Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

طبق اخبار بلومبرگ ، پرونده Covid در ایالات متحده از اوایل دسامبر سال 2019 کشف شد.

طبق گفته یک شرکت ، بازرسان مواردی از عفونت ذات الریه کرونر جدید را در دسامبر 2019 در ایالات متحده کشف کردند. بیاد بیاورید شواهد دیگری در مورد انتشار ویروس کرونا در سطح جهانی در هفته های قبل از گزارش چین از اولین موارد خود بیاموزید.


این مطالعه که روز دوشنبه منتشر شد ، نشان داد که بین 13 دسامبر و 17 ژانویه ، 106 مورد آلودگی در 7389 نمونه خون جمع آوری شده از 9 ایالت در ایالات متحده کشف شده است. این نمونه ها توسط صلیب سرخ آمریکا جمع آوری شده و برای کنترل و پیشگیری از بیماریها (برای کنترل و پیشگیری از بیماریها در ایالات متحده) برای آزمایش وجود آنتی بادی علیه ویروس به ایالات متحده ارسال شده است.


در این گزارش آمده است: "یافته های این گزارش نشان می دهد که عفونت SARS-CoV-2 ممکن است زودتر از آنچه قبلاً تأیید شده بود ، در دسامبر 2019 در ایالات متحده رخ داده باشد."


گزارش ها در مورد شیوع ذات الریه مرموز در ووهان ، چین اولین بار در اواخر دسامبر سال 2019 منتشر شد. در هفته های آینده پس از رشد سریع در سطح شهر ، این بیماری در سطح جهانی گسترش یافت و اولین مورد آمریکا در 19 ژانویه رخ داد.


اطلاعات فاش شده توسط محققان CDC در این مقاله ، درک مردم را نسبت به گسترش ویروس کرونا در جهان زودتر از آنچه شناخته شده است ، عمیق تر کرده است و ممکن است بحث در مورد منشا origin همه گیری را دوباره زنده کند.


این اولین بار نیست که شواهدی وجود دارد که احتمال دارد این ویروس قبل از سال 2020 در خارج از چین وجود داشته باشد یا افراد را آلوده کرده باشد. مشخص شد که یک بیمار در فرانسه پس از بستری شدن در بیمارستان با علائم شبیه آنفولانزا در اواخر دسامبر به ویروس آلوده شده است که این با آمار رسمی مغایرت دارد. اطلاعات رسمی نشان می دهد که ذات الریه تاج جدید در اواخر ژانویه از ووهان به چین بازگشت.


تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان داد که در اواسط دسامبر عفونت های جدا شده در غرب ایالات متحده رخ داده است. در اوایل ژانویه نیز آنتی بادی در سایر کشورها یافت شد تا زمانی که ویروس به این مکان ها سرایت کرد.


دانشمندان اشاره کردند که بعید است از این آنتی بادی ها برای مهار ویروس های مختلف کرونا استفاده شود ، زیرا مشخص شد 84 نمونه فعالیت منحصر به فردی برای خنثی سازی SARS-CoV-2 دارند.


آنها همچنین اشاره کردند که تعیین درجه عفونت در سطح ایالت یا کشور بر اساس نمونه ها غیرممکن است و همچنین نمی توان این موارد را انتقال محلی یا مربوط به سفر دانست.

Covid-19 افراد سیاه پوست را نابرابر می کشد - تعجب نکنید

آلا استنفورد پزشک است ، اما مطب او اکنون یک پارکینگ ، گوشه ای از خیابان و پیاده رو خارج از کلیسای باپتیست فیلادلفیا است. دانشگاه استنفورد یک بخش متحرک از پزشکان را هدایت می کند که خدمات پزشکی را به صورت رایگان ارائه می دهند. COVID-19 جامعه ای در فیلادلفیا را که بیشتر تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته است ، آزمایش کرد: جامعه سیاهپوستان کم برخوردار. در سراسر ایالات متحده ، سیاه پوستان آمریکایی دارای میزان بسیار بالایی از عفونت و مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید هستند. در برخی مناطق ، آنها به اندازه آزمایش سفیدپوستان برای ویروس آزمایش نمی شوند.


دانشگاه استنفورد و تیم او خود را "اتحاد پنومونی عروق کرونر جدید پزشکان سیاه" می نامند. آنها متعهد به پاسخگویی به این بحران گسترده بحث شده هستند اما به آن ضعیف پرداخته شده است. آنها فقط به سواب بینی ، مواد آموزشی و تجهیزات محافظتی شخصی مجهز هستند. آنها توانستند هزینه این مایحتاج را پرداخت کنند زیرا با موفقیت بیش از 100000 دلار در این هفته جمع کردند. GoFundMe. در طی همه گیری ، هزینه های پزشکی که برای نجات جان مردم استفاده می شود از بودجه دولت تأمین نمی شود ، بلکه از طریق هوی و هوس و کیف پول در اینترنت است.



مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دریافتند که در ایالات متحده ، تعداد موارد جدید پنومونی کرونر و مرگ ناشی از چندین گروه اقلیت متناسب نیست ، اما به ویژه جوامع سیاهپوست رنج می برند. در ... ویسکانسین فقط 6٪ از سیاه پوستان را تشکیل می دهد و سیاه پوستان حدود نیمی از تلفات ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهند. در ... در شیکاگو ، سیاه پوستان 70٪ از مرگ های ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهند ، اما تنها 30٪ از کل جمعیت است. در ... در ریچموند ، ویرجینیا ، به جز یک نفر که در اثر COVID-19 درگذشت ، همه سیاه پوست هستند. لوئیس پنر ، استاد ممتاز دانشگاه ایالتی وین ، گفت: "وقتی تفاوت مرگ و میر را می بینم ، اولین چیزی که می خواهم به شما بگویم این است که من چه می گویم." او تفاوت های نژادی را در مراقبت های بهداشتی مطالعه می کند. "من گفتم ،" مردم تعجب می کنند؟ "


هر کسی که پیروی می کند می داند که فاصله بین داده های بهداشتی بین سفید پوستان و سیاه پوستان در ایالات متحده برای دهه ها ، حتی قرن ها وجود داشته است. COVID-19 فقط آخرین نمود یک روند باستانی و زشت است. توضیح این موضوع ساده نژادپرستانه و بسیار پیچیده است. نابرابری ساختاری ، سیاهپوستان آمریکایی را بسیار فقیرتر از سفیدپوستان می داند و اختلافات اقتصادی ، خصوصاً در هنگام شیوع بیماری ، نابرابری در سلامتی ایجاد می کند. سیاه پوستان (و سایر جمعیت های اقلیت قومی) تمایل به زندگی در مناطق آلوده و پرجمعیت ، با جمعیت بیشتر در هر خانوار و جمعیت بیش از حد در محیط هایی دارند که افراد نمی توانند به طور م distanceثر فاصله اجتماعی خود را حفظ کنند ، از جمله زندان ها و پناهگاه بی خانمان ها برای افراد قابل بازگشت. آنها به طور نامتناسبی در مشاغلی مشغول به کار هستند که در حال حاضر ضروری به نظر می رسد ، اما بعید است که مرخصی استعلاجی با حقوق داشته باشند ، پس انداز کافی برای تعطیلات داشته باشند و یا در نزدیکی فروشگاه های مواد غذایی کافی داشته باشند تا بتوانند به راحتی ذخیره کنند.


بسیاری از این عوامل ، از زندگی در بیابان های غذایی به دلیل کمبود بیمه درمانی ، به این معنی است که جوامع سیاه پوست نیز به دلیل بیماری های حاد و مزمن ، درصد بیشتری از آسیب ها را متحمل می شوند. پنر گفت: "چند ماه پیش ، همکاران من می دانستند که این مسئله مشکلی خواهد بود زیرا ما تازه شروع به شنیدن این موضوع کرده بودیم که بیماری های قبلی مانند چاقی ، دیابت ، بیماری مزمن ریوی و بیماری های قلبی عروقی همه مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید است. عوامل خطر."



علاوه بر بحران مداوم سلامت در جامعه سیاه پوستان ، نژادپرستی سیستمیک نیز مانعی برای درمان است. شروین عصاری ، محقق نابرابری در سلامت در دانشگاه چارلز آر. درو ، گفت که اگرچه سفیدپوستان ترجیح می دهند اطلاعات بهداشتی را از ارائه دهندگان پزشکی و رسانه ها دریافت کنند ، اما سیاه پوستان اطلاعات مربوط به سلامتی است که از اعضای خانواده و کلیساها به دست آوردند رتبه بندی بالاتری را نشان می دهد. دلیل این وضعیت تحصیلات ضعیف نیست (اگرچه این یکی دیگر از عوامل نابرابری ساختاری است) ، بلکه به دلیل بی اعتمادی طولانی مدت و معقول است. پنر گفت: "ما دریافتیم که سوگیری نژادی در میان پزشکان بر تعامل آنها با بیماران سیاه پوست تأثیر می گذارد." وی افزود: حتی در تعاملات بسیار کوتاه و بسیار ساختاریافته بین پزشکان و بیماران ، بیماران سیاه پوست این موضوع را متوجه می شوند و به آن واکنش نشان می دهند.



بیماران سیاه پوست معمولاً مراقبت های بدتری از خود نشان می دهند و نتایج سلامتی آنها بدتر از بیماران سفید پوست با همان بیماری است ، بنابراین جای تعجب نیست که در حال حاضر برخی از افراد به سختی می توانند توصیه های پزشکی بیشتری را ارائه دهند. آساری گفت: "شما لزوماً الزامات سیستمی را که شما را تحت فشار قرار می دهد دنبال نمی کنید." "اگر این کار را انجام دهید ، تظاهر می کنید سفید هستید. در اینجا لکه هایی وجود دارد." در واقع ، طبق گفته دانشگاه مینه سوتا پزشکی طبق گفته استوارت گراند ، جامعه شناس ، وقتی بیماران با پزشکانی مطابقت داشته باشند که نژاد آنها مطابقت داشته باشد ، اوضاع بهتر است. این مسئله این نیست که برخی از پزشکان شیطان صفت به عمد به بیماران سیاه پوست خدمت نمی کنند ، بلکه یک موضوع ظریف تر است: کشف معتبر بودن علائم بیمار ، جستجوی درمان فعال تر و تمایل بیمار برای اعتماد و پیروی از توصیه های پزشک. به همین دلیل تلاش برای جلب مراقبت پزشکان سیاه پوست از جوامع سیاه پوستی مانند دانشگاه آلا استنفورد بسیار ارزشمند است.


علل شکاف بهداشتی در گذشته و حال بسیار طبقه بندی شده و منسوخ شده اند که به راحتی قابل حل نیستند. به گفته پنر ، آنها از زمان بازسازی وجود داشته اند ، درست در زمانی که سلامت سیاه دیگر مسئله سود نیست. آساری گفت: "از بین بردن شکاف سلامت نیاز به یک راه حل چندسطحی از تقریباً تمام آژانسهای ایالات متحده دارد." "در یک دوره زمانی بسیار کوتاه ، مانند یک پاسخ چهار ماهه به پنومونی تاج جدید ، تقریبا غیرممکن است که از یک شکاف نژادی بزرگ جلوگیری کنید. "این بسیار ناراحت کننده است. "بسیاری از افراد ، از جمله مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، آنتونی فاوسی ، اظهار داشتند که هیچ کاری نمی توانیم در مورد این مشکل انجام دهیم. غیر قابل قبول است. وی گفت:" علاوه بر ارائه بهترین مراقبت برای همه بیماران ، ما همچنین نظرات مختلفی داریم با این وجود ، برخی از مقامات ، مانند فرماندار ایالت نیویورک ، اندرو کوومو (اندرو کوومو) قول داده اند که آزمایش جوامع اقلیت هایی را که به شدت توسط ویروس آسیب دیده اند ، تقویت کنند ، دانشگاه استنفورد تنها کسی نیست که به آزمایش COVID-19 و آموزش نیازهای محلی . پنر گفت که بهبود وضعیت مالی این جوامع نیز کمک سریعی خواهد کرد. وی گفت: "شما به طور ناگهانی فرصت های آموزشی را بهبود نخواهید بخشید." "هیچ راه حل کوتاه مدت ساده تری نسبت به بهبود وضعیت اقتصادی - اجتماعی وجود ندارد."




البته راه حل بلند مدت رفع نابرابری ساختاری است که ممکن است مدتها طول بکشد تا افراد زنده امروز بتوانند مزایای آن را ببینند. خوشبختانه ، اگر به طور کامل موانع برابری سلامت را تضعیف نکند ، راه حل های موقت مبتنی بر فناوری می توانند به بهبود نتایج فردی کمک کنند. پنر گفت: "اگر کاری وجود دارد که می تواند بلافاصله انجام شود ، این است که هر بیمارستان باید یک ممیزی داخلی انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که همه از کیفیت مراقبت مشابهی برخوردار می شوند." "آنها اطلاعاتی دارند ، از نژاد می پرسند ، در مورد گراند تصور می کند با استفاده از پزشکی از راه دور و کار با جامعه سیاه پوستان برای ایجاد برنامه های کاربردی. گراند گفت: "پزشکان خیلی شلوغ هستند که نمی توانند به مدرسه برگردند تا یاد بگیرند چگونه بهتر کار کنند." "اگر ما می توانیم از طریق یک برنامه یا نوعی سابقه الکترونیکی مداخله کنیم ، می توانیم از مزخرفات خلاص شویم: غلبه بر ویزیت ها. چالش ها ، در دسترس بودن در آینده ، مداخلات فنی نه تنها به پزشکان اجازه می دهد تا اطمینان حاصل کنند که همه بیماران از یک استاندارد مراقبت برخوردار هستند ، بلکه همچنین اطمینان حاصل می کنند که آنها می توانند تحت روشی مطابق با نیازهای مالی و ترجیحات ارتباطی خود تحت درمان قرار گیرند. .


تمام منابع مصاحبه شده توسط Wired موافقت می کنند که مهم نیست اکنون چه کاری انجام می شود ، اقلیت ها - به ویژه جوامع سیاه پوست و لاتین - به دلیل COVID-19 همچنان از بیماری و مرگ و میر بیشتری رنج می برند. این غیرقابل قبول است اما واقعیت دارد. گراند گفت: "ما باید نابرابری گذشته را به عنوان یک موضوع جالب در نظر بگیریم و اقدام کنیم." "کوید شکاف های مهم در سیستم مراقبت های بهداشتی فعلی را برجسته و نسل هایی را که می شناسیم را تشدید کرد اما اکنون شاهد بازی آنها به صورت مستقیم و عملی هستیم. "هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد و من واقعاً امیدوار هستم. "بیماری همه گیر پنومونی تاج باعث شده است که افراد بیشتری از یکی از زشت ترین جنبه های نابرابری در ایالات متحده آگاه شوند ؛ امیدوارم که بتواند تغییر را به سمت بهتر ارتقا دهد. در غیر این صورت ، آسیب پذیرترین جوامع در بحران بعدی سلامتی تجربه می شوند هیچ کس تعجب نخواهد کرد.

کنفرانس امنیتی روسیه: ایالات متحده بیش از 200 آزمایشگاه بیولوژیکی نظامی در سراسر جهان دارد

پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه در مصاحبه با "روزنامه روسی" گفت: CIS: بیش از 200 آزمایشگاه نظامی بیولوژیکی نظامی در سراسر جهان ، از جمله کشور ، ایجاد شده است.


وی اظهار داشت: تمرکز بر توسعه بیوتکنولوژی دو منظوره برای مصارف نظامی و غیرنظامی ضروری است. نمی توان رد کرد برخی کشورها در حال تولید نسل جدید سلاح های بیولوژیکی هستند.

پاتروشف خاطرنشان کرد که در حال حاضر ، ایالات متحده بیش از 200 آزمایشگاه بیولوژیکی در سراسر جهان ، از جمله در کشورهای CIS ، اوکراین ، گرجستان و افغانستان ایجاد کرده است.


وی گفت: فعالیت های آن اساساً مربوط به کارهای علمی برای اهداف صلح آمیز نیست. آزمایش های بیولوژیکی روی انسان به ویژه نگران کننده است. بنابراین ، تقویت نظارت جهانی اپیدمیولوژیک و تحقیقات علمی در زمینه ایمنی زیستی از اهمیت بیشتری برخوردار است.


طرف روسی بارها ابراز نگرانی عمیق در مورد استقرار آزمایشگاه های زیست پزشکی توسط ایالات متحده در نزدیکی مرز روسیه کرده است. وزارت امور خارجه روسیه در سال 2015 اشاره کرد که مرکز تحقیقات سلامت اجتماعی ریچارد لوگار در حومه تفلیس یک آزمایشگاه بسته با استانداردهای بالا است. موسسه تحقیقات پزشکی ارتش ایالات متحده تحت عنوان آزمایشگاه قرار دارد.


مسکو معتقد است که مقامات ایالات متحده و گرجستان تمام تلاش خود را می کنند تا وضعیت واقعی این نیروی نظامی ایالات متحده و فعالیت های آن را بپوشانند. این نیرو به تحقیق در مورد بیماری های عفونی به خصوص خطرناک مشغول است. پنتاگون هنوز در تلاش است تا به این واحد پزشکی پزشکی مبدل ایالات متحده به کشورهای CIS نفوذ کند. وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت که مسکو ایالات متحده را ملزم می کند تا توضیحی رسمی در مورد فعالیت های مرکز پزشکی لوگار ارائه دهد ، جایی که دانشمندان آمریکایی ممکن است تحت عنوان درمان ، آزمایشات شیمیایی سمی را برای ساکنان محلی انجام دهند.

آیا پنومونی تاج جدید بیشتر به زندانیان سیاه پوست ضربه می زند؟ مسئولان به ما نمی گویند.

به عنوان محققان ، هر روز اطلاعات بیشتری در مورد خسارات ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 به سیاه پوستان آمریکایی وارد می کنیم. بررسی میزان نابرابر مرگ و میر و بحث در مورد تصمیمات سیاسی هزینه های مختلف ویروس را تشکیل می دهد ، اما وقتی صحبت از کاتالیزور انتشار ویروس در زندان ها می شود ، ما بیشتر کورکورانه پرواز می کنیم. در این ماه ، پروژه مارشال مقامات زندان از 50 ایالت و دولت فدرال را ملزم می کرد تا در مسابقه افرادی که توسط COVID-19 آزمایش ، تشخیص یا کشته شده اند ، شرکت کنند. 43 م institutionsسسه زندان ، از جمله دفتر فدرال زندان ها ، نمی توانند و نمی توانند این اطلاعات را ارائه دهند. سخنگوی نیوهمپشایر گفت: "ما در حال حاضر به هیچ وجه داده ها را به این روش سازماندهی نمی کنیم." یک آژانس در کانزاس در یک ایمیل ارسال کرد: "ما هیچ برنامه ای برای انتشار اطلاعات اضافی جمعیتی به جز آنها نداریم. سن (50 ، 60 سال) و غیره) و جنسیت. »نه آژانس به درخواستهای مکرر پاسخ ندادند. فقط ورمونت تمام داده های درخواستی ما را ارائه داده است. میشیگان مقداری به ما داد و شش ایالت - دلاور ، مین ، میسوری ، اوکلاهما ، تنسی و ویرجینیا غربی - کمی به ما دادند. ما از چندین اپیدمیولوژیست خواسته ایم تا به این نگاه اجمالی محدود پاسخ دهند. مونیک جیمنز ، متخصص اپیدمیولوژیک در دانشکده پزشکی هاروارد ، عدم دستیابی به داده ها را "شکل دیگری از نژادپرستی ساختاری" خواند. وی توضیح داد که بدون این موانع ، مسئولان نمی توانند "مداخلات فرهنگی" مانند آموزش فاصله اجتماعی اجتماعی اسپانیا را برنامه ریزی یا پیدا کنند. و همچنین آنها نمی توانند به نرخ های بالاتر سلامتی زندانیان سیاه پوست مانند فشار خون بالا و دیابت پاسخ دهند. نمی توان دانست که آیا برخی از این کشورها داده ها را ردیابی نکرده اند یا صرفاً از افشای داده ها خودداری کرده اند. چندین مقام ایالتی به خبرنگاران ما گفتند که باید درخواست ثبت سوابق عمومی را ارائه دهند ، اگرچه یک مقام تگزاس گفت که این درخواست ممکن است رد شود. نیوجرسی درخواست ما را رد کرد و نیویورک به ما گفت که تا اوت صبر کنیم تا پاسخ دهیم. با این حال ، اطلاعات محدود موجود نشان می دهد که اگرچه افراد سیاه پوست بیشتر به پنومونی تاج جدید مبتلا می شوند و بر اثر ویروس می میرند ، اما در خارج از زندان ، به احتمال زیاد به پنومونی تاج جدید در زندان مبتلا می شوند. میشیگان را به عنوان مثال در نظر بگیرید این تنها ایالتی است که هر زندانی را برای آزمایش COVID-19 آزمایش می کند. ساکنان سیاهپوست تنها 14٪ از کل جمعیت ایالت را تشکیل می دهند ، اما حدود نیمی از زندانیان این ایالت. (میشیگان آخرین آمار جمعیت زندانیان را ندارد ، اما در سال 2018) این عدد را به 53٪ برسانید.) وقتی پنومونی تاج جدید چندین زندان در این ایالت را درنوردید ، حتی زندانیان سیاه پوست را با شدت بیشتری از ساکنان سیاه پوست خارج از زندان برخورد کرد. : از روز پنجشنبه ، 48٪ زندانیانی که درگذشتند سیاه پوست بودند ، در حالی که تنها 40٪ مرگ در سراسر ایالت سیاه پوست بود. بارون ماتما ، متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه کلمبیا گفت: "یک گلوگاه وجود دارد که اتفاق می افتد." "درصد افراد رنگین پوست در زندان بسیار بالاتر از هم سن و سالان خود است ، و جوامعی که از نظر اقتصادی یا سیاسی از تابعیت خود محروم می شوند نیز" عوامل بهداشتی "را جمع می کنند ، و آنها را نسبت به COVID-19 آسیب پذیرتر می کند.

رسانه های ایالات متحده: موارد بیماری تنفسی ایالات متحده در جولای 2019

در روزهای اخیر ، تحقیقات علمی در چندین کشور نشان داده است که اولین موارد تایید شده ذات الریه کرونر جدید بسیار زودتر از آنچه تصور می شد ، رخ داده است. سازمان بهداشت جهانی از همه کشورها می خواهد که اولین موارد خود را بررسی کنند.



طبق گزارش اخیر کانال ABC News ، در ژوئیه سال 2019 ، یک بیماری تنفسی ناشناخته به یک خانه سالمندان در ویرجینیا گسترش یافت و 54 نفر به این بیماری مبتلا شدند.


در جامعه گرین اسپرینگ در اسپرینگ فیلد ، ویرجینیا ، 54 نفر (دو نفر از آنها فوت کردند) علائم تنفسی مانند تب ، سرفه ، بدن درد ، تنگی نفس ، گرفتگی صدا و خستگی داشتند.


به گفته مقامات محلی بهداشت ، افراد مسن مستعد ابتلا به بیماری های تنفسی هستند و اغلب در زمستان به آنفلوانزا مبتلا می شوند ، اما این موارد در جولای سال گذشته مشاهده شد. برای هر دو مورد کشنده ، هر دو از بیماری های مزمن رنج می بردند و به دلیل ذات الریه در بیمارستان بستری شدند. منبع این موارد مشخص نیست.



جامعه اقداماتی را برای کاهش خطر بیشتر آلودگی از جمله بستن مراکز بهداشتی ، لغو فعالیت های جامعه ، جداسازی موارد علامت دار در اتاق ها و تقویت اقدامات بهداشتی انجام داده است.


از نظر جغرافیایی ، این خانه سالمندان بسیار نزدیک به آزمایشگاه معروف Detrick است که یک ساعت با ماشین فاصله دارد. بسیاری از شهروندان اینترنتی درخواست کردند که ساکنان این جامعه آزمایش شوند تا ببینند آیا به ذات الریه کرونر جدید آلوده شده اند یا خیر.



در آگوست 2019 ، مراکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده آزمایشگاه فورت دتریک را تحت نظر موسسه تحقیقات پزشکی ارتش ایالات متحده بستند. CDC "به دلایل امنیت ملی" از اظهار نظر در مورد بسته شدن آن خودداری کرد. در تاریخ 10 مارس ، طوماری در وب سایت کاخ سفید منتشر شد تا درباره بسته شدن آزمایشگاه و نشت احتمالی ویروس اطلاعات بیشتری کسب کند.