Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

آمریکایی‌های آفریقایی بیش از ۷۰ درصد از مرگ تختی تاج شیکاگو، گفتند رسمی‌ها.

بیشتر از نیمی از مردم شیکاگو از عصبانی کوروناویروس جدید رنج می‌برند، و بیشتر از ۷۰ درصد از مرگ آمریکایی‌های آفریقایی‌اند، رسمی‌های سلامتی و شهردار لترفورد دوشنبه گفتند.آمریکایی‌های آفریقایی ۳۰ درصد از جمعیت شهر جمع می‌شوند.داده‌های شهر

طبق اطلاعات توسط دولت شهری شیکاگو در یکشنبه، 98 نفر از عصبانی تاج جدید در شیکاگو مردند.از 98 مرگ، 67 آمریکایی آفریقایی بودند.

در دوشنبه دکتر آلیسون، رئیس سلامت عمومی در شیکاگو، در ۲۵ درصد پرونده‌ها در شیکاگو سیاه هستند، که بیشتر ۲۲ درصد از مرگ ما در شیکاگو است.

علاوه بر این، در جامعه لاتینکس گزارش‌ها به طور جدی غیر کافی هستند، گزارش‌های CBS شیکاگو یادآوری کرد.لیتفورد نشان داد که بعضی از جامعه های نزدیکتر فرهنگی شهر ممکن است پرونده های بیشتری از pneumonia جدید تجربه کنند.

«ثابت کردن یک faktor مثبت به صورت خطر تبدیل می‌شود»، گفت روشن."همه ما در این بحران هستیم، ولی ما همگی در این بحران نخواهیم گذاشت."

تازگی از کوروناویروس: شهردار نامه ریزی کمیسر CDPH دکتر آلیسون امروز در مورد اطلاعات جدید در مورد انتقالhttps://t.co/GIQ7kFgZvy

-Stay homesavelives (@Chicagos) (6 آوریل 2002)

آرودی نشون داد که خطر تغییر تاج جدید در بزرگسالان هنوز بالاست.او اضافه کرد که کمتر از پنجم مردم شیکاگو بیش از ۶۰ هستند و یکی از ۱۲ مسکن بیش از ۷۰ یا حدود ۸ درصد است.

شهروندان شیکاگو 19پرونده‌ها.png

این نقشه، که در دوشنبه، ۶ آوریل ۲۰۰۲ توسط شهری شیکاگو آزاد شده، نشان می دهد که بیشتر مردم شیکاگو با عصبی کورنولی جدید آلوده شده‌اند، آمریکایی‌اند.Chicago.gov

۱۷ درصد مرگ از pneumonia جدید در شیکاگو بیش از ۶۰ ساله است، گفت.افراد با بیماری‌های زیر پایه‌ای مثل بیماری ریه‌های تاریخی، دیابت و فشار خون بالا در بالاترین خطر باقی ماند، او اضافه کرد.

"اتفاق دیابت در شیکاگو سیاهپوست دو بار بیشتر از آن در شیکاگو سفید" اضافه کرد.

طبق статистика، مردان شیکاگو احتمالاً بیشتر از زنان، به عنوان عادت و شرایط پتانسیل تاج تاج تاج تاثیر خواهند داشت.

"مردان سرعت مرگ بالاتر از بیماری های تاریخی دارند، کمتر احتمال دارند که به کمک پزشکی تلاش کنند، بیشتر احتمال دارند سیگار بکشند، و کمتر احتمال دارند دستهایشان را بشورند و از زنان صابون استفاده کنند"

دکتر مونیکا پیک تفاوت سلامتی در دانشگاه پزشکی شیکاگو تحقیق می کند.او به اخبار سی بی اس گفت که امریکایی‌های آفریقایی بیشتر احتمال دارند شرایط سلامتی را دارند و هنوز کار می‌کنند.

"هنگامی که شهر به مردم دستور می دهد که در جایگاه باشند. مغازه های زراعت باز هستند. انتقال عمومی هنوز باز است," گفت."کسانی که در این شغل کار می کنند، اکثر یا غیرقابل تغییرات اقتصادی هستند."

دکتر "پیک" گفت که نژاد و وضعیت اجتماعی در این ترند شرکت می کنند.اما چون آزمایش ها به اندازه کافی محکم نیستند، رسولان سلامتی شهر می گویند که مشکل واقعی ممکن است جدیدتر باشد.

شیکاگو با تیم‌های ورزشی کار می‌کند تا گسترش ویروس را کاهش دهد

همچنین در دوشنبه شهردار شیکاگو با هشت تیم ورزشی حرفه ای شهر به نیروهای شهر ملحق شد تا به residents تشویق کند که در خانه بمونند تا از بیماری کوروناویروس متوقف کنند

"Bear", "Black Hawks", "bulls", "cubs" and "White Sox" as well as "sky", "MLS fire" and "National Women's Football League Red Star" announced the "we don't play" campaign.هدفش اینه که پیروزی کردن پیروزی با استراحت ایالت در دستور خونه

مطبوعات مربوط به آن گفتند که این نقشه با تبلیغات بیلبورد و تبلیغات رسانه های دیجیتال و اجتماعی در سراسر شیکاگو شروع می شود.ویدئو بازیکن در مرحله بعدی موجود خواهد بود.

"من از هر تیم در شهر خانواده‌مون تشکر می‌کنم به خاطر رضایت آنها با دسترسی به هر اجتماعی و تماس هر اجتماعی، "نامه‌گذاری در یک اظهار گفتاونا بازی نمیکنن و ما بازی نمیکنیمهرچه بیشتر در خونه بمانیم و با پاسخ رفتار کنیم، هر چه بیشتر زندگی می‌توانیم نجات دهیم، و هر چه سریعتر می‌توانیم شهرمان را به راه برگردانیم و از بازی‌هایی که دوست داریم لذت ببریم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد