Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

محققان ارتش فورت دتریک به کشف واکسن ویروس کرونا کمک کردند

دانشمندان ارتش در فورت دیتریک به دنبال راه حل های پزشکی برای ویروس کرونا هستند شب و روز.همین محققان نظامی واکسن سیاه زخم ، طاعون و ابولا را پیدا کردند ؛ جنیفر گریفین ، گزارشگر امنیت ملی ، گزارش داد.

آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا را دریافت کرده و هر روز اطلاعات بیشتری را به صندوق ورودی خود ارسال کنید. اینجا ثبت نام کنید.

فورت دتریک ، مریلند. -محققان ارتش در Fort Detrick به سرعت در حال کار برای کاشت دسته ای از ذات الریه کرونر جدید هستند تا به آزمایش گزینه های درمان و در نهایت یافتن ویروس کرونا کمک کنند. واکسن

دکتر کاتلین گیبسون ، رئیس بخش خدمات آزمایشگاهی هسته ای موسسه بیماری های عفونی ارتش آمریکا (MedicalResearchInstitutionDisease ، USAMRIID) ، توضیح داد: "آنها برخی ویروس ها را به سلول ها آوردند" ، از طریق یک پنجره سه جداره ، که توسط محققان نظامی پوشیده شده است ، توضیح داد. لباس های محافظ با این ویروس کشنده سروکار دارند. "آنها به دنبال ویروس هایی خواهند بود که در واقع بخشی از سلول را از بین می برند و قسمت هایی را که از بین رفته اند می شمارند."


این دانشمندان نظامی به تولید واکسن سیاه زخم ، طاعون و ابولا کمک کردند. اکنون ، در این آزمایشگاه عظیم ، آنها در دو شیفت کار می کنند ، و دائماً تعداد زیادی ویروس پنومونی تاج دار جدید اضافه می کنند.

سرهنگ E. دارین کاکس ، فرمانده USAID ، توضیح داد: "ما توانایی های بیشتری برای انجام تحقیقات بیشتر به طور همزمان داریم." "ما می توانیم موازی کار کنیم ، نه به ترتیب ، که به تسریع روند علمی کمک می کند."

فورت دتریک با داشتن تجهیزات ایمنی زیستی سطح 4 یکی از معدود آزمایشگاه های ایالات متحده را دارد که به محققان امکان می دهد مرگبارترین ویروس ها را بررسی کنند.

دو هفته طول کشید تا تعداد زیادی پنومونی کرونر رشد کنید. یک ماه پیش ، فورت دتریک اولین بطری این ویروس را از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) دریافت کرد. دانشمندان این ویروس توالی یابی ژنتیکی ویروس را آغاز کرده اند و دستگاه های مورد استفاده همچنین قادر به آزمایش سریع و گسترده دارویی هستند.

دکتر جان دای ، مدیر ایمونولوژی ویروسی در MRIID در ایالات متحده ، گفت: "ما توانایی زیادی در آزمایش تعداد زیادی از محصولات داریم. اکثر مکان های دیگر چنین زیرساختی ندارند و توسعه یا آزمایش آن غیرممکن است. همزمان تعداد زیادی محصول. "" حداقل هشت شرکت مختلف در حال تولید واکسن هستند و همه این واکسن ها می توانند برای ایمنی انسان ارزیابی شوند ... تزریق های متعدد روی هدف اساساً بهترین شانس برای مبارزه با این ویروس است. "

محققان نظامی برای مشاهده واکنش ، کلروکین و سایر ترکیبات را به بطری پنومونی کرونر تزریق کردند.

دکتر شلی رادوشیتسکی گفت: "ما می توانیم حدود 300 دارو یا ترکیب را در هر صفحه آزمایش کنیم." "ما از این سیستم رباتیک برای افزودن این ترکیبات استفاده می کنیم و سپس این صفحات را به سیستم مهار بیولوژیکی منتقل می کنیم ، جایی که ویروس را اضافه می کنیم."


از سال 1969 ، این آزمایشگاه تحقیقاتی ارتش به نام USAMRIID اصلی ترین آزمایشگاه مسئول تحقیقات پزشکی و دفاع بیولوژیکی در وزارت دفاع است.

این شرکت با شرکت های بیوتکنولوژی مانند Gilead برای کشف داروهایی که ممکن است روی ذات الریه کرونر جدید کار کنند ، کار کرده است ، از جمله داروی ضد ویروس Remesvir ، که برای مبارزه با ابولا استفاده می شود. USAMRIID با مراکز کنترل بیماری ، انستیتوی ملی بهداشت (NIH) و شرکت های دارویی خصوصی همکاری کرده است تا این داروها را به بازار عرضه کند.

در دسامبر سال گذشته ، واکسن ابولا که به طور مشترک با مرک تولید شد مجوز گرفت ، این یک مرحله اساسی در تأیید سازمان غذا و دارو (FDA) است. این اختراع چند سال پیش بود ، اما این آزمایشگاه های ارتش ذرات اصلی را کشف کردند که منجر به این کشف شد.

ویروس کرونا: آنچه باید بدانید

در اولین شیوع ابولا ، مردان و زنان در این راهروها بخشی از اولین جفت چکمه ها بودند.


دانشمندان نظامی که با COVID-19 کار می کنند از تجهیزات سطح 3 استفاده کردند زیرا ویروس به اندازه ویروس ابولا کشنده نیست ، اما هنوز هم بسیار مسری است.

یک مقام ایمنی در زمینه ایمنی زیستی قفل هوا را به فاکس نیوز نشان داد ، جایی که دانشمندان پس از جابجایی اقدام به ضدعفونی کردند. این دوش های شیمیایی فشار قوی مانند شستن اتومبیل است دانشمندان از تجهیزات محافظتی برای دوش گرفتن استفاده می کنند.

محل نگهدارنده
این آزمایشگاه های سطح 4 در فورت دتریک به زمینه تحقیق در مورد ذات الریه کرونر جدید منتقل شده اند و آنها توانایی آنها را در یافتن داروهای درمانی و واکسن ها دو برابر کرده اند.

دای توضیح داد: "واکسن سیاه زخم. ما به تولید آن کمک کردیم. همچنین واکسن طاعون که در اینجا تولید کرده ایم و همچنین واکسن ها و روش های درمانی علیه ویروس ابولا وجود دارد. بنابراین ، از رومیزی تا محصول بالینی نهایی ، تحقیق و توسعه در اینجا وجود دارد. حداقل یک سابقه طولانی ، حداقل 50 سال. "

آنها از آزمایشگاه عطسه - فناوری ابداع شده توسط ارتش آمریکا - برای آزمایش نحوه انتشار ویروس در هوا استفاده می کنند.

سرگرد سابرینا مک گراو ، دانشمند مرکز هواشناسی در USAMRIID آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAMRIID) ، توضیح داد: "این عطسه شما و من را از طریق دیگران تقلید می کند. یک حلقه ویروس در قطرات وجود دارد ، بنابراین نه تنها در هوا بلکه در بسیاری از قطرات ریز آب در اندازه های مختلف وجود دارد. "" قطرات بزرگ آب روی دهان و چشم شما می ریزند و ممکن است روی دست ها ، سطوح یا قطرات کوچک آب باشند. "شما آنها را به سوراخهای بینی خود می مکید. بعضی از آنها از طریق پیش بینی های شما به عمق ریه ها می روند. "

این واکسن ممکن است 18 ماه طول بکشد. این محققان از روش های درمانی شناخته شده برای انجام سریع آزمایشات حیوانی استفاده می کنند. کاکس گفت که آزمایش با گوزن ممکن است در نهایت کلید بهبود ویروس کرونا باشد.


کاکس گفت: "فرت در واقع مدل خوبی برای حیوانات کوچکتر است. بنابراین ، ژن های مهار کننده ACE 2 که گوزن ها دارند شبیه به انسان هستند." "یک چیز که در حال حاضر در جریان است این است که به طور فعال مدل های حیوانی مناسب را برای بررسی بیشتر عروق کرونر جدید تعیین کنید پنومونی."

وقتی وزیر امور خارجه رایان مک کارتی پس از دیدن این دانشمندان ارتش آمریکا درحال کار چه پیامی را به آمریکایی ها ارسال می کند ، وزیر ارتش رایان مک کارتی گفت: "این افراد قبلاً اینجا بوده اند. آنها برنده شدند ... ، و در پایان پیروز خواهیم شد. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد