Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

جروم آمریکایی جراح؟ آدامز در مورد تأثیر نامتناسب پنومونی کرونر جدید بر سیاه پوستان آمریکایی

ویروس کرونا ویروس بیش از 400000 آمریکایی را آلوده کرده و باعث مرگ نزدیک به 15000 نفر در سراسر کشور شده است. دکتر جروم آدامز ، جراح آمریکایی در خط مقدم است و سعی دارد به کشور پیامی ارسال کند: حفظ فاصله اجتماعی و شرایط بهداشتی مناسب برای "مسطح کردن منحنی" ادامه یابد.


رئیس جمهور دونالد ترامپ آدامز را به عنوان کمیسر بهداشت ایندیانا به عنوان فرماندار وقت مایک پنس معرفی کرد. وی چهارمین آمریکایی آفریقایی تبار است که این سمت را به عهده دارد.

اکنون ، آدامز 45 ساله با بزرگترین چالش زندگی حرفه ای خود روبرو است زیرا رمان "ویروس کرونا" همچنان در سراسر کشور گسترش می یابد و تهدید ویژه ای را برای آفریقایی آمریکایی ها به وجود می آورد.



گزارش شیکاگو نشان داد که سیاه پوستان بیش از 70٪ از مرگ و میرهای جدید ناشی از ذات الریه ریه ، بیش از 50٪ از کل موارد شهر و فقط 32٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند. لوئیزیانا تعداد مشابهی را گزارش کرد و فقط 32٪ از ساکنان این ایالت سیاه پوست بودند. در میلواکی ، سیاه پوستان فقط 26٪ از ساکنان را تشکیل می دهند ، و این تعداد نشان دهنده داده های شیکاگو است.



به دلیل این یافته ها ، بسیاری از مردم ، از جمله نماینده آیانا پریسلی از ماساچوست ، خواستار پیگیری در سراسر کشور از میزان آلودگی ویروس و تعداد تلفات بر اساس نژاد شده اند.

او و سناتور الیزابت وارن در گزارشی نوشتند که بدون داده های دموگرافیک مناسب "... ، برای پزشکان و تصمیم گیرندگان حل اختلاف نتایج بهداشتی و نابرابری ها در دسترسی به آزمایش و درمان غیرممکن است. پدیده." نامه به وزیر بهداشت و خدمات انسانی الکس هازارد در 30 مارس.



در مواجهه با این داده ها و درخواست پاسخ دولت فدرال ، آدامز اعتراف کرد که آفریقایی تبارهای آمریکایی به دلیل ناهماهنگی بهداشتی و نژادپرستی تاریخی پیرامون مسکن ، تحصیلات و شغل در برابر COVID-19 آسیب پذیرتر هستند. آدامز گفت که او اکنون در حال آماده سازی پاسخ فدرال برای حل این مشکل است.



آدامز فقط در مورد تأثیر نژاد در شیوع بیماری همه گیر شرط بندی می کند ، اینکه افراد رنگین پوست می توانند برای محافظت از خود چه کنند و چرا او نگران ماسک زدن فرزندانش در جمع است.



این بخشی از مصاحبه ما با جروم آدامز جراح آمریکایی است. به دلیل فضا و وضوح ، این مصاحبه ویرایش شده است.

BET.com: چرا با توجه به تأثیر نامتناسب ویروس در جامعه سیاهپوستان ، تهیه پاسخ فدرال ملی طولانی مدت طول کشیده است؟ آیا برای حل این مشکل برنامه های تبلیغاتی خاصی تهیه می شود؟



دکتر جروم آدامز: پنومونی کرونر جدید تأثیر ویژه ای بر بیماری های مزمن ، بیماری های قلبی ، بیماری های ریوی و دیابت دارد. من می خواهم مردم درک کنند که به چند دلیل ، افراد رنگارنگ آمریکایی آفریقایی تبار (و) بیش از جمعیت عمومی در معرض خطر ابتلا به COVID-19 هستند.



اول ، متأسفانه ، در این کشور ، ما می دانیم که سیاه پوست بودن به معنای احتمال زیاد شما است. وضعیت اقتصادی-اجتماعی پایین تر است ، و آنچه به مردم می گوییم باید از جامعه دوری کنند ، از کار برای کسانی که درگیر اقتصاد کنفرانس هستند دور بمانند به عبارت دیگر ، اعتماد به شغلی که ممکن است بیمه درمانی نداشته باشد برای محافظت از آنها گزینه ای نیست.



وقتی آنها به خانه می روند ، در بسیاری از موارد ، اگر در یک خانه بزرگ خوب در حومه شهر زندگی کنند ، نمی توانند به اندازه دیگران از دیگران دور باشند. این یکی از دلایلی است که افراد رنگین پوست در معرض خطر بیشتری قرار دارند. ما همچنین می دانیم که متأسفانه ، افراد رنگارنگ شیوع بیشتری در دیابت ، بیماری قلبی و بیماری های ریوی دارند. بنابراین ، این امر آنها را در معرض خطرات بالاتر نیز قرار می دهد.



بنابراین ، از دیدگاه فدرال ، ما چه می کنیم؟ ما در حال کار با مراکز کنترل بیماری هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که در حال جمع آوری داده ها در مورد همه جمعیت ها هستیم ، به ویژه تقسیم بندی بر اساس نژاد ، سن ، جنسیت ، مکان ، بنابراین می توانیم به طور خاص به جامعه بگوییم که آنها برای اطمینان از ایمنی خود باید بدانند.



اکنون همه آژانس ها ، مانند دپارتمان بهداشت و خدمات انسانی ، مراکز کنترل بیماری و مطب شما ، این مکالمات چگونه به نظر می رسند؟ نتیجه گیری شما چیست؟



این ویروس برای همه فوق العاده فروتن است. ما می توانیم هر روز اطلاعات بیشتری کسب کنیم. موضوعی که اکنون ممکن است در مورد آن بحث کنیم این است که اکنون می دانیم اطلاعات زیادی به صورت بدون علامت منتقل می شود و در ابتدا تصور می کردیم که بیشترین انتقال توسط بیماران یا افرادی که می دانستیم آزمایش مثبت داشته اند صورت گرفته است. بنابراین ، این مکالمات در واقع مربوط به ردیابی همیشه داده ها هستند.



توصیه های ما در برخی موارد تغییر کرده است ، و آنها همچنان تغییر خواهند کرد زیرا ما هر روز به داده ها نگاه می کنیم ، از جمله داده های تقسیم شده بر اساس نژاد ، قومیت و سایر عوامل خطر بالقوه. ما همیشه کاری را که به مردم می گوییم انجام می دهیم بر اساس آخرین داده ها و آخرین تحقیقات انجام می دهیم.



فکر می کنید پیام های واضح درباره فاصله اجتماعی به موقع به جامعه سیاه پوستان می رسد؟



خوب ، من فکر می کنم انتقال اطلاعات مربوط به فاصله اجتماعی برای همه جوامع دشوار است. هنوز می بینیم که 9 ایالت برای شهروندان خود دستور "در خانه بمانند" صادر نکرده اند. بنابراین ، این یک چالش است و ما باید این موارد را متعادل کنیم.



من فکر می کنم این نیز یکی از دلایل دشوار بودن انتقال این اطلاعات در مورد فاصله اجتماعی است. بعلاوه ، صادقانه بگویم ، بسیاری از جوامع در مراحل اولیه این مسئله را جدی نمی گرفتند. خبر خوب این است که این کشور اکنون با اقامت هرچه بیشتر در خانه و اقدام به این اطلاعات ، این اطلاعات را بدست می آورد.



بسیاری از افراد سیاه پوست و قهوه ای به دلیل شرایط زندگی یا وضعیت شغلی نمی توانند فاصله خود را از جامعه حفظ کنند. چگونه می توانند ایمن بمانند؟



خوب ، شما همیشه نمی توانید از نزدیکترین فرد شش فوت فاصله داشته باشید ، اما ما می توانیم سخت کار کنیم و بگوییم ، "گوش کن ، من اگر کار می کنم بهترین کار را انجام خواهم داد ، یا اگر در جمع هستم ، من شش فوت با نفر بعدی فاصله دارم '



اگر با کسی صحبت می کنید یا به شخصی نزدیک می شوید ، سعی کنید به طرف خود برگردید و سعی کنید در آن خط مستقیم آتش قرار نگیرید. دستان خود را مرتبا بشویید. هر آنچه مادرتان به شما گفته درست است. این دلیل واقعی است ، سعی کنید بهداشت را رعایت کرده و از مردم دوری کنید.

آیا دفتر شما کل سیستم زندان را رصد می کند یا هنوز این نوع ارتقا را توسعه می دهد؟



تا آنجا که من می دانم ، به طور کلی هیچ شماره ای وجود ندارد ، اما هر زندان با دقت تعداد آنها را ردیابی می کند و CDC آماده است. تیم خدمات کمیسیون خدمات بهداشت عمومی ایالات متحده در صورت بروز هرگونه بیماری که نیاز به رفع آن دارد ، در هر زمان آماده است. ما همچنین متعهد به تحقیق در مورد زندانهایی هستیم که به ویژه شلوغ هستند و پشتیبانی و مسئولان بیشتری را به این زندانها اعزام می کنیم تا بتوانیم به آنها در کنترل اقدامات کنترل عفونت کمک کنیم.



گفته می شود اخیراً یک زندانی در یک زندان فدرال از ویروس پنومونی تاج جدید درگذشته است. آیا دفتر شما برای کاهش و جلوگیری از عفونت های بعدی با زندان های فدرال کار می کند؟ ؟



برادر من و بسیاری دیگر از من این داستان را شنیده اند. او به جرم حمایت از او در مصرف هروئین زندانی شد. من علاقه زیادی به داستان پرورش او دارم تا مردم درک کنند که اعتیاد برای هر کسی ممکن است اتفاق بیفتد. با این حال ، از تجربیات شخصی خود ، من به خوبی می دانم که شهروندان در پذیرش مجازات های سیستم عدالت کیفری با چه مشکلاتی روبرو هستند.



وظیفه ما حفاظت ، ارتقا و ارتقا بهداشت و ایمنی کشورمان است و تعداد زیادی از مقامات ما در زندان های فدرال کار می کنند. آنها پزشک ، پرستار و داروساز در زندانهای فدرال هستند و برای حفاظت از ایمنی مردم در آنجا قرار گرفته اند. بنابراین ، ما دائماً در تماس هستیم تا در مورد چگونگی رعایت بهداشت در این شرایط ، اطمینان از شناخت علائم و اطمینان از اینکه در تلاش برای کمک به ایمنی مردم هستیم ، بحث کنیم.



صادقانه ترین پاسخی که می توانم به شما بدهم سخت بودن آن است. وقتی افراد اطراف شما محکم در کنار هم جمع شوند بسیار دشوار است. ما این را چه افراد و چه افراد حرفه ای به خوبی می دانیم. من سخت کار می کنم تا امنیت این افراد را تأمین کنم.



برخی از آفریقایی-آمریکایی ها نگران ماسک زدن در خارج و هدف قرار گرفتن مقامات اجرای قانون هستند. واکنش شما چیست؟



دارم گوش میدم. من باید با دو پسرم در مورد کل وضعیت تراون مارتین صحبت کنم. مردم به شما نگاه می کنند و فکر می کنند که شما وضعیت خوبی ندارید زیرا صورت خود را به روش ، شکل یا فرم خاصی پوشانده اید.



این مشکلی است که می خواهیم حل کنیم. این چیزی است که من اغلب در مورد آن صحبت می کنم. خبر خوب این است که اکنون همه از ماسک یا ماسک صورت استفاده می کنند. بنابراین ، در حالی که ما به نابرابری اجتماعی که قبلاً اتفاق افتاده است می پردازیم ، ما همچنین سخت تلاش می کنیم تا ابزارهایی برای محافظت از خود در برابر ذات الریه ریه جدید به مردم ارائه دهیم. این نابرابری ها ممکن است منجر به ضعف سلامتی در جامعه ما شود.



مطالب مرتبط: برخی از سیاهپوستان آمریکایی از استفاده از ماسک در جمع احساس امنیت نمی کنند.



کلیسا در جامعه سیاهپوستان فقط یک نهاد نیست ، بلکه یک شیوه زندگی است. آیا با روحانیون سیاه پوست در مورد اهمیت فاصله اجتماعی و عبادت آنلاین ارتباط برقرار کرده اید؟



کاملاً درست است من با رهبران ایمان صحبت کرده ام. من حداقل هفته ای یک بار با رهبران مذهبی از سراسر کشور ملاقات می کنم. انجیلی ها ، کاتولیک ها و به ویژه رهبران ایمان سیاه به آنها کمک می کنند تا درک کنند که فاصله اجتماعی به معنای انزوای اجتماعی نیست.



همانطور که قبلاً بحث کردیم ، هنگامی که افراد در انزوا هستند ، در واقع خطر بیشتری برای عوارض سلامتی دارند. مردم به کلیساها احتیاج دارند و اکنون بیش از هر زمان دیگری به اجتماعات احتیاج دارند. خوبی این است که ما اسکایپ داریم ، FaceTime داریم و فرصت های مختلفی برای استفاده از فناوری برای برقراری ارتباط داریم.



در طرف دیگر این همه گیری ، ما هنوز با این واقعیت روبرو خواهیم بود که در جامعه ما یک شکاف بهداشتی وجود دارد. دفتر ، HHS و سایر آژانس های شما برای تهیه استراتژی برای جوامع اقلیت برای جلب حمایت چه کاری انجام می دهند؟



فکر می کنم این کار با جمع آوری داده ها شروع می شود. من تمام تلاش خود را برای جمع آوری داده ها از دفتر خود و اطمینان از جمع آوری داده ها انجام خواهم داد. ما به افراد در جوامع سیاه پوست و دپارتمان های بهداشت ایالتی آنها ، دپارتمان های بهداشت محلی آنها ، دپارتمان های بهداشت شهرستان ها و شهرستان ها نیاز داریم تا اطمینان حاصل شود که رهبران آنها این داده ها را جمع آوری می کنند تا ابتدا بتوانیم حقیقت این موضوع را برای جوامع رنگی درک کنیم.



ما باید برنامه ای برای کاهش این آسیب در طی [همه گیر] و بعد از آن تهیه کنیم. بنابراین به شما اطمینان می دهم که این بزرگترین نگرانی من است. از نظر حرفه ای ، من همیشه سعی کرده ام بر عدالت سلامت و رفع شکاف های بهداشتی تمرکز کنم.



سیاه پوستان برای دفاع از خود در این دوره دشوار چه کاری می توانند انجام دهند؟



در این مدت ، ما نیاز داریم که افراد به تغذیه سالم توجه کنند ، زیرا هرچه از سلامتی بالاتری برخوردار باشید ، در برابر COVID-19 مقاومت بیشتری خواهید داشت. ما به افراد نیاز داریم که در مورد نحوه ورزش شما فکر کنند. ماندن در خانه و ماندن در خانه به معنای این نیست که هنوز نمی توانید ورزش کنید. در صورت لزوم ، به پیاده روی بروید و یک فاصله اجتماعی شش فوت را حفظ کنید.



اگرچه اگر کسی با من یا دولت فدرال تماس بگیرد هرگز ناراحت و عصبانی نخواهم شد ، اما بیشتر بهداشت عمومی در واقع در سطح ایالت و محلی اتفاق می افتد. همچنین مهم است که از بسیاری جهات و از آن مهمتر ، شما باید با فرماندار خود ، وزارت امور خارجه ، شهردار ، رئیس شهرستان و اداره بهداشت محلی صحبت کنید.



چند روز پیش ، گفتید که این هفته ممکن است یکی از "سخت ترین و غم انگیزترین" لحظات زندگی ما باشد. برای بسیاری از افراد ، این ممکن است "پرل هاربر" باشد. آیا اکنون باید این کشور توسط دولت مسدود شود؟



خوب ، منظورم این است که ، در تاریخ ما ، ما بارها تجربه کرده ایم ، غم بزرگی را تجربه کرده ایم ، پس از هر بار ، این کشور دور هم جمع شده است ، و این همان کاری است که اکنون باید انجام دهیم. تا آنجا که به محاصره ملی مربوط می شود ، اگر (این کشور) به ویژه برای آفریقایی آمریکایی ها وارد یک دولت پلیس شود ، این یک مشکل واقعی است.



این چیزی نیست که ما در جامعه خود می خواهیم. ما می خواهیم مردم خودشان کارهای درستی انجام دهند و آنها هم این کار را می کنند. بیش از 90٪ مردم کارهای درستی انجام می دهند. بنابراین ، توجه بسیاری از مردم به کسانی که نیستند معطوف شده است ، اما برای کسانی که می خواهم بگویم ، تشکر از شما است ، زیرا شما از خود محافظت می کنید ، از من محافظت می کنید و از جامعه ما محافظت می کنید.



آیا پیامی کلی درباره بیماری همه گیر پنومونی تاج که می خواهید آن را با سیاه پوستان آمریکایی ترک کنید وجود دارد؟



پیام کلی این است که تسکین به معنای فاصله اجتماعی ، ماندن در خانه و بهداشت مناسب دستهاست. ما می دانیم که این امر به دلیل واشنگتن و کالیفرنیا است. ما می دانیم که این کار مثر است زیرا شرایط در نیویورک و نیوجرسی در حال بدتر شدن است ، اما تنها در صورت همکاری همه کارساز خواهد بود.



این ویروس بین افراد و نحوه مبارزه با آن گسترش می یابد ، یعنی همه در تلاشند تا فاصله اجتماعی مناسب را حفظ کرده و بهداشت را رعایت کنند. اگر به این کار ادامه دهیم ، مرگ سریعتر و کمتری از یکدیگر عبور خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد