Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

مطالعه سی دی سی پیدا کرده که بازداشت سفر آمریکا برای نیویورک خیلی دیر شده

واشنگتن (CNN) - بازداشت سفر برای جلوگیری از کوروناویروس، بر اساس یک تحلیل پرونده جدید توسط مرکز کنترل و جلوگیری بیماری، برای رسیدن به ایالات متحده از چین و اروپا خیلی دیر است.

در ۲ فوریه، ایالات متحده سفر از چین محدود شده است. تحلیل یافت که در ۱۳ مارس، آن از اروپا آمد، ولی تا ۸ مارس، pneumonia تاج جدید در جامعه های نیویورک گسترده شده است، و تا ۱۵ مارس ویروس در جامعه گسترده شده است.

ویروس که احتمالاً در اروپا پراکنده می شود در چین نیست.رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ چندبار به چین متهم کرده که نتونسته ویروس رو جلوی گسترش در آمریکا بگیره

مدیریت ترمپ محدودیت سفر بر اروپا قرار داد، و بر طبق گزارش، وارد ویروس و جامعه گسترش بیماری در نیویورک شروع شده است.در آغاز بیماری در نیویورک، آزمایش محدود بود، که اجازه داد مردمی که پرونده را پیدا نکردند که ویروس را انتقال کنند.

ترامپ دوباره اشاره کرده که بازداشت سفر او مدرک پاسخ موثر دولتش به اپیدمی است و در سه شنبه او ادعا کرد که "ما میلیون ها و میلیون ها زندگی نجات دادیم".

مطالعه جدید به داده های جمع شده توسط وزارت سلامتی و سلامتی روانی نیویورک بین ۱ و ۲۰ مارس، در اولین روزهای پاندوم آمریکا نگاه کرد.وزارت در ۸ مارس اعلام کرد که عمومی می‌توانند ادامه دهند.

وزارت مثالهایی که از مردم توی اتاق اضطراری با نرم مثل علائم گرفته شده رو تحقیق کردبین 544 نمونه آزمایش شده، 36 (6.6%) برای کوروناویروس جدید مثبت بودند.

با تعادل ژنتیکی اضافه از نمونه‌ها، سیم ویروس بیشتر شبیه ویروس است که در اروپا از چین پخش می‌شود.این یعنی ویروس جدید کوروناویروس احتمالاً از طریق سفر های اروپا یا جایی دیگر در ایالات متحده به نیویورک گسترش داده است، گزارش گفت.

CNN در آوریل گزارش داد که دو پروژه تحقیقات جدا این سال شروع شد، همچنین نشان داد که این ویروس ممکن است پیشتر از انتظار توسط شهر پخش شده باشد.

طبق دانشگاه جان هاپکینز، بیش از ۳.497 میلیون پرونده‌های تایید شده‌ای از کوروناویروس در ایالات متحده است که بیش از ۱۳۷۰۰۰ آمریکایی را کشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد