Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

همانطور که ترامپ گفت ، نوار تجارت چین ، آزمایشگاهی در فورت دتریک خود را در وسط یافت

منشا ویروس کرونا جدید که باعث پنومونی تاج جدید شده است ، در ذهن بسیاری از افراد جای سوال دارد. از مقامات ایالات متحده و سایر کشورها گرفته تا اپیدمیولوژیست ، همه آنها می خواهند ویروس عامل همه گیر کنونی را ردیابی کنند.
این مسئله موانع تجاری بین چین و ایالات متحده را برانگیخته است. اگر از رئیس جمهور دونالد ترامپ س askال کنید ، ممکن است او بگوید که SARS-CoV-2 احتمالاً از چین منشأ گرفته است و اولین موارد پنومونی کرونر جدید در چین ظاهر شده است. به گزارش آسوشیتدپرس ، وی و دیگر مقامات آمریکایی ادعا کردند که ویروس از آزمایشگاهی در ووهان سرچشمه گرفته است. این مقاله به نقل از دکتر مایکل رایان ، رئیس اورژانس سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت که این بیانیه حدس و گمان است.

اما از مقامات چینی و برخی دانشمندان چینی بپرسید ، پاسخ آنها بر فاصله ما تأثیر می گذارد.

برای ماهها ، حتی قبل از اینکه مریلند و فردریک اولین موارد بیماری تنفسی را اعلام کنند ، مقامات چینی اشاره داشتند که ویروس کرونا در فورت دتریک ساخته شده است.

توطئه اول ادعا می کند که سربازانی که در نزدیکی فورت دتریک آموزش دیده اند ، این بیماری را در جریان بازی های نظامی جهانی در ماه اکتبر به وجود آوردند. اما طبق گفته وزارت دفاع ایالات متحده ، این مورد نیست. شایعات وب سایت را کنترل می کنند.

مارک اسپر ، وزیر دفاع در پاسخ به سالات در مورد این بیانیه گفت که چنین اظهاراتی از سوی یک مقام دولت چین "کاملاً پوچ و غیر مسئولانه است".

به گفته این وب سایت ، اسپر و دیگر مقامات دولتی "بارها و بارها انتقال زودهنگام مسئولیت دولت چین در مورد نادیده گرفتن این تهدید ، و همچنین عدم شفافیت در مراحل اولیه شیوع ویروس کرونا را محکوم کردند. این غیرقابل مسئولیت است و به مبارزه با چالش های بزرگی که امروز جهان با آن روبرو است. اپیدمی. "

اما اکنون نظریه پردازان توطئه و مقامات چینی توجه خود را به هدف دیگری معطوف کرده اند: انستیتوی پزشکی بیماری های عفونی ارتش آمریکا در فورت دتریک.

این توطئه به طور خاص اشاره داشت که سطح سوم و چهارم ایمنی زیستی باید خاموش شود.در جولای سال 2019 ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده در USAMRIID اعلام کردند که آزمایشگاه مسئول ویروس است.

لوری سالواتوره ، سخنگوی فرماندهی تحقیقات و توسعه پزشکی ارتش ایالات متحده ، در نامه ای به نیوز پست نوشت: "این یک حرف کاملاً نادرست است." "USAID در تحقیقات توهین آمیز شرکت نمی کند."

USAMRIID آزمایشگاه دفاع بیولوژیکی ارتش است ، که عوامل بیماری زا در سطح بالا مانند ویروس ابولا را مطالعه می کند. مأموریت آن محافظت از سربازان آمریکایی است که در داخل و خارج از کشور خدمت می کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین ژائو لیجیان در توئیتی مقاله ای در مورد "Global Research" ، یک وب سایت کانادایی منتشر کرد که غالباً توطئه ها ، از جمله آنهایی که علیه ایالات متحده است را تبلیغ می کند. پیوند مشترک ژائو نشان می دهد که این ویروس ممکن است از فورت دتریک به وجود آمده باشد. از آن زمان ، پیوند تحقیقات جهانی حذف شده است.

طبق مقاله ای در رسانه های چینی "گلوبال تایمز" (گلوبال تایمز) ، دانشکده مطالعات بین الملل دانشگاه رنمین چین (دانشکده مطالعات بین المللی دانشگاه رنمین چین) معاون دین جین کانرانگ (آوانویسی) افزایش ریه مربوط به استفاده از محصول آسیب (EVALI) و پیشرفت فصل آنفولانزا سوالاتی را ایجاد کرده است. مقاله ای که در وب سایت تبلیغاتی چین "مردم روزانه" منتشر شده است ، 10 س questionsال را ذکر کرده است که ایالات متحده باید به آنها پاسخ دهد.سوال سوم این است که چه اتفاقی برای آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAMRIID) افتاده است.

یک توطئه نشان داد که مردم با بازگشایی آزمایشگاه از فردریک فرار کردند. این واقعی نیست اگرچه برخی در جامعه فردریک از بازگشایی آزمایشگاه ابراز نارضایتی کردند ، اما مردم فرار نکردند.

توطئه های دیگر نشان می دهد که شهرستان فردریک به دلیل همجواری با فورت دتریک موارد بیشتری دارد. این هم درست نیست. شایعات مربوط به آژانس توسعه بین المللی سوئیس آمریکا و پنومونی تاج جدید فقط به رسانه ها و مقامات چینی محدود نمی شود. مانیل تایمز از فیلیپین (مانیل تایمز) نیز چندین مقاله تفسیری منتشر کرد که نشان می دهد ویروس توسط آژانس آمریکایی برای کمک به ایالات متحده ایجاد شده است ، مانند سایر وب سایت ها از جمله Reddit.

ساعت 5 عصر شروع می شود. روز سه شنبه 1111 مورد COVID-19 در شهرستان فردریک وجود داشت. شهرستان پرنس جورج با 7،831 مورد بیشترین موارد را در مریلند داشته است. شهرستان مونتگومری از نزدیک 5541 مورد را پیگیری کرد.

در 16 مارس ، شهرستان فردریک اولین مورد خود را در مورد ذات الریه کرونر جدید اعلام کرد.

برنامه USAMRIID
در 15 ژوئیه ، CDC پس از بازرسی آژانس بهداشت در ماه ژوئن ، نامه خاتمه به USAMRIID صادر و ثبت آن را در برنامه نماینده فدرال به حالت تعلیق درآورد.

بر اساس "نیوز پست" قبلاً گزارش داده بود که در زمان بسته شدن ، محققان USAID در حال مطالعه بر روی ویروس ابولا و عوامل بیماری زایی عامل تالارمیا ، طاعون و انسفالیت اسب ونزوئلا بودند. طبق مقاله "News Post" ، هیچ بیماری زای عفونی در خارج از منطقه مجاز MRIID در ایالات متحده یافت نشد.

گزارش بازرسی به دست آمده توسط "News News" نشان داد که دو خلا lo منجر به بسته شدن شد. عواقب این دو تخلف اصلاح شده است. با این حال ، سرهنگ دارلینگ کاکس به "نیوز پست" گفت که این اصطلاحی است "مملو از گلوله" و گفت که به دلیل این روزنه ها این اصطلاح در معرض آن قرار نگرفته است.

وقتی این روزنه ها کشف شد ، فرمانده سابق USID دستور توقف تحقیقات سطح بالا را صادر کرد. این توقف داوطلبانه قبل از دستورات رسمی توقف و توقف در مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها اتفاق می افتد.

براساس این گزارش ، علاوه بر این موارد نقض ، پنج مورد دیگر از موارد نقض مقررات فدرال در بازرسی های CDC رخ داده است. این شامل عدم موفقیت سیستماتیک در اجرای ایمنی زیستی و روش های مهار ، مانند پشتیبانی از باز کردن درب اتاق اتوکلاو در حالی که زباله های بیولوژیکی را حذف می کند.

کاکس قبلاً به "News Post" گفته بود: "آنها این کار را نکردند تا آشکارا قوانین را زیر پا بگذارند." "آنها این کار را به یک دلیل انجام دادند ، و فکر کردند که این کار منطقی است. اما منظور من این است که هنوز هم با [روش های استاندارد عملیاتی] مطابقت ندارد."

یکی از موارد قابل توجه سیستم ضد عفونی فاضلاب است که USAID از آن استفاده می کند زیرا سیستم ضد عفونی کننده حرارتی آن در اثر سیل آسیب دیده است.

از آن زمان تاکنون ، آزمایشگاه مشکل سیستم ضد عفونی خود را برطرف کرده و اجازه داده شده است که در اواخر ماه مارس ، از جمله بازگرداندن ثبت نام نماینده انتخاب فدرال ، فعالیت کامل خود را از سر بگیرد.

السالوادور در ایمیل خود گفت: "USAID کارمندان آزمایشگاه را دوباره آموزش دیده و یک سیستم جدید ضد عفونی حرارتی ایجاد کرده است که در نوامبر 2019 توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری مورد بازرسی و تأیید قرار گرفت."

USAMRIID در حال حاضر در حال توسعه ویروس SARS-CoV-2 است که باعث پنومونی کرونر جدید ، از جمله تکثیر و خالص سازی ویروس برای آزمایش های آینده می شود. طبق پست فیس بوک USAMRDC ، USAMRIID هنوز در حال غربالگری انواع داروهای درمانی با مولکول های کوچک است که می تواند به یافتن یک درمان احتمالی کمک کند.

این آزمایشگاه همچنین از بیماران با سندرم حاد تنفسی حاد آنتی بادی دریافت کرد. SARS توسط ویروس SARS-CoV ایجاد می شود ، که از نظر ژنتیکی شبیه ویروسی است که باعث پنومونی کرونر می شود. طبق پست USAMRDC ، این آنتی بادی ها مورد بررسی قرار می گیرند تا ببینند چگونه به SARS-CoV-2 پاسخ می دهند.

USAMRIID همچنین بخشی از تحقیقات اولیه است. راموسویر این دارو در ابتدا ویروس ابولا را هدف قرار داده بود ، اما اکنون به عنوان یک درمان احتمالی برای بیماران مبتلا به ذات الریه کرونر جدید در حال آزمایش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد