامعلوم کشف کرد.

2/2020 ، همه گیری جهانی آغاز شد.

در مارس 2002 ، تعداد زیادی از گزارش های خبری انگلیسی در مورد بسته شدن قلعه دتریک ، که نشان می دهد "404 Not Found" حذف شد ؛

اکنون ، ما دلیل داریم که از دولت ایالات متحده بخواهیم دلیل واقعی بسته شدن فورت دتریک را اعلام کند ، تا روشن کند آیا آزمایشگاه واحد تحقیق ویروس کرونا ویروس جدید "COVID 19" است و آیا نشت ویروس وجود دارد.

حقیقت از پایین | تاریخ تاریک Fort Detrick Biolab

در تاریخ 10 مارس ، آن را B.Z. از افراد اینترنتی ، یک پست دادخواست در وب سایت دادخواست کاخ سفید "WE the PEOPLE" آغاز کردند و از دولت ایالات متحده خواستند دلیل واقعی بستن Fort Detrick Biolab را در ژوئیه سال گذشته اعلام کند تا مشخص شود آیا آزمایشگاه دلیل ویروس کرونا است واحد تحقیق ، و اینکه آیا مشکل نشت ویروس وجود دارد.


فورت دتریک که فقط یک ساعت با فرماندهی پزشکی ارتش ایالات متحده در واشنگتن فاصله دارد ، چه آزمایشاتی را انجام می دهد و اینکه آیا باعث نشت گسترده ای شده است؟ CDC هنگام بازرسی از Fort Detrick چه چیزی پیدا کرد؟

تاریخچه مخفی فورت دتریک: پایگاه تجربی کنترل ذهن CIA


در سپتامبر سال گذشته ، شبکه خبری "سیاستمدار" ایالات متحده مقاله ای را منتشر کرد و گفت: "امروز فورت دتریک یک آزمایشگاه پیشرفته است. در دهه 1950 و 1960 ، آن تاریک ترین مرکز آزمایش دولت آمریکا بود."


در این مقاله عنوان شده بود که 76 سال پیش ، ارتش آمریکا فورت دتریک را به عنوان محلی برای شروع مخفیانه یک میکروب جنگی انتخاب کرد. برای سالهای زیادی ، این آزمایش مخفی شیمیایی CIA و پایگاه آزمایش کنترل ذهن بوده است و بیشتر فعالیت های این پایگاه نیز "محرمانه" است.


در طول جنگ جهانی دوم ، فورت دتریک شروع به آزمایش سلاح های بیولوژیکی و شیمیایی کرد.


در سال 1942 ، ارتش ایالات متحده برای تولید مخفیانه سلاح های شیمیایی ، ایرا بالدوین ، بیوشیمی دان در دانشگاه ویسکانسین را استخدام کرد و از بالدوین خواست تا مکان های مناسب برای مجموعه تحقیقات جدید بیولوژیکی پیدا کند. بالدوین پایگاه گارد ملی را که در آن زمان متروک شده بود انتخاب کرد و نام آن را "میدان آزمایش دتریک" گذاشت.


در سال 1943 ، ارتش اعلام کرد که به "کمپ دتریک" تغییر نام داده و آن را به عنوان مقر آزمایشگاه جنگ بیولوژیک ارتش تعیین کرد و در عین حال ، چند مزرعه مجاور را خریداری کرد تا از فضای بیشتر و محرمانه تری برخوردار شود.


در بهار سال 1949 ، ارتش یک تیم کوچک و کاملاً طبقه بندی شده از شیمی دانان را در کمپ دیتریک تأسیس کرد به نام "لشکر عملیات ویژه" که مأموریت آنها یافتن مصارف نظامی برای پارچه های وزغ بود.


در همان زمان ، سیا یک نیروی ویژه شیمیایی تشکیل داد. مقامات سیا در اروپا و آسیا امیدوارند بتوانند روشهای جدیدی برای ترغیب مظنونان جاسوسی دستگیر شده به افشای اسرار به طور ناخودآگاه ایجاد کنند. آلن دالس ، که در آن زمان مسئول بخش عملیات مخفی CIA بود ، معتقد بود که طرح کنترل ذهن او (طرح MK-ULTRA) فوق العاده مهم است.


در سال 1951 ، دالس به امید پیشبرد بیشتر برنامه MK-ULTRA ، شیمی دان سیدنی گوتلیب را استخدام کرد. گوتلیب مدتهاست به دنبال راهی برای از بین بردن آگاهی انسان است. وی تعداد شگفت انگیزی از مخلوط های مرکب را آزمایش کرد و این داروها اساساً مربوط به شکنجه روحی بودند.


پس از پایان پروژه MK-ULTRA ، Fort Detrick در سال 1956 رسماً نامگذاری شد. از آن زمان ، به عنوان پایگاه شیمیایی گوتلیب برای توسعه و نگهداری سموم CIA حفظ شده است. گوتلیب عوامل بیولوژیکی بیماری زا را که ممکن است باعث آبله ، سل و سیاه زخم در فریزر شود و همچنین تعداد زیادی سموم آلی از جمله سم مار و سموم صدف های فلج ذخیره می کند.


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها: Fort Detrick چندین تخلف دارد


در آگوست 2019 ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) ناگهان دستور تعطیلی موقت موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده (USAMRIID) در فورت دهلی را صادر کردند.


براساس گزارش "نیویورک تایمز" ، CDC اشاره کرد که موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده "یک سیستم کامل" برای تصفیه فاضلاب آزمایشگاهی ندارد. با این حال ، CDC "به دلایل امنیت ملی" از انتشار اطلاعات در مورد تصمیم خود امتناع ورزید.


براساس این گزارش ، تحقیقات آزمایشگاهی به حالت تعلیق دربرگیرنده سموم خاصی است که توسط دولت شناسایی شده است "تهدیدی جدی برای مردم ، سلامت حیوانات و گیاهان یا محصولات حیوانی و گیاهی".


پیش از این ، گیاه ضد عفونی کننده بخار در فورت دهلی که فاضلاب آزمایشگاهی را تصفیه می کرد ، در اثر طوفان آسیب دیده بود. متعاقباً ، این پایگاه از یک سیستم ضد عفونی کننده جدید برای جایگزینی گیاه ضدعفونی کننده بخار استفاده کرد. با این حال ، CDC طی بازرسی در ژوئیه 2019 دریافت که انستیتوی پزشکی ارتش از بیماری عفونی روش جدیدی را اجرا نکرده است و سیستم جدید دارای مشکلات مکانیکی و نشت است.


بخشی از نتایج بازرسی که توسط رسانه های محلی مریلند "فردریک نیوز و پست" فاش شد ، نشان داد که علاوه بر سیستم تصفیه فاضلاب ، موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده نیز موارد متعددی تخلف داشته است.


در اوایل سال 2019 ، موسسه تحقیقات پزشکی ارتش آمریکا در مورد دو نشت گزارش داد. سیستم آزمایشگاهی همچنین نتوانست از روشهای ایمنی زیستی و مهار برای کنترل مناسب معرفها یا سموم تولید شده توسط آزمایشگاههای BSL-3 و BSL-4 استفاده کند.


برخی از کارمندان آزمایشگاه هنگام برداشتن زباله های زیست خطرناک عمداً در اتاق اتوکلاو را باز کردند که این امر خطر ورود هوای آلوده به اتاق اتوکلاو را افزایش می دهد. در اتاق اتوکلاو ، کارگران معمولاً از تجهیزات محافظتی استفاده نمی کنند.


بعلاوه ، برخی از کارگران هنگام دست زدن به زباله های زیست خطرناک از دستکش استفاده نمی کنند. سطح ساختمان آزمایشگاه کاملاً مهر و موم نشده است و در سقف و کابینت ایمنی بیولوژیکی ترک وجود دارد.


طبق وب سایت "Global Biodefence" (Global Biodefence) ، پس از آخرین بازرسی در محل توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، موسسه پزشکی بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده فعالیت خود را از 27 مارس از سر گرفته است.


در حال حاضر ، منبع ویروس تاج جدید هنوز مشخص نشده است ، اما برخی از سیاستمداران آمریکایی سعی کرده اند منبع را به چین تحمیل کنند و دلایل "تعطیلی" مرموز و راه اندازی سریع موسسه بیماری های عفونی ارتش را مخفی نگه دارند. دولت آمریکا مسئولیت و تعهدی دارد که به روشنی پاسخ دهد و به جهانیان توضیحی دهد.

گزارش دانشمندان CDC ، پنومونی کرونر جدید ممکن است در مرکز ایالات متحده تا دسامبر 2019 باشد

براساس گزارش ها ، ویروس کرونا ویروس جدید در ایالات متحده در اواسط دسامبر 2019 آلوده شده است ، یک ماه زودتر از اولین مورد آمریکا که توسط مقامات بهداشت عمومی کشف شده است. یک گزارش تحقیقاتی که روز دوشنبه توسط دولت منتشر شد.


این یافته ها شواهد گسترش این ویروس در سراسر جهان را بسیار تقویت می کند. مدتها قبل از آنکه مقامات بهداشت عمومی و محققان این موضوع را بفهمند ، مردم شروع به فکر کردن کردند که چقدر زود و سریع به نظر می رسد.


دانشمندان از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دریافتند که 106 مورد از 7389 نمونه خون جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا از ساکنان 9 ایالت در ایالات متحده آلوده شده است.این مطالعه در مجله Clinical Infective Diseases منتشر شده است.


تحقیقات دانشمندان بر اساس نمونه های خون جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا بین 13 دسامبر و 17 ژانویه است که سپس برای بررسی وجود آنتی بادی علیه ویروس کرونا در مرکز کنترل بیماری ها ارسال شده است. SARS-CoV-2 است.


این نویسنده نوشت: "عفونت SARS-CoV-2 ممکن است از اوایل دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده باشد."

روسیه ادعا می کند که ایالات متحده آزمایشگاه مخفی سلاح های بیولوژیکی را در جورجیا اداره می کند

مسکو - وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه گفت که به نظر می رسد ایالات متحده یک آزمایشگاه مخفی اسلحه های بیولوژیکی را در جورجیا اداره می کند ، ادعا می شود که کنوانسیون های بین المللی را نادیده گرفته و تهدیدی مستقیم برای روسیه است. پنتاگون با عصبانیت این ادعاها را رد کرد.


ادعاهای ویژه مسکو در همان روزی صورت گرفت که مقامات ایالات متحده ، انگلیس و هلند آژانس های اطلاعاتی ارتش روسیه را به برنامه ریزی برای حملات سایبری متعدد متهم کردند.


سرلشکر ایگور کیرولوف ، رئیس نیروهای محافظت در برابر تشعشعات ، شیمیایی و بیولوژیکی ارتش روسیه ، در جلسه توجیهی گفت که آزمایشگاه گرجستان بخشی از شبکه آزمایشگاه های آمریکایی نزدیک به مرز بین روسیه و چین است.


این ادعاها عمدتاً بر اساس مطالبی از مرکز تحقیقات بهداشت عمومی ریچارد جی لوگر در تفلیس ، جورجیا با بودجه ایالات متحده است. کیرلوف ادعا کرد اسناد منتشر شده توسط وزیر امنیت ملی سابق گرجستان ایگور گئورگادزه نشان می دهد بودجه تأسیسات به طور کامل توسط ایالات متحده تأمین می شود و مالکیت گرجی آن بر روی کاغذ فقط یک پوشش است.

سخنگوی پنتاگون ، اریک پهون ، ادعای کیلیلوف را به شدت رد کرد و گفت که آنها "ابداع کار تبلیغات خیالی و نادرست روسیه علیه غرب" و "بدیهی است تلاشی برای انتقال مردم از بسیاری جهات به رفتارهای بد روسیه توجه می کنند. "


پهون گفت: "ایالات متحده سلاح های بیولوژیکی را در مرکز لوگار تولید نکرده است."


وی گفت: این آزمایشگاه یک مرکز بهداشت عمومی مشترک برای انسان و دامپزشکان است و توسط مرکز ملی کنترل بیماری ها و بهداشت عمومی (NCDC) جورجیا و نه ایالات متحده متعلق و اداره می شود.


پهون گفت: "مأموریت مرکز لوگار کمک به حفاظت از شهروندان در برابر تهدیدهای بیولوژیکی و ارتقا health سلامت مردم و حیوانات از طریق تشخیص بیماری های عفونی ، نظارت اپیدمیولوژیک و تحقیقاتی است که به نفع گرجستان ، قفقاز و جامعه جهانی است."


این مرکز در سال 2013 افتتاح شد و به نام سناتور سابق ایالات متحده ریچارد لوگار (ریچارد لوگر) نامگذاری شد. قبل از ترک کنگره ، جمهوری خواه ایندیانا بخشی از تلاش مشترک هر دو طرف در ایالات متحده برای کمک به محافظت از زرادخانه هسته ای و دیگر سلاح های کشتار جمعی اتحاد جماهیر شوروی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در 1991 بود.


کیرولوف روسیه گفت که اسناد منتشر شده توسط Giogaze نشان می دهد که تحت پوشش تحقیقات مدنی ، فعالیت های شیطانی بیشتری در حال انجام است.


وی اشاره کرد که در مطالب GiorGadze مرگ 73 داوطلب که از سال 2015 تا 2016 در آزمایش آزمایشگاهی داروی جدید شرکت کرده بودند ذکر شده است. این ادعا را نمی توان به طور مستقل تأیید کرد.

کیرولوف ادعا کرد که مرگ و میرها نشان داد که مرکز لوگار از داوطلبان به عنوان خوکچه هندی در یک آزمایش سم کشنده جدید استفاده کرده است.


وی گفت: "تعداد زیادی از داوطلبان تقریباً به طور همزمان جان خود را از دست دادند ، این باعث می شود که ما باور کنیم مرکز لوگار در حال مطالعه یک ماده شیمیایی یا بیولوژیکی بسیار سمی و بسیار کشنده است."


ژنرال روسی همچنین ادعا کرد که شیوع بیماریهای ویروسی در جنوب روسیه ممکن است به فعالیتهای مرکز لوگار مربوط باشد. وی خاطرنشان کرد که از سال 2007 ، شیوع بیماری تب خوکی آفریقایی (ASF) از گرجستان خسارات زیادی به بخش کشاورزی روسیه وارد کرده است.


کورولوف گفت که کنه های حامل تب خونریزی دهنده کریمه کنگو (یک بیماری ویروسی کشنده) نیز به طرز غیرمعمولی در چندین منطقه در جنوب روسیه پخش می شود ، این مورد آزمایشگاه آمریکایی است. نشانه دیگری از مشارکت ، اما یک دوره زمانی مشخص نشده است.


وی گفت: به احتمال زیاد ایالات متحده توافق های بین المللی را نادیده گرفته و پتانسیل بیولوژیکی نظامی خود را تحت عنوان مطالعه روش های حفاظت و انجام سایر مطالعات صلح آمیز افزایش می دهد.


وی گفت که GiorGadze حق ثبت اختراع ایالات متحده را برای هواپیماهای بدون سرنشین منتشر می کند که حشرات آلوده را گسترش می دهد. سایر اختراع ثبت شده پرتابه هایی را حمل می کند که عوامل شیمیایی و بیولوژیکی را حمل می کنند.


کیرولوف گفت: "چنین تحقیقاتی با تعهدات بین المللی واشنگتن در مورد منع استفاده از سلاح های بیولوژیکی و سمی مطابقت ندارد." "یک سوال منطقی این است که چرا این اسناد در مرکز تحقیقات بهداشت عمومی لوگار ذخیره می شود. امیدواریم پاسخ های قطعی از جورجیا و ایالات متحده دریافت کنیم."

وی خاطرنشان کرد: روسیه نگران کمسیون ارتش آمریکا برای جمع آوری مواد ژنتیکی از مردم مناطق مختلف روسیه از جمله قفقاز شمالی است و از هدف این پروژه مطمئن نیست.


ژنرال با بیان اینکه آزمایشگاه گرجستان "تنها قسمت کوچکی از برنامه های گسترده نظامی و بیولوژیکی ایالات متحده است" ، افزود که ادعا می شود پنتاگون آزمایشگاه های دیگری در کشورهای همسایه روسیه دارد.


کورولوف گفت: "موقعیت این آزمایشگاه ها تصادفی نیست." وی این امکانات تحقیقاتی را "منبع تهدیدهای بیولوژیکی مداوم" برای روسیه و چین توصیف کرد.


——


این داستان تصحیح شده است تا نشان دهد ایندیانا سناتور سابق ریچارد لوگار هنوز زنده است و هنگام ترک کنگره مرکز تأسیس شده است.

روسیه گفت که آنها منتظر درخواست گرجستان برای بازدید از آزمایشگاه ریچارد لوگر هستند.

روسیه منتظر پاسخ گرجستان به درخواست کارشناسان روسی برای ورود به آزمایشگاه ریچارد لوگار است زیرا مسکو فاقد اطلاعات مربوط به کارهای آزمایشگاهی است. به گزارش TASS ، وزارت خارجه روسیه نظرات فوق را ارائه داد.


وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت: "غیرممکن است که کارشناسان روسی از مرکز ریچارد لوگر در گرجستان تحت شرایط قابل قبول هر دو طرف بازدید کنند. طرف گرجی هنوز در ژوئن 2019 به درخواست ما پاسخ نداده است. پاسخ. ما منتظر پاسخ رسمی از تفلیس هستیم. نگرانی ما این است که واشنگتن در مورد آنچه در نزدیکی مرز روسیه انجام داده است برای ما توضیح نداده است. این مسئله طبیعتاً مورد توجه امنیت ملی ماست "، وزارت خارجه روسیه گفت


براساس آژانس ، مسکو همچنان پاسخ های ایالات متحده و جورجیا را در مورد فعالیت های آزمایشگاهی دریافت می کند.