Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

پزشکان بخش مراقبت های ویژه سنت لوئیس متوجه تفاوت نژادی در بیماران مبتلا به ذات الریه کرونر جدید شدند.

قدیس لوئیس شیکاگو روز دوشنبه گزارش داد که 70 درصد افرادی که در اثر ویروس کرونا در این شهر جان خود را از دست داده اند سیاه پوست هستند.
این تفاوت نیز در سنت لوئیس شروع به نشان دادن می کند.

دکتر لوری پانچ گفت: "بنابراین ، آنچه شما دارید یک گروه کامل از افرادی است که به تنهایی تنفس خوبی ندارند. آنها از دستگاه های تهویه استفاده می کنند. بیشتر آنها سیاه و قهوه ای هستند."

این نتیجه مشاهدات پزشک از ارائه مراقبت شبانه از بیماران مبتلا به COVID-19 در بیمارستان مسیحی در شمال شرقی شهرستان شمال سنت لوئیس است.

دکتر گفت که برخی از بیماران ویروسی کرونا که در آنجا درمان می شدند ، فوت کرده اند. دیگر بیماران جدی بهبود نیافته اند.

دکتر پانچ گفت که مناطقی که بیشتر مناطق سیاه پوستی در شمال سنت لوئیس و شمال سنت لوئیس دارند سه برابر موارد ویروس کرونا در جنوب دارد.

شهرها و شهرستان ها از کد پستی برای ردیابی پرونده ها استفاده می کنند و نقشه های آنها نشان می دهد که پرونده ها در کد پستی شهرهای شمالی و شهرستان های شمالی متمرکز است.

پان چی گفت: مردم در شهرهای شمالی و شهرستان های شمالی با خطرات اجتناب ناپذیری روبرو هستند ، زیرا این هنجارهای عمیق تاریخی اساساً باعث ایجاد این نوع وضعیت پشتیبانی نشده در زندگی شده است.

مرتبط: موارد ویروس کرونا در منطقه سنت لوئیس توسط کد پستی

بر اساس داده های BJC Healthcare ، آفریقایی آمریکایی ها 2.5 برابر بیشتر در بیمارستان بستری می شوند (تقریباً به عنوان "خطر" تعبیر می شود) که مبتلا به پنومونی کرونر جدید هستند. بیماران آفریقایی-آمریکایی نسبت به پس از پذیرش ، 2/2 برابر بیشتر به ICU اعزام می شوند. آفریقایی آمریکایی ها چهار برابر بیشتر از آفریقایی آمریکایی ها تحت درمان با ونتیلاتور قرار می گیرند.

سخنگوی BJC گفت که این آمار براساس تعداد کمی از بیماران در سیستم مراقبت های بهداشتی است و "نتایج تحقیقات دقیق در مورد این عوامل را نشان نمی دهد ، بلکه تصویری از آنچه اکنون در داده ها مشاهده می کنیم."

دسترسی به نیازهای اساسی مانند غذا و حمل و نقل تضمین نشده است. پانچ افزود ، برای بسیاری از خانواده ها ، فاصله جسمی حتی غیرممکن است.

پانچ همچنین یک جراح آسیب است که در جامعه کار می کند و با خشونت اسلحه مبارزه می کند. BACK Stop Bleeding را اجرا می کند ، پروژه ای است که به مردم می آموزد چگونه خونریزی قربانیان را متوقف کنند و می گوید خشونت و ویروس ها از الگوی مشابهی پیروی می کنند.

پانچ گفت: "من تأثیر گلوله ها بر روی ما دیده ام. من نگران هستم که ویروس تأثیر بیشتری بگذارد."

بنابراین ، برای جلوگیری از شیوع ویروس ، پان چی خواستار فعالیت های آموزشی ، غربالگری های بیشتر و برنامه ای برای ایجاد ثبات در زندگی روزمره برای کمک به زنده ماندن جوامع محروم شد.

پانچ گفت: "من فکر نمی کنم به این زودی از بین برود."

وزیر ارتش از آزمایشگاه فورت دتریک بازدید کرد

روز پنجشنبه ، وزیر ارتش از قلعه دتریک دیدن کرد تا درباره کارهایی که در مبارزه با COVID-19 انجام شده است بیشتر بدانید.
در یک آزمایشگاه ایمنی زیستی سطح 3 ، دانشمندی از انستیتوی تحقیقات پزشکی ارتش آمریکا نمونه ای از ویروس کرونا را که رسماً SARS-CoV-2 نامیده می شود ، مطالعه کرد.

کاترین گیبسون ، مدیر گروه خدمات آزمایشگاه های اصلی ، USAID ، گفت که USAID نمونه های ویروسی را از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری دریافت کرده است.

محققان در آزمایشگاه این ویروس را تولید می کنند تا آزمایشات آینده و سایر نیازها را برآورده کند. این می تواند شامل اطمینان از صحت نتایج آزمون باشد. گیبسون گفت که در USAMRIID ، ویروس تکثیر ، خالص سازی شده و سپس در پروژه های مختلف توزیع می شود.

وی گفت ، USAMRIID بخشی از شبکه پاسخ آزمایشگاهی است ، به این معنی که می تواند نمونه هایی با قابلیت تشخیصی را آزمایش کند.

وزیر ارتش ایالات متحده رایان مک کارتی (رایان مک کارتی) پس از بازدید در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که USAID و فرماندهی تحقیقات و توسعه پزشکی ارتش ایالات متحده (فرماندهی تحقیقات و توسعه پزشکی نظامی ایالات متحده) ، مسئول آزمایشگاه ، دو مورد از این دو در مبارزه با COVID-19 هستند. نوع ابزارها.

مک کارتی گفت که بودجه ای برای کمک به حل مشکل پنومونی تاج جدید به ارتش تزریق می شود.

برخی از این بودجه ممکن است برای تحقیقات انجام شده در واحدهای دیگر تحت USAMRIID و USAMRDC ، مانند موسسه تحقیقات ارتش والتر رید (موسسه تحقیقات ارتش والتر رید رد) استفاده شود.

ژنرال جیمز سی. مک کانویل (ژنرال جیمز سی. مک کانویل) رئیس ستاد ارتش گفت: "قهرمانان این نبرد برخی از افرادی هستند که امروز می بینیم."

سرتیپ مایکل تاری ، فرمانده MRDC ایالات متحده ، گفت که با وجود تزریق مقدار زیادی از بودجه به ذات الریه تاج جدید و USAMRDC برخی از بودجه را دریافت خواهد کرد ، هنوز 104 میلیون دلار بودجه وجود دارد که رد شده است به توسعه بین المللی ایالات متحده (USAMRIID) و م Instituteسسه تحقیقاتی دفاع شیمیایی ایالات متحده در زمین اثبات آبردین.

تولی گفت که USAMRDC سخت تلاش می کند تا بودجه را آزاد کند. اما او گفت که از نظر بودجه برای مطالعه SARS-CoV-2 ، اشکالی ندارد.

ویروس کرونا در آزمایشگاه ایمنی زیستی سطح 3 انجام می شود و محققان را ملزم به پوشیدن روپوش ، ماسک صورت و ماسک N95 می کند. این یک مرحله از BSL 4 است ، بالاترین سطح ایمنی زیستی برای تحقیق در مورد عوامل بیماری زا مانند ابولا. با این حال ، بیشتر افراد با آزمایشگاه BSL 3 روبرو نخواهند شد.

روز پنجشنبه ، وزیر ارتش ایالات متحده ، رایان مک کارتی (رایان مک کارتی) از م Instituteسسه پزشکی بیماری های عفونی ارتش در فورت دتریک بازدید کرد و از کنار یک محقق با لباس شخصی محافظ عبور کرد تا آزمایش بازدارندگی سطح چهار امنیت زیستی را در فضای باز انجام دهد.

بعد از اینکه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا مسئله ایمنی زیستی را کشف کردند ، کار BSL 3 و BSL 4 برای مدتی در USAMRIID متوقف شد. از آن زمان ، CDC دو بار بازدید کرده است ، و تولی گفت ، هر بار اجازه کار بیشتر را می دهد.

وی گفت: اگر بخواهید ، این هنوز یک روند بازگشت تدریجی به ظرفیت عملیاتی کامل است.

TARY گفت که SARS-CoV-2 یک پاتوژن خاص نیست ، بلکه به برنامه عامل انتخاب فدرال تحت نظارت CDC تعلق دارد ، به این معنی که توسط سایر عوامل بیماری زا مانند ابولا که یک پاتوژن خاص است محدود نمی شود.

تولی گفت: "در واقع ، وقتی مردم می دانستند که USAMRIID نیز در این امر دخیل است ، برای اولین بار با CDC تماس گرفتند و به من اطمینان دادند ،" نه ، ما در این زمینه کاملاً به کمک USAID احتیاج داریم. دقیقاً مانند آنها به دیگران پاسخ می دهند "

تولی گفت که در حالی که پنومونی تاج جدید و فورت دتریک قانون اجباری حمایت از سلامت Bravo را اجرا کردند ، آنها اقدامات قانون چارلی را انجام دادند. این بدان معنی است که آنها از بیشترین فاصله و بیشترین کار از راه دور استفاده می کنند.

تولی گفت ، فورت دتریک هنوز باز است ، اگرچه سالن بدن سازی آن وجود ندارد.

تولی گفت که برخی از سربازان با موارد جدید ذات الریه کرونر از منطقه قرنطینه بازگشته اند.اگر کسی در فورت دتریک از نظر آزمایش مثبت باشد ، اقدامات مربوطه انجام خواهد شد.

در مونتگومری ، تعداد بیشتری از سفیدپوستان بر اثر ذات الریه کرونر جدید می میرند ، اما میزان مرگ و میر سیاهان بیشتر است

وزارت بهداشت شهرستان مونتگومری آخرین داده ها را در روز سه شنبه منتشر کرد که نشان می دهد ساکنان سفیدپوست این شهرستان بیشتر از ساکنان نژادها در اثر ویروس می میرند. با این حال ، بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از ویروس در میان آفریقایی آمریکایی ها است.


از صبح جمعه ، وزارت بهداشت مریلند گزارش داد که مرگ 324 نفر بر اثر ویروس در مریلند تایید شده است.



در حال حاضر 31 مرگ "احتمالی" وجود دارد. ویروس در گواهی مرگ گنجانده شده است ، اما با آزمایش های آزمایشگاهی تأیید نشده است.



وزارت بهداشت ایالات متحده هر روز اطلاعات جمعیت شناختی در سراسر کشور را منتشر می کند. روز سه شنبه ، این شهرستان برای اولین بار داده های نژادی در مورد مرگ را منتشر کرد.



مری اندرسون ، سخنگوی بخش بهداشت و درمان شهرستان ، گفت که این شهرستان در ابتدا داده های مرگ را بر اساس جنسیت و سن منتشر کرد ، اما حدود یک ماه پیش ، پس از اینکه ایالت از ارسال اطلاعات دموگرافیک جلوگیری کرد ، داده ها کاهش یافت.



وی به بتسدا گفت: "همه اعداد جمع نمی شوند ، مردم گیج شده اند ، بنابراین ما آن را نوشتیم." "هفته گذشته ، ما توانسته ایم اطلاعاتی درباره متوفی بدست آوریم."



اندرسون گفت که این بخش اطلاعات را در روزهای سه شنبه و جمعه به روز می کند.



وی گفت: "همه فکر می کنند ما می توانیم مستقیماً داده های مرگ را بدست آوریم." "بعضی اوقات چنین است ، اما معمول ترین وضعیت این است که این کار از طریق وزارت بهداشت ایالتی انجام می شود که با دفتر پزشکی قانونی در ارتباط است ... من معتقدم که آنها از حمایت و پشتیبانی قاطع برخوردار شده اند. همه در حال کار با کارمندان قبلی خود هستند همکاری."



در زیر تعداد تلفات نژادی در بین 292 کشته تایید شده از اطلاعات روز سه شنبه وجود دارد:

سفید: 141 مرگ

آمریکایی های آفریقایی تبار: 79 کشته

اسپانیایی زبان: 39 کشته

آسیا: 23 کشته

دیگر: 10 مرگ



در زیر میزان مرگ و میر در هر 100000 نفر از روز سه شنبه آمده است:

آمریکایی آفریقایی: 41.1

سایر موارد: 35.6

سفید: 31.2

اسپانیایی زبان: 18.8

آسیا: 14.3



نرخ متوسط
​​28.1 در هر 100000 نفر است.



بر اساس برآورد جمعیت اداره سرشماری ایالات متحده در ژوئیه 2019 ، شهرستان مونتگومری بیش از 1.05 میلیون نفر ساکن دارد.



بر اساس برآورد جمعیت از اداره آمار در سال 2018 ، بیشتر ساکنان این شهرستان - - 60.2
- سفیدپوست هستند. بقیه جمعیت 19.9٪ آفریقایی-آمریکایی ، 19.9٪ اسپانیایی تبار ، 15.6٪ آسیایی و سایر نژادها درصد کمتری دارند.



روز سه شنبه ، شهرستان همچنین تعداد مرگ و میرها را بر اساس جنس و سن گزارش کرد. مرگ و میر مردان (159) نسبت به زنان (133) بیشتر است. نسبت مرد به زن به ترتیب 6/31 و 7/24 درصد است.



از سه شنبه تا چهارشنبه ، تعداد کل موارد شناخته شده در شهرستان حدود 4٪ افزایش یافته و در مجموع به 5790 مورد رسیده است.



از روز سه شنبه ، 2842 مورد مرد و 2،699 مورد زن در شهرستان وجود دارد. نسبت زن به زن 565.7 و 501.9 در هر 100000 نفر بود.



این شهرستان همچنین به طور منظم تعداد پرونده های خود را در بین کارمندان خود ثبت می کند - از روز چهارشنبه ، 135 نفر از آنها قرنطینه شده اند ، در انتظار نتایج آزمون هستند ، یا خود نظارت می کنند.



بیش از 470 کارمند به دلیل تماس با ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند و 339 کارمند به کار خود بازگشتند.



در حال حاضر ، 31 کارمند قرنطینه آزمایش مثبت 6 را از اداره پلیس ، 6 نفر از سازمان آتش نشانی و نجات شهرستان مونتگومری ، 3 نفر از اداره حمل و نقل ، 3 نفر از بخش بهداشت ، 2 نفر از اداره اصلاح و توانبخشی و 11 نفر دیگر آزمایش کرده اند. ادارات شهرستان



بیشتر کارمندان فعلی تحت قرنطینه از وزارت اصلاح و ترمیم هستند - 34 نفر منتظر نتیجه یا نظارت بر خود هستند و دو نفر از آنها آزمایش مثبت دادند.

مسکو ترس از باکتری های آمریکایی را تحریک می کند

فرا رسیدن پاییز نظریه های آنفولانزا و توطئه را مانند همیشه در روسیه به ارمغان آورده است. بازگشت به اخبار ، صحبت های فصلی مسکو در مورد حمله بیولوژیکی آمریکایی است که از یک آزمایشگاه تحقیقات پزشکی در نزدیکی روسیه آغاز خواهد شد.
در این داستان ، خوک روسی قربانی اولین آزمایش حمله انسانی آینده شده است. این مربوط به کنفرانس مطبوعاتی اخیر است که وزارت دفاع روسیه به گسترش آنفولانزای خوکی از همسایگی گرجستان به روسیه اشاره کرده است.جورجیا یک آزمایشگاه تحقیقات پزشکی بودجه بودجه ایالات متحده به نام آزمایشگاه های لوگار است.

همانطور که دیمیتری کیسلیف ، تبلیغ دهنده ارشد تلویزیون روسیه ، به خوبی می داند: "تصادف؟" من فکر نمی کنم چنین باشد. "

مسکو برای بدتر شدن شرایط آماده می شود. سرلشکر ایگور کیرولوف در 4 اکتبر در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "ایالات متحده به طور سیستماتیک پتانسیل بیولوژیکی خود را ایجاد می کند و مجموعه ملی میکروارگانیسم های بیماریزا را در سراسر جهان کنترل می کند."

مقامات وزارت دفاع روسیه اظهار داشتند که آزمایشگاه پزشکی جورجیا توسط بودجه ایالات متحده یک مادر مادر است و شبکه ای از امکانات مشابه را در اطراف روسیه "در آذربایجان ، اوکراین و ازبکستان" ایجاد کرده است. "این امکانات می توانند به عنوان بستری برای جنگ میکروب علیه روسیه.

این ادعاها چیز جدیدی نیست. مدت هاست که آزمایشگاه نظارت بر اپیدمیولوژیک در گرجستان برای جلوگیری از شیوع بیماری های همه گیر عامل شیوع پارانویا بوده است.

دولت ایالات متحده 350 میلیون دلار آمریکا برای ساخت این مرکز در تفلیس هزینه کرد که مجهز به یک قابلیت بی نظیر منطقه ای برای شناسایی و کاهش تهدید بیماری های عفونی است. این آزمایشگاه که به طور رسمی به عنوان مرکز تحقیقات بهداشت عمومی Richard G. Lugar شناخته می شود ، به نام سناتور سابق ایالات متحده و فعال منع گسترش سلاح های هسته ای ، از این رو آزمایشگاه های Sob of Lugar Quett نامگذاری شد.

با این حال ، به دلیل بودجه ایالات متحده و مشارکت پزشکان نظامی آمریکا ، این آزمایشگاه با هدف از بین بردن روابط همسایه با واشنگتن ، به یکی از کیسه های شن و ماسه جنگ اطلاعاتی مورد علاقه روسیه تبدیل شده است. رسانه های دولتی روسیه اغلب آزمایشگاه را به عنوان یک هدف پویا در نظر می گیرند. جنبش ترس این تاسیسات را به عنوان یک ظرف پتری برای سلاح های بیوشیمیایی که توسط پنتاگون اداره می شود ، به تصویر کشید و گرجی ها به عنوان موش آزمایشگاهی بی اعتنا عمل می کردند.

شخصی که اخیراً شوم شروع به گفتن کرد: "ساکنان محلی برای ما داستانهای وحشتناکی در مورد آزمایشگاه لوگار تعریف کردند." گزارش به شبکه خبری اسپوتنیک روسیه. یک پیرزن محلی به اسپوتنیک گفت: "باد بوی تعفن وحشتناکی می آورد ، درست مثل بوی آزمایشگاه."

گزارش قبلی روسیه نشان داد که یک شهروند سالخورده گرجی در نزدیکی آزمایشگاه در یک عکس تلویزیونی از رن زندگی می کند ، که "در مقابل چشمان همه لاغر می شد". یک گزارشگر از تلویزیون رن گفت که مشکلات سلامتی این زن از آنجا شروع شد که "مهماندار هواپیما سابق احساس بوی نامطبوع از خیابان می کند." او در هوا نفس کشید و بلافاصله بیهوش شد. "

این گزارش همچنین گفت که از سال 2014 ، آزمایشگاه پشه ها و خفاش های غول پیکر حامل عفونت های ویروسی را در جورجیا آزاد کرده است.

این داستان ها اغلب دارای تصاویر حیوانات مرده ، نشانه هایی از خطرات بیولوژیکی و جلوه های ویدئویی ترسناک و استعاره های علمی-تخیلی ترسناک است. آندرومدا کشنده است یا مرا کشنده میبوسد). گزارشگر سال گذشته از آزمایشگاه لوگار بازدید کرد و یک موسسه تحقیقاتی به ظاهر غیر قابل توجه یافت ، بدون بوی وحشتناک ، حیوانات مرده و هیچ انسانی که تحت آزمایش قرار گرفته است. این ناامید کننده است ، اما روسیه همیشه می توان گفت که برای خبرنگاران غیرممکن است همه چیز را ببینید

گزارش های خبری روسیه درباره آزمایشگاه ها تا حد زیادی به "آشکار سازی" یک آمریکایی عجیب و غریب ساکن تفلیس ، که جفری سیلورمن بود ، بود. گفت که ایالات متحده از سلاح های شیمیایی و بیولوژیکی گرجستان برای نابودی خاورمیانه و تصاحب نفت آن استفاده خواهد کرد. علیرغم فقدان تخصص یا دانش آشکار ، سیلورمن در رسانه های روسی افشاگر واقعی آمریکایی قلمداد می شود. وی در مصاحبه ای با تلویزیون رن اشاره کرد: "آن آزمایشگاه بمب ساعتی است."

اما منبع شیوع فوبیای جماهیر شوروی اخیر ، وزیر امنیتی مرموز سابق گرجستان ، ایگور گیور گادزه (ایگور گیور گادزه) است. در ماه سپتامبر ، جورج گازر در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو اعلام کرد که ارتش ایالات متحده به عنوان بخشی از برنامه عجیب واشنگتن برای مسکو ، در آزمایشگاه لوگار آزمایش های مهلکی بر روی انسان ها انجام می دهد. گفته های GiorGadze براساس اسنادی است که وی از آزمایشگاه بدست آورده است.

جوئل گازسو از او خواست که از دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا بخواهد در مورد کار آزمایشگاه لوگار تحقیق کند. ترامپ هیچ اظهار نظری در مورد آزمایشگاه نکرد و یا در توییتر اظهار نظری نکرد ، اما متعاقباً وزارت امنیت و دفاع روسیه هشدار به واشنگتن صادر کرد.

در گرجستان اعتقاد عمومی بر این است که رئیس جمهور پیشین ادوارد شواردنادزه (ادوارد شواردنادزه) KGB (KGB) بود که توسط مسکو مجبور شد به عنوان وزیر در دولت خود خدمت کند. جورگادزه در سال 1995 از گرجستان فرار کرد. متهم تلاش برای زندگی شواردنادزه را برنامه ریزی کرد. ناظران تبلیغات روسی اکنون می گویند که بیانیه جورج غزه و مقامات روسی بخشی از یک کارزار اطلاعاتی با برنامه ریزی دقیق است که توسط رسانه های بین المللی روسی و طرفدار روسیه پخش و تقویت می شود.

وقتی رسانه های روسی بار دیگر به پرونده لوگر علاقه مند شدند ، دو شهروند روسی در انگلیس به تلاش برای مسموم کردن سرگئی اسکریپال (دفتر سابق GRU روسیه) و دخترش یولیا (یولیا) متهم شدند. بنیاد توسعه رسانه ای سعید ، یک سازمان غیرانتفاعی که دفتر مرکزی آن در تفلیس است ، برچسب تبلیغات درباره روسیه را حفظ می کند. همچنین پیوندهایی با نگرانی های اخیر تنوع زیستی روسیه و پیگردهای قانونی علیه جاسوسان روسی توسط ایالات متحده ، انگلستان و انگلیس و هلند وجود دارد.

آسوشیتدپرس گزارش داد ، پنتاگون به این تجزیه و تحلیل پاسخ داد. سخنگوی اریک پهون گفت که بیانیه وزارت دفاع روسیه "تلاش می کند تا از بسیاری جهات توجه را از رفتارهای بد روسیه منحرف کند."

مقامات گرجستان و آذربایجان نیز ادعاهای مسکو را رد کردند. وزارت دفاع آذربایجان گفت که گرجستان هیچ آزمایشگاه پزشکی با کار دولت های خارجی ندارد ، در حالی که مقامات گرجی گفتند که اگرچه آزمایشگاه لوگار با پول آمریکا ساخته شده است ، اما اکنون توسط مقامات گرجی کاملاً کنترل می شود. محققان پزشکی نظامی ایالات متحده همچنان در آزمایشگاه لوگار کار می کنند و اصرار دارند که کار آنها کاملاً سلامت عمومی است ، اما مسکو آن را خریداری نمی کند.

به منظور رفع نگرانی های روسیه ، مدیریت گرجستانی آزمایشگاه لوگار از روزنامه نگاران روسی دعوت کرد تا بارها از این مرکز بازدید کنند ، اما کم نتیجه بود. پائاتا ایمنادزه ، رئیس مرکز ملی کنترل بیماری های جورجیا ، در مصاحبه با سایت خبری محلی ipress.ge گفت: "وقتی نمایندگان رسانه های روسیه از مرکز لوگار بازدید کردند ، همه آنها لبخند می زدند." این مرکز آزمایشگاه لوگار را اداره می کند . "اما بعد آنها برگشتند تا خاک را پخش کنند."

تعداد کشته شدگان تاج جدید نزدیک به 90 هزار نفر است! وزیر بهداشت ایالات متحده "گلدان" را به رنگ افراد رنگی می اندازد؟

در هفدهمین به وقت محلی ، الکس آذر وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در مصاحبه ای با رسانه های آمریکایی گفت که دلیل اصلی زیاد بودن تعداد مبتلایان به ذات الریه ریه در ایالات متحده سلامتی آمریکایی ها است.به ویژه اقلیت جوامع این دیدگاه توسط رسانه های ایالات متحده تکذیب شد.




به گزارش سی ان ان ، هازارد هنگام پذیرفتن برنامه "وضعیت اتحادیه" سی.ان.ان که به میزبانی جک تپر برگزار شد ، اظهارات مربوطه را مطرح کرد. در ابتدای نمایش ، تاپر با اشاره به اینکه تعداد مرگ ناشی از ذات الریه تاج جدید در ایالات متحده به 90 هزار نفر رسیده است ، هازارد علت این امر را سلامتی آمریکایی ها دانست و گفت: "متأسفانه ، ایالات متحده دارای جمعیت بسیار متنوع. گروه های بسیار ناسالم با بیماری های همزمان ، که بسیاری از افراد جامعه ما ، به ویژه آفریقایی آمریکایی ها و جوامع اقلیت را در معرض خطر قرار می دهد ، زیرا این افراد دارای اختلافات بالقوه بیماری و بیماری های مرتبط هستند. این در سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا است البته ما باید میراث ناخوشایند را حل کنیم.









وقتی تاپر در ادامه س whetherال کرد که آیا اظهارات هازارد حاکی از آن است که بسیاری از آمریکایی ها به دلیل COVID-19 جان خود را از دست داده اند زیرا "آنها از سلامتی کمتری نسبت به مردم دیگر مناطق جهان برخوردار هستند" ، هازارد آن را انکار کرد ، اما بیشتر اظهار داشت که ایالات متحده "بار بیماری های همراه به طور جدی نامتناسب (از جمله چاقی ، فشار خون بالا ، دیابت). این حقایق ثابت کرده است که ما را در معرض خطر هر نوع بیماری قرار می دهد. "





هنگامی که تاپر س askedال کرد آیا این به معنای "تقصیر آمریکایی" است که باعث این تعداد مرگ و میر شده است ، هازارد گفت که "این یک اشتباه نیست" و گفت که این یک اپیدمیولوژی ساده است ، "اگر ما از یک فشار و دیابت ، با خطر عوارض جدی که توسط ویروس کرونا جدید ایجاد شده روبرو خواهیم شد. "





بیانیه هازارد به سرعت مورد پرسش رسانه های آمریکایی قرار گرفت. CNN به نقل از مطالعه منتشر شده توسط رسانه های عمومی آمریکا (APM) در 11 مه و اشاره کرد که در آن زمان ، تعداد مرگ و میر در ایالات متحده بیش از 80،000 ، که تنها 17،155 مورد سیاه است.





وکس همچنین در مقاله ای تجزیه و تحلیل کرد که "بی عدالتی بهداشت عمومی باعث افزایش تعداد مرگ افراد رنگین پوست شده است" درست است ، اما نوعی بهانه است که علت اصلی تعداد مرگ و میرها در ایالات متحده را مقصر بدانیم ایالات از سایر کشورهای جهان پیشی می گیرند. مفهوم این امر این است که اقلیت مسئول این امر است ، نه دولت فدرال.





رسانه های آمریکایی همچنین خاطرنشان کردند که توضیحات مستقیم و گسترده تر درباره تعداد غیرعادی زیاد مرگ و میر در ایالات متحده باید پاسخ "آشفته" و "ضد علمی" دولت آمریکا به بیماری همه گیر باشد. حتی اگر افراد رنگین پوست واقعاً از سلامتی ضعیفی برخوردار باشند ، این نتیجه حاشیه سازی طولانی مدت اجتماعی و اقتصادی و تغذیه ناهموار آنها است. به عبارت دیگر ، اظهارات هازارد قابل لغو است. این افراد رنگین پوست نیستند که در افزایش تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده نقش داشته اند ، اما دولت ایالات متحده در حال ارتقا مرگ افراد رنگین پوست است.