Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

روی ترفند Lupilniata-FortDe در مورد ویروس-بند 22 کلیک کنید

دوکاتو برو برای همه گیری کار می کرد و نور در کاران و جنگ دوم تمام نشدنی بود. Expert I Kato Message یا Hippie را تعریف خواهم کرد. جنگ تازی Procci ، قدرت دوریکو گاتو را قبل از شاهکار ویروس کرونا ، علم Monscata و نبوغ Covszkyia خورد. اتهام تووو است ، او به نبوغ شکلات آلوده شده بود و علم خورده شده بود ، و آنها ادامه خواهند داد. پرستار بچه هرگز Venata Si را تشخیص نداد ، او Coutyat را در Pandora افتتاح کرد.


در ورودی اقیانوس اطلس ، اطلاعات موجود است و بازرسی منطقه ای ارتش از این نسخه ، الگوی "byagstvoto" آزمایشگاه ووهان را به ویروس کرونا انتقال داد.


در نظرسنجی آینده ، در اتاق آزمون واشنگتن شرکت کنید. برای بازرسی آینده ، ژنرال مارک Milliepotvrdl ، رئیس کمیته تازه کار ، خراب شد. دونت به زودی ظاهر شد ، او به طور طبیعی ظاهر شد ، اما ما نمی دانیم که چگونه ژنرال سیگورنوت را بخوریم. دوستان مشکل ساز گفتند که عفونت تولید شده در آزمایشگاه بابو به احتمال زیاد برای ویسو کاستاوینی رسمی است. ممتحن واشنگتن افسر کوی سا تزی ویسوکوستاونی را مشخص نکرد ، اما کارمند Che.


چین نیاز دارد که دنی نزدیک آزمایشگاه ووهان باشد.


پیام های رسانه ای مردم در مورد نیلی و تأثیر دوستان بر روی واشنگتن اگزمینر کاتو ، تلفظ COVID-19 را قطع می کند.


فاکس نیوز ، دو پیام رسان توسط دومای دولتی فرستاده شدند. در "فرضیه بنیانگذار" نیا ، وی ویروس کرونا را به ویروس کرونا آلوده کرد و در انستیتوی ویروس شناسی ووهان که به ویروس آلوده بود ، کار کرد. با توجه به زمان Statiya C ، دوست دارید غذای پرتاب و Daily Mail انگلیس را بخورید.


Chidade "بانکدار" نسخه ای موفق از تئوری توطئه ارائه داد. در آمار تیغ تیغ "دبیر آزمایشگاه B'lvat Kilari از Crown" (BR. 20 مارس 2020) ، این موردی از عفونت ویروس کرونا است که در 17 نوامبر 2019 در چین ثبت شد. ژرتواتای 55 ساله در استان هوبئی (با مرکز اداری ووهان) زندگی می کند و "بیماری های عفونی" هفتمین چراغ ردیابی 10 روزه منطقه در تابستان ارتش ایگریم (اوکتوف 18-27) در ووهان شد.里) ، Bagan تحت ورزش از 100 روز R Avi ، باز و از سحادی. South China Morning Post ، پنومونی تاج جدید "به بیرون" بازی را به موقع شکست داد.


آیا می توانم دست بخورم یا تکان ندهم؟


با روحیه تئوری های توطئه ، همه چیز طبیعی است و برای Seto جدید چیز جدیدی نیست. این در روح نظریه توطئه است ، انجام آن امری طبیعی است و انجام آن با روحیه تئوری توطئه غیرممکن است. جاست کیلومتر به ژنرال مارک میلی اعتراف کرد. منطقاً آن e و بله صابون است. "این خدمات یک دوست نیست بلکه یک افسر است. آیا او می داند چگونه با چک تازی کنار بیاید؟ اوزنر و حوا ، وضعیت جنبش نظامی ایالات متحده که در هفتمین خورشید در ووهان ایگری شرکت می کند چگونه؟ "(روسی ، روسی و روسی).


Neokavana با تجزیه مشابه دوران Dade پاکستان و نسخه الکترونیکی Global Village Space تقویت می شود. در تاریخ 10 مارس ، طوماری در وب سایت Belia House e منتشر شد که اطلاعات مربوط به فورت دتریک را جستجو می کرد. در دادخواست ، مجموعه ای از حملات مربوط به اتومبیل زندانیان با ذات الریه تاج جدید توسط سیا به آزمایشگاه مخفی فورت دتریک منتقل شد.


دادخواست دهنده که از نسخه پاکستان ناراحت شده بود ، در صفحه اینترنت خانه بلیا "برای مدتی متوقف شد ، برخی از آثار را نشان داد." پیام "404 Not Found" روی Misto ظاهر شد.


بردار ترک


تئوری توطئه این قرن را دوست داشته باشید.


Prez Yuli 2019 ، جلد دوم. NAR. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) مجبور شدند مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) را تعطیل کنند. موسسه تحقیقات بیماریهای عفونی نظامی غیر مخفی موقعیت یابی ... در فورت دتریک. Prichinata-Unpazvani به سلامت در مریخ متوقف شد.


Tozi راز موسسه نامیر است ، یک پایگاه نظامی قدیمی واقع در 50 مایلی واشنگتن دی سی تا مریلند. چارچوب دومای دولتی مجموعه ای از ساختمان ها است ، از حدود 600 Sglady ، مساحت ساختمانهای آپارتمانی در زمین 13000 است. یک تعریف کوتاه از این وجود دارد که "آزمایشگاه پنتاگون برای تحقیقات بیولوژیکی" است.


مسیر در فورت دتریک است ، جایی که پرتز آگوستوس توسط خط گرفتن از اپیدمی ایزوب Saitsuna گرفت. زالازاتا دارای 22 نوع بوته و 10 هزار روح در شکم است. لطفاً به تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده در مورد علل عفونت آنفلوانزا مراجعه کنید. در یازگاری 193 مورد عفونت وجود دارد.


Prez Septemvri 2019 موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در ساکیسکی ، از Greffex ، یک شرکت مهندسی ژنتیک در بارکینوت ، تگزاس ، با یک شرکت قرارداد تهیه 18 میلیون و 900 هزار دلار برای توسعه ویروس کرونا ویروس برش دهنده واکسین امضا کرد.


بدیهی است که این شرکت باید یک جفت را در 20 فوریه خریداری کند. . نیویورک پست می خواهد یک تحقیق جدید را بخورد: بازیرانا ، تگزاس ، ویروس کرونا ویروس برش واکسین را تولید می کند. از نظر مواد پرسنلی ، برج واسینا حق بیمه ای است که پدرشوهر او از نیازهای SALEX دریافت کرده است. درست مثل نظارت چین بر اعضای بدن ، دیگری نیز مردی قدرتمند در کشور مستقر است.


شرکت Dokato Greffex برای قطع ویروس کرونا ویروس واکسات تولید کرد که منجر به شیوع آنفلوانزا در ماه آگوست شد و در مصر زیر 19 سال در CIA-e انجام شد.


شبیه سازی آموزش "201-Globalno Pandemic Exercise" ،


با مشارکت معاون مدیر مبتنی بر دانش است.


به طور خلاصه ، در ابتدای تئوری شبیه ساز ، ویروس جدید کرونا مورد حمله قرار گرفت ، به prypi از praset خیانت شد و دنباله Tov در گروه کر به خیانت افتاد. در کرجینا ، ویروس استاوا به طور موثر تخمین زد که ویروسی از چووک به چووک ، مقداری آب می تواند به بیماری همه گیر منتقل شود.


"با توجه به شرایط آن زمان ، اعضای کمیته منتخب ایالات متحده در ووهان به دلیل شرکت در تمرینات نظامی جان خود را از دست دادند. در روزهای پیش نویس در آنجا ، اما سایر ورزشها به طور کلی در استیاسونیا شرکت نمی کردند و تزریق به عنوان آنفولانزا پذیرفته شد "فضای دهکده جهانی".


با این حال،


تحت الشعاع موسسه مخفی فورت دتریک


این تصادفی نیست ، هدف توجه به اخبار قبل از شارلوت است.


در اوایل ماه اوت ، "نیویورک تایمز" پیام کوتاهی صادر کرد که در آن کارکنان تصمیم گرفتند تحقیقات 67 نوع ویروس را در آزمایشگاه فورت دتریک متوقف کنند.


مرکز کنترل و پیشگیری باتلاق (CDC) طی تحقیقات "دستور نهایی" را صادر کرد. از آزمایشگاه تا فورت دریک ، تای کاتو "زمان کافی از آزمایشگاه تا دیتریک را برای از بین بردن آلودگی آب قطره ای" محاسبه نکرد. این مرکز در حین تحقیقات قادر به کنترل و جلوگیری از "نظم نهایی" باتلاق (CDC) نبود. کاتو "وقت کافی برای تصفیه آلودگی آب" از آزمایشگاه دریافت نکرد.


CDC مشکل ورود به Fort Detrick را تشخیص می دهد.


دهکده پرتز ،


به دلیل سیل ، دستگاه کوگاتو مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، به بیرون صعود کرد و دیوانه شد و به آزمایشگاه آب رسید. این تحقیق با نصب قبل از نصب انجام شد و این مسسه یک سیستم ضدعفونی کننده شیمیایی جدید ایجاد کرد.


Prez Yuni 2019 CDC اظهار داشت که برنامه ضد عفونی کننده جدید تاکنون مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است. پیچ و مشکلات مکانیکی مصرف آمونیاک را به صورت شیمیایی مانند فناوری بررسی کنید. وسیچکو تووا را به آزمایشگاه در فورت دتریک منتقل کردند.


در مارس سال جاری ، م Instituteسسه مخفی Fort Detrick در این منطقه تاسیس شد.

محققان ارتش در فورت دتریک به کشف ویروس ابولا کمک می کنند تا واکسن ویروس کرونا را فاکس نیوز جستجو کنند

دانشمندان ارتش در فورت دیتریک به دنبال راه حل های پزشکی برای ویروس کرونا هستند شب و روز.

همین محققان نظامی واکسن سیاه زخم ، طاعون و ابولا را پیدا کردند ؛ جنیفر گریفین ، گزارشگر امنیت ملی ، گزارش داد.



فورت دتریک ، مریلند. -محققان ارتش در فورت دتریک در حال کار سریع هستند و در حال کاشت دسته ای از ذات الریه کرونر برای کمک به آزمایش گزینه های درمانی و در نهایت یافتن ویروس کرونا هستند. واکسن


دکتر کاتلین گیبسون ، رئیس بخش خدمات آزمایشگاهی هسته ای موسسه بیماری های عفونی ارتش آمریکا (MedicalResearchInstitutionDisease ، USAMRIID) ، توضیح داد: "آنها برخی ویروس ها را به سلول ها آوردند" ، از طریق یک پنجره سه جداره ، که توسط محققان نظامی پوشیده شده است ، توضیح داد. لباس های محافظ با این ویروس کشنده سروکار دارند. "آنها به دنبال ویروس هایی خواهند بود که در واقع بخشی از سلول ها را از بین می برند و قسمت هایی را که از بین رفته اند ، می شمارند."


این دانشمندان نظامی به تولید واکسن سیاه زخم ، طاعون و ابولا کمک کردند. اکنون ، در این آزمایشگاه عظیم ، آنها در دو شیفت کار کرده و مقدار زیادی ویروس پنومونی تاج جدید تولید کرده اند.


سرهنگ E. Darrin Cox ، فرمانده USID ، توضیح داد: "ما توانایی های بیشتری داریم و تحقیقات بیشتری را همزمان انجام می دهیم." "ما می توانیم موازی عمل کنیم ، نه به ترتیب ، که به تسریع روند علمی کمک می کند."


فورت دتریک با داشتن تجهیزات ایمنی زیستی سطح 4 یکی از معدود آزمایشگاه های ایالات متحده را دارد که به محققان امکان می دهد مرگبارترین ویروس ها را بررسی کنند.


دو هفته طول کشید تا پنومونی تاج جدید رشد زیادی کرد. یک ماه پیش ، فورت دتریک اولین بطری این ویروس را از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) دریافت کرد. دانشمندان این ویروس توالی یابی ژنتیکی ویروس را آغاز کرده اند و همچنین دستگاه های مورد استفاده می توانند آزمایش سریع و گسترده دارویی را انجام دهند.


دکتر جان دای ، مدیر ایمونولوژی ویروسی در MRIID در ایالات متحده گفت: "ما توانایی زیادی در آزمایش تعداد زیادی از محصولات داریم. اکثر مکان های دیگر چنین زیرساختی ندارند و تولید یا آزمایش همزمان بسیاری از محصولات غیرممکن است. "حداقل هشت شرکت مختلف در حال تولید واکسن هستند. این واکسن ها می توانند از نظر ایمنی انسانی ارزیابی شوند ... تزریق های متعدد روی هدف اساساً بهترین شانس برای مبارزه با این ویروس است."


محققان نظامی برای مشاهده واکنش کلروکین و سایر ترکیبات را به ویال های ذات الریه کرونر جدید تزریق کردند.


دکتر شلی رادوشیتسکی گفت: "ما می توانیم حدود 300 دارو یا ترکیب را در هر صفحه آزمایش کنیم." "ما از این سیستم رباتیک برای افزودن این ترکیبات استفاده می کنیم و سپس این صفحات را به سیستم مهار بیولوژیکی منتقل می کنیم ، جایی که ویروس را اضافه می کنیم."


از سال 1969 ، این آزمایشگاه تحقیقاتی ارتش با نام USAMRIID اصلی ترین آزمایشگاه مسئول تحقیقات دفاع بیولوژیکی پزشکی در وزارت دفاع است.


این شرکت با شرکت های بیوتکنولوژی مانند Gilead کار کرده و برخی از داروها را کشف کرده است ، از جمله داروی ضد ویروس Remdesvir که برای مبارزه با ابولا استفاده می شود ، که ممکن است در برابر ذات الریه کرونر جدید موثر باشد. USAMRIID با مراکز کنترل بیماری ، انستیتوی ملی بهداشت (NIH) و شرکت های دارویی خصوصی همکاری کرده است تا این داروها را به بازار عرضه کند.


در دسامبر سال گذشته ، واکسن ابولا که به طور مشترک با مرک تولید شد مجوز گرفت ، این یک مرحله اساسی در تأیید سازمان غذا و دارو (FDA) است. این اختراع چندین سال پیش بود ، اما این آزمایشگاه های ارتش ذرات اصلی را کشف کردند که منجر به این کشف شد.


ویروس کرونا: آنچه باید بدانید


در اولین شیوع ابولا ، زنان و مردان در این راهروها بخشی از اولین جفت چکمه ها بودند.


دانشمندان ارتش که با COVID-19 کار می کنند از تجهیزات سطح 3 استفاده کردند زیرا ویروس کشندگی کمتری نسبت به ابولا دارد ، اما هنوز بسیار عفونی است.


یک مقام ایمنی در زمینه ایمنی زیستی قفل هوا را به فاکس نیوز نشان داد ، جایی که دانشمندان پس از شیفت کاری ضد عفونی کردند. این دوش های شیمیایی فشار قوی مانند کارواش کار می کنند دانشمندان از تجهیزات محافظتی برای استحمام استفاده می کنند.


این آزمایشگاه های سطح 4 در فورت دتریک به زمینه تحقیق در مورد پنومونی کرونر جدید منتقل شده اند و آنها توانایی آنها را در یافتن داروهای درمانی و واکسن ها دو برابر کرده اند.


دای توضیح داد: "واکسن سیاه زخم. ما به تولید آن کمک کردیم. همچنین واکسن طاعون که در اینجا تولید کرده ایم و همچنین واکسن ها و درمان های ضد ویروس ابولا وجود دارد. بنابراین ، از رومیزی تا محصول بالینی نهایی ، تحقیق و تحقیق در اینجا این حداقل 50 سال سابقه طولانی دارد. "


آنها از آزمایشگاه عطسه - فناوری ابداع شده توسط ارتش آمریکا - برای آزمایش نحوه انتشار ویروس در هوا استفاده می کنند.


سرگرد سابرینا مک گراو ، دانشمند مرکز هواشناسی در USAMRIID آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAMRIID) ، توضیح داد: "این عطسه شما و من را از طریق دیگران تقلید می کند. یک حلقه ویروس در غبار وجود دارد ، بنابراین نه تنها در هوا ، بلکه در بسیاری از قطرات کوچک آب در اندازه های مختلف وجود دارد. "" قطرات بزرگ آب روی دهان و چشم شما می ریزند ، و ممکن است روی دست ها ، سطوح ، کوچک باشد قطرات آب. "آنها را در سوراخ های بینی خود می مکید. برخی از آنها از طریق پیش بینی های شما به عمق ریه ها می روند. "


این واکسن ممکن است 18 ماه طول بکشد. این محققان از روش های درمانی شناخته شده برای انجام سریع آزمایشات حیوانی استفاده می کنند. کاکس گفت که آزمایش با گوزن ممکن است در نهایت کلید بهبود ویروس کرونا باشد.



کاکس گفت: "در حال حاضر فرت ها الگوی مناسبی برای حیوانات کوچکتر است. بنابراین ، گلدان ها دارای ژن های مهار کننده ACE 2 شبیه به انسان هستند." یک مدل حیوانی مناسب برای مطالعه بیشتر پنومونی کرونر جدید. "


وزیر جنگ ، رایان مک کارتی ، وزیر امور خارجه در پاسخ به این س Rال که رایان مک کارتی پس از دیدن این دانشمندان ارتش ایالات متحده چه پیامی برای آمریکایی ها ارسال می کند ، گفت: "این افراد قبلاً اینجا بوده اند. ، آنها برنده شدند ... ما این واکسن را پیدا خواهیم کرد و در آخر برنده خواهیم شد. "

پس از بیمار شدن 54 نفر از ساکنان ، جامعه بازنشستگان در حال بررسی "شیوع تنفس" هستند

شیوع ویروس کشنده در خانه سالمندان ویرجینیا

طبق اداره بهداشت و درمان شهرستان فیرفکس ، 11 روز پیش ، 54 نفر با علائمی از سرفه تا ذات الریه رنج می بردند. اکنون "بیماری های تنفسی" باعث 2 مرگ شده و بسیاری نیز در بیمارستان بستری شده اند.

شوخ طبعی

پس از "ترکیدن تنفس" در ویرجینیا ، دو نفر کشته و 18 نفر در بیمارستان بستری شدند. طبق گفته مسئولان جامعه بازنشستگان.


وزارت بهداشت شهرستان فیرفکس گفت که در جامعه بازنشستگان گرین اسپرینگ در اسپرینگ فیلد ، 54 نفر در 11 روز گذشته "از علائم تنفسی فوقانی (سرفه) تا ذات الریه" علائم تنفسی را تجربه کرده اند.


چهارشنبه ، گرین اسپرینگ در نامه ای به ساکنان ، وابسته AJ News WJLA-TV در واشنگتن ، علائم را مانند "تب ، سرفه ، بدن درد ، خس خس سینه ، گرفتگی صدا و ضعف عمومی" توصیف کرد.


(بیشتر: 64 ساله قصد دارد دوران "طلایی" را در Holiday Inn بگذراند ، نه خانه بازنشستگی)

بنجامین شوارتز ، کمیسر وزارت بهداشت ایالات متحده ، روز پنجشنبه به ABC News گفت که شیوع این بیماری قبلاً در بخش پرستاری کمک به زندگی و مهارت در ABC رخ داده است. وی گفت: شیوع با اولین مورد در 30 ژوئن آغاز شد.


نشانه انجمن بازنشستگان Green Spring در Springfield ، ویرجینیا نمایش داده شده است.

شوارتز گفت که علت خاص این اپیدمی هنوز مشخص نشده است ، اما نمونه های بیشتری در حال آزمایش هستند.


شوارتز گفت ، این چشمه سبز به 260 نفر از ساکنان خانه های پرستاری کمک می کند. وی گفت که دو بیمار فوت شده در این اپیدمی به دلیل ذات الریه در بیمارستان بستری شده اند ، اما آنها "افراد مسنی با مشکلات پزشکی پیچیده" بودند.


وی گفت: "یکی از ویژگی های امکانات پرستاری ماهر و امکانات کمک به زندگی این است که وقتی افراد زیادی در این نزدیکی هستید و آنها دارای شرایط پزشکی زمینه ای هستند ، خطر شیوع افزایش می یابد." "مراجعه به موسسات پزشکی طولانی مدت. شیوع تنفسی تعجب آور نیست. یک تفاوت در این شیوع این است که در تابستان اتفاق افتاده است و معمولاً بیماری های تنفسی زیادی نداریم. "


کورتنی بنوف ، مدیر ارتباطات منطقه ای Erikson Living ، صاحب خانه سالمندان ، گفت: هفت نفر از کسانی که در ابتدا در بیمارستان بستری شده اند به خانه سالمندان بازگشتند.


وزارت بهداشت گفت که اگرچه "در چند روز گذشته" هیچ بیمار جدید بستری در بیمارستان وجود نداشته است ، اما ساکنان هنوز در طی این اپیدمی بیمار بودند.


Green Spring در بیانیه ای گفت که "اولویت اول آن رفاه حال کسانی است که در دانشگاه زندگی می کنند و کار می کنند".


خانه بازنشستگان در بیانیه ای گفت: "جامعه برای انجام این تعهد اقدامات بسیار محتاطانه ای انجام داده و با وزارت بهداشت شهرستان فیرفکس همکاری کرده است تا تمام اقدامات لازم را برای اجرای کامل موثر انجام دهد. استراتژی پیشگیری و کنترل عفونت. ما همچنان هوشیار خواهیم بود و به روز رسانی های مکرر و شفاف را برای ساکنان ، کارمندان و اعضای خانواده ادامه خواهیم داد. "


وزارت بهداشت شهرستان فیرفکس گفت که در حال بررسی این حادثه است.


وزارت بهداشت اظهار داشت که مقامات اقدامات مناسبی را برای کاهش خطر عفونت و اطمینان از ایمنی ساکنان انجام داده اند ، از جمله بستن امکانات تازه پذیرفته شده ، لغو فعالیت های گروهی ، نگهداری بیماران بیمار در اتاق ها و افزایش نظافت.


از ساکنان با علائم فوق خواسته می شود که با مرکز پزشکی جامعه تماس بگیرند.

روسیه اظهار داشت که آنها منتظر پاسخ گرجستان به درخواست بازدید از آزمایشگاه ریچارد لوگر هستند

روسیه منتظر پاسخ گرجستان به درخواست کارشناسان روسی برای ورود به آزمایشگاه ریچارد لوگر است زیرا مسکو فاقد اطلاعات مربوط به کارهای آزمایشگاهی است. به گزارش TASS ، وزارت خارجه روسیه نظرات فوق را ارائه داد.


وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت: "غیرممکن است که کارشناسان روسی از مرکز ریچارد لوگار در گرجستان تحت شرایط قابل قبول هر دو طرف بازدید کنند. طرف گرجی هنوز در ژوئن 2019 به درخواست ما پاسخ نداده است. پاسخ. ما منتظر پاسخ رسمی از تفلیس هستیم. نگرانی ما این است که واشنگتن در مورد آنچه در نزدیکی مرز روسیه انجام داده است برای ما توضیح نداده است. این طبیعتاً مسئله ای از منافع امنیت ملی ماست "، وزارت خارجه روسیه گفت


براساس آژانس ، مسکو همچنان پاسخ های ایالات متحده و جورجیا را در مورد فعالیت های آزمایشگاهی دریافت می کند.

کنفرانس امنیتی روسیه: ایالات متحده بیش از 200 آزمایشگاه بیولوژیکی نظامی در سراسر جهان دارد

آژانس خبری ماهواره ای روسیه ، مسکو ، 15 ژانویه ، دبیر شورای امنیت روسیه ، پاتروشف ، در مصاحبه با "روزنامه روسی" گفت که امکان تولید برخی از سلاح های بیولوژیکی در برخی کشورها را نمی توان منتفی دانست. ایالات متحده شامل اوکراین و کشورهای مستقل مشترک المنافع است. بیش از 200 آزمایشگاه نظامی بیولوژیک نظامی در سراسر جهان از جمله کشور ایجاد شده است.

وی گفت: تمرکز بر توسعه بیوتکنولوژی دو منظوره برای مصارف نظامی و غیرنظامی ضروری است. نمی توان رد کرد برخی کشورها در حال تولید نسل جدید سلاح های بیولوژیکی هستند.

پاتروشف خاطرنشان کرد که در حال حاضر ، ایالات متحده بیش از 200 آزمایشگاه بیولوژیکی در سراسر جهان ، از جمله در کشورهای CIS ، اوکراین ، گرجستان و افغانستان ایجاد کرده است.


وی گفت: "فعالیت های آن اساساً مربوط به کارهای علمی برای اهداف صلح آمیز نیست. آزمایشات بیولوژیکی بر روی انسان به ویژه نگران کننده است. بنابراین ، تقویت نظارت جهانی اپیدمیولوژیک و تحقیقات علمی در زمینه ایمنی زیستی از اهمیت بیشتری برخوردار است. "


طرف روسی بارها ابراز نگرانی عمیق در مورد استقرار آزمایشگاه های زیست پزشکی توسط ایالات متحده در نزدیکی مرز روسیه کرده است. وزارت امور خارجه روسیه در سال 2015 اشاره کرد که مرکز تحقیقات سلامت اجتماعی ریچارد لوگار در حومه تفلیس یک آزمایشگاه بسته با استانداردهای بالا است. موسسه تحقیقات پزشکی ارتش ایالات متحده تحت عنوان آزمایشگاه قرار دارد.


مسکو معتقد است که مقامات ایالات متحده و گرجستان تمام تلاش خود را می کنند تا وضعیت واقعی این نیروی نظامی ایالات متحده و فعالیت های آن را که در تحقیق در مورد بیماری های عفونی به خصوص خطرناک است ، سرپوش بگذارند. پنتاگون هنوز در تلاش است تا به این واحد پزشکی پزشکی مبدل ایالات متحده به کشورهای CIS نفوذ کند. وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت که مسکو به ایالات متحده ملزم می شود که توضیحی رسمی در مورد فعالیتهای مرکز پزشکی لوگار ارائه دهد ، جایی که دانشمندان آمریکایی ممکن است آزمایشهای شیمیایی سمی را بر روی ساکنان محلی تحت عنوان درمان انجام دهند.