Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

فاتک: آیا پنومونی تاج جدید توسط آزمایشگاه ارتش ایالات متحده ایجاد شده است؟

در این ویدئو نظریه ها و تئوری های زیادی وجود دارد ، اما مهمترین مسئله این است که ویروس پنومونی تاج دار در تابستان 2019 در تأسیسات نظامی فورت دتریک در فردریک ، مریلند ایجاد شد. سپس (ناخواسته یا عمدا) به چین گسترش یافت. پنومونی کرونر جدید ویروس کرونا است ، بنابراین با SARS (سندرم تنفسی حاد شدید) و سندرم تنفسی خاورمیانه (MERS) مرتبط است. بنابراین ، اگر یکی از ویروسهای فراوان موجود در Fort Detrick ویروس کرونا باشد ، جای تعجب نیست.
در این ویدئو آمده است که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) برای سرپوش گذاشتن در مورد شیوع یکی از ویروسهای آزمایشگاهی توطئه کرده و آن را به یک "بیماری تبخیر مرموز" نسبت دادند. اگرچه یک بیماری تبخیر مرموز وجود دارد که محققان را گیج می کند ، اما تحقیقات بیشتری باید انجام شود زیرا تبخیر به تازگی به طور گسترده ای پذیرفته شده است ، بنابراین اثرات کامل سلامتی هنوز در حال بررسی است.

همانطور که قبلاً نوشتیم ، اگرچه منشأ پنومونی کرونر جدید تأیید نشده است ، مردم فکر می کنند این یک ویروس طبیعی است و نه یک مهندسی مصنوعی در آزمایشگاه. طبق سازمان جهانی بهداشت (WHO) ، محتمل ترین محیط زیست SARS-CoV-2 خفاش ها است. "تمام شواهد موجود نشان می دهد که SARS-CoV-2 دارای منبع حیوانی طبیعی است ، نه ساخت مصنوعی. ویروس."

منبع
سازمان بهداشت جهانی (WHO): گزارش بیماری اپیدمی بیماری کرونا ویروس 2019 (پنومونی کرونر جدید) -32

سازمان بهداشت جهانی (WHO): گزارش بیماری وضعیت کرونا ویروس 2019 (پنومونی کرونر جدید) -94

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده: بیماری ویروس کرونا ویروس 2019 (پنومونی کرونر جدید)

Nature.com: با افزایش تعداد کشته شدگان ، دانشمندان در حال تعقیب علت مرموز تبخیر کننده بیماری هستند.

منبع ادعا

ادعای کامل
"از این دیدگاه ، چه نوع نظریه ای را می توانیم تلفیق کنیم؟" خوب ، می توانید بگویید که ارتش ایالات متحده ممکن است روی حیوانات مبتلا به ویروس کرونا آزمایش کند زیرا آنها با توافق نامه مهار مطابقت ندارند ، بنابراین در نزدیکی آن هستند یک بار. CDC این را کشف کرد ، آنچه اتفاق افتاد را بررسی کرد ، به مردم گفت که یک سرماخوردگی معمولی است ، و سپس آزمایشگاه را تعطیل کرد ... سپس ، خواه عمداً یا ناخواسته ، افرادی که به ووهان رفته بودند آلوده شده و ویروس را به ووهان منتقل کردند. این ... طرف دیگری وجود دارد که CDC اطلاعات زیادی را پنهان کرده است ... شواهدی وجود دارد که این امر در ایالات متحده آغاز شده است. "

جعلی: به اشتراک نگذارید
اشتراک شرایط:
1 آوریل 2020
FactCheck: آیا افراد مبتلا به "آسم خفیف" باید برای جلوگیری از پنومونی کرونر جدید دارو مصرف کنند؟
2 آوریل 2020
آیا پنومونی تاج جدید در این هفته به اوج خود رسیده است؟
ماموریت ما
Infotagion به دنبال مبارزه با انتشار اطلاعات نادرست مربوط به COVID-19 است. اطلاعات غلط در مورد این ویروس کشنده می تواند به سرعت یک ویروس آسیب رسان به شما و عزیزانتان گسترش یابد. بنابراین ، ما مبارزه می کنیم ، ضمن تأکید بر اطلاعات قابل اعتماد و منابع ، به همه این فرصت را می دهیم تا محتوای دروغین و گمراه کننده را پرچم گذاری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد