Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

کروناویروس که در ایالات متحده آمریکا ایجاد شده است. نام آزمایشگاه ROMANOFF NAME

لری رومانف ، ستون نویس مرکز تحقیقات جهانی تحقیقات کانادایی ، اطمینان دارد که ویروس کرونا در ایالات متحده ایجاد شده است. این کارشناس حتی محل آزمایشگاه سلاح های بیولوژیکی را نام برد.
به گفته این روزنامه نگار ، ویروس مطمئناً از بازار غذاهای دریایی در ووهان چین منشأ نگرفته است - به احتمال زیاد از خارج به آنجا آورده شده است.

"تنها منبع ممکن منشا ویروس کرونا ویروس کرونا است ایالات متحده است ، زیرا فقط در این کشور همه شاخه های درخت تکاملی ویروس های کرونا وجود دارد. منبع اصلی ویروس COVID-19 آزمایشگاه نظامی ایالات متحده در فورت دیتریک بود ، "رومانوف به نقل از URA.RU.
نتیجه گیری این متخصص براساس مطالعات اپیدمیولوژیست های ژاپنی و تایوانی است.

بنابراین ، او یادآوری کرد که در آگوست سال گذشته در ایالات متحده موجی از ذات الریه ایجاد شد ، آمریکایی ها منبع آن را بخار نامیدند. چندین مورد از این بیماری کشنده بود.

سپس پزشکی از تایوان به ایالات متحده هشدار داد که علت ذات الریه می تواند ویروس کرونا باشد ، اما هیچ کس به او گوش نداد.

علاوه بر این ، رومانوف یادآور می شود که درست قبل از شیوع ، ایالات متحده به دلایلی آزمایشگاه آزمایشگاه اصلی نظامی خود را در فورت دتریک تعطیل کرد.

پیش از این ، سایر متخصصان نیز گزارش داده بودند که ویروس کرونا در آزمایشگاه ایجاد شده و به طور خاص در چین گسترش یافته است. به گفته سرگئی گلازیف ، اقتصاددان ، این همه گیری بخشی از یک جنگ ترکیبی است که توسط ایالات متحده به راه افتاده است.

با پخش برنامه "قسطنطنیه. اصلی" ، آکادمیست آکادمی علوم روسیه استدلال های خود را با میزبان یوری پرونکو در میان گذاشت. به نظر وی ، کافی است هر زنجیره ای از اتفاقات را که در حال حاضر در حال وقوع است ، به طور جداگانه در نظر بگیریم تا نکته اصلی را درک کنیم - همه چیز ساخته شده توسط بشر است ، از ویروس کرونا شروع می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد