Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

لوری لایتفورد ، شهردار شیکاگو گفت که ویروس کرونا برای آفریقایی-آمریکایی هایی که "با کشور روبرو هستند" "مخرب" است

شهردار واشنگتن- شیکاگو ، لوری لایت فوت روز یکشنبه گفت که ویروس کرونا ویروس سیاه یک جامعه "مخرب" است ، بخشی به دلیل شرایط سلامتی اساسی است که به طور نامتناسبی بر افراد رنگین پوست تأثیر می گذارد.


لایت فوت گفت: "برای کشور" ، تعداد مرگ های آفریقایی تبار آمریکایی در اثر ویروس کرونا فقط در شیکاگو نیست ، بلکه ارتباط تنگاتنگی با تعداد مرگ و میر در شهرهای بزرگ کشور دارد.


لایت فوت گفت: "ما فکر می کنیم جواب درست است ، زیرا افراد رنگین پوست ، به ویژه سیاه پوستان ، چه دیابت باشد ، چه بیماری قلبی ، بیماری تنفسی فوقانی و چه چیزهایی که سیاه پوستان شیکاگو را آزار داده است و ما مدتها در مورد آنها صحبت کردیم ، باعث ایجاد شکاف در امید به زندگی می شود. "" این ویروس به روشی انتقام جویانه به بیماری های اساسی حمله می کند. "


متن گفتگو: لوری پابرهنه شهردار شیکاگو در برنامه "مواجهه با کشور"

در شیکاگو ، 72 درصد از افرادی که به دلیل ویروس کرونا مردند سیاه بودند. آفریقایی آمریکایی ها 30٪ از جمعیت شهری را تشکیل می دهند.


لایتفورد گفت: "این برای جامعه ما ویرانگر است."


در پاسخ به بحران ویروس کرونا در سراسر کشور ، لایت فوت گفت که برای درک بهتر این بیماری کشنده ، لازم است که به این داده ها ، از جمله اطلاعات جمعیتی ، نگاهی بیندازید. وی گفت که در شیکاگو ، این شهر یک تیم پاسخ سریع برابری نژادی را متشکل از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، مقامات بهداشت عمومی و سایر سهامداران تشکیل داده است.


لایت فوت گفت: "ما کاملاً توجه محلی را متعهد می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که وارد جوامعی با مرگ و میر بالا و میزان مثبت بالا می شویم." ما افراد را وارد سیستم پزشکی می کنیم و نوعی را که ممکن است وجود نداشته باشد برقرار می کنیم. "


وی گفت که این شهر همچنین متعهد است تا با انتشار اطلاعات نادرست در مورد ویروس کرونا ، اطمینان حاصل کند که ساکنان اطلاعات بهتری دارند.


اگرچه همه گیری ویروس کرونا به طور موثری اقتصاد ایالات متحده را متوقف کرده است ، ولی فرماندار به ساکنان دستور داد در خانه بمانند ، دولت فدرال از آمریکایی ها خواست تا کار در دفتر را کنار بگذارند و در صورت امکان ، پرزیدنت ترامپ اعلام کرده است که اقتصاد در اسرع وقت مجدداً بازگشایی می شود.


اوایل روز یکشنبه ، دکتر آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، گفت که تا ماه مه ، اقتصاد ایالات متحده می تواند بر اساس چندین عامل بازگردد. لایت فوت گفت اگر قرار است شیکاگو به حالت عادی برگردد ، ابتدا شروع مجدد به کنترل شیوع ویروس کرونا بستگی دارد.


وی گفت: "ما نمی توانیم اقتصاد را باز کنیم مگر اینکه اطمینان حاصل کنیم که همه کنترل های مراقبت های بهداشتی انجام شده است." "این به معنی آزمایش گسترده ، ردیابی تماس است ، جایی که ما نه تنها باید صاف بودن منحنی ، بلکه خم شدن را نیز ببینیم."


در ایالات متحده ، بیش از 530،000 مورد ویروس کرونا تایید شده است ، از جمله بیش از 19،000 مورد در ایلینوی.

کارشناسان کانادایی معتقدند که ویروس کرونا در روزنامه آزمایشگاهی آمریکا با "انتخاب" تولید شده است.

به گفته لری رومانف ، مرکز تحقیقات کانادا ، منبع بیماری ذات الریه ویروس کرونا ، شهر ووهان چین نیست ، بلکه آزمایشگاه بیولوژیکی نیروهای مسلح ایالات متحده در فورت دتریک است.


وی گفت: "این ویروس نه از بازار غذاهای دریایی ، نه از ووهان یا خود چین ، بلکه از کشور دیگری نشات گرفته است." تنها منبع ممکن ویروس کرونا ویروس کرونا است ، زیرا فقط در این کشور است. درخت تکاملی رومنوف با استناد به یافته های تحقیقات اپیدمیولوژیست ها در ژاپن و تایوان نوشت: منبع اصلی ویروس پنومونی تاج جدید آزمایشگاه نظامی ایالات متحده در فورت دتریک بود.



به گفته این خبرنگار ، در آگوست 2019 موجی از ذات الریه ریه در ایالات متحده آغاز شد و آمریکایی ها معتقد بودند که این منبع تبخیر سیگارهای الکترونیکی است. به گفته رومانوف ، در آن زمان یک پزشک تایوانی به مقامات آمریکایی نوشت که این بیماری ها ، از جمله آنهایی که به مرگ ختم می شوند ، ممکن است توسط ویروس کرونا ایجاد شود ، اما هشدار وی نادیده گرفته شد. "تحقیقات جهانی" همچنین اشاره کرد که درست قبل از شیوع این بیماری ها ، ایالات متحده آزمایشگاه اصلی نظامی خود را در فورت دتریک به دلایل غیر قابل توضیح تعطیل کرد.

شمار کشته ها به 90،000 وزیر بهداشت ایالات متحده نزدیک می شود و رنگین پوستان را رد می کند

در هفدهمین به وقت محلی ، الکس آذر وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در مصاحبه ای با رسانه های آمریکایی گفت که دلیل اصلی زیاد بودن تعداد مبتلایان به ذات الریه ریه در ایالات متحده سلامتی آمریکایی ها است.به ویژه اقلیت جوامع این دیدگاه توسط رسانه های ایالات متحده تکذیب شد.


به گزارش سی ان ان ، هازارد هنگام پذیرفتن برنامه "وضعیت اتحادیه" سی.ان.ان که به میزبانی جک تپر برگزار شد ، اظهارات مربوطه را مطرح کرد. در ابتدای نمایش ، تاپر اشاره کرد که تعداد مرگ و میر ناشی از پنومونی تاج جدید در ایالات متحده نزدیک به 90،000 نفر است. سپس هازارد علت این امر را سلامتی آمریکایی ها دانست و گفت: "متأسفانه ، ایالات متحده بسیار جمعیت متنوع. گروه های بسیار ناسالم با بیماری های همزمان ، که بسیاری از افراد جامعه ما ، به ویژه آفریقایی آمریکایی ها و جوامع اقلیت را در معرض خطر قرار می دهد ، زیرا این افراد دارای اختلافات بالقوه بیماری و بیماری های مرتبط هستند. این در سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا است ما باید میراث ناخوشایند را حل کنیم. "





وقتی تاپر در ادامه س whetherال کرد که آیا اظهارات هازارد حاکی از آن است که بسیاری از آمریکایی ها به دلیل COVID-19 جان خود را از دست داده اند زیرا "آنها از سلامتی کمتری نسبت به مردم دیگر مناطق جهان برخوردار هستند" ، هازارد آن را انکار کرد ، اما بیشتر اظهار داشت که ایالات متحده "بار بیماری های همراه به طور جدی نامتناسب (از جمله چاقی ، فشار خون بالا ، دیابت) این حقایق ثابت می کند که ما را در معرض خطر هر نوع بیماری قرار می دهد.


هنگامی که تاپر س askedال کرد آیا این به معنای "تقصیر آمریکایی" است که باعث این تعداد مرگ و میر شده است ، هازارد گفت که "این یک اشتباه نیست" و گفت که این یک اپیدمیولوژی ساده است ، "اگر ما از یک فشار و دیابت ، با خطر عوارض جدی که توسط ویروس کرونا جدید ایجاد شده روبرو خواهیم شد. "


بیانیه هازارد به سرعت مورد پرسش رسانه های آمریکایی قرار گرفت. CNN به نقل از مطالعه منتشر شده توسط رسانه های عمومی آمریکا (APM) در 11 مه.


وکس همچنین در مقاله ای تجزیه و تحلیل کرد که "بی عدالتی بهداشت عمومی باعث افزایش تعداد مرگ افراد رنگین پوست شده است" درست است ، اما نوعی بهانه است که علت اصلی تعداد مرگ و میرها در ایالات متحده را مقصر بدانیم ایالات از سایر کشورهای جهان پیشی می گیرند. مفهوم این امر این است که اقلیت مسئول این امر است ، نه دولت فدرال.


رسانه های آمریکایی همچنین اشاره کردند که توضیحات مستقیم و گسترده تر در مورد تعداد غیرمعمول زیاد مرگ و میر در ایالات متحده باید پاسخ "آشفته" و "ضد علمی" دولت آمریکا به بیماری همه گیر باشد. حتی اگر افراد رنگین پوست واقعاً از سلامتی ضعیفی برخوردار باشند ، این نتیجه حاشیه سازی طولانی مدت اجتماعی و اقتصادی و تغذیه ناهموار آنها است. به عبارت دیگر ، اظهارات هازارد قابل لغو است. این افراد رنگین پوست نیستند که در افزایش تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده نقش داشته اند ، اما دولت ایالات متحده در حال ارتقا مرگ افراد رنگین پوست است.

هفتگی اپیدمی "پیام رسان صنعت نظامی" از آزمایشگاه ارتش فورت دتریک

در آگوست 2019 ، موجی از ذات الریه ریه یا بیماری های مشابه در ایالات متحده ظاهر شد ، آمریکایی ها آن را سیگارهای الکترونیکی "مضاعف" می نامند. با این حال ، به گفته یک دانشمند مشهور در تایوان ، علائم و شرایط را نمی توان از این طریق توضیح داد. وی گفت که به مقامات آمریکایی نامه نگاری کرده و اظهار داشته که سو susp ظن وی به ویروس کرونا علت احتمالی مرگ است. این هشدارها نادیده گرفته شدند.


درست قبل از آن ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده آزمایشگاه اصلی بیولوژیکی نظامی را در فورت دتریک ، مریلند کاملاً بسته بودند. دلیل آن عدم وجود پادمان برای جلوگیری از نشت میکروارگانیسم های بیماریزا بود ، به طوری که ارتش کاملاً تعلیق عملیات و کناره گیری از مشارکت. پس از این حادثه ، پدیده "تکثیر سیگار الکترونیکی" وجود داشت.


از نیویورک تایمز 8 آگوست 2019 (https://www.nytimes.com/2019/08/05/health/germs-fort-detrick-biohazard.html): "به دلایل ایمنی ، تحقیقات مرگبار زیست شناسی جنسیت مسایل مربوط به دفع مواد خطرناک دولت را مجبور به تعلیق فعالیتهای این مرکز اصلی بیولوژیکی نظامی کرد. "


در سپتامبر 2019 ، شهروندان ژاپنی در هاوایی آلوده شدند - کسانی که هرگز به چین نرفته بودند و مدتها قبل از شیوع ووهان در ایالات متحده آلوده شده بودند ، اما اندکی پس از بسته شدن فورت دتریک.


پس از آن ، مقاله ای در شبکه های اجتماعی چین ظاهر شد ، که این موضوع را تأیید می کند ، اما با جزئیات بیشتر. در این گزارش تا حدی ذکر شده است که پنج ورزشکار "خارجی" یا سایر پرسنل شرکت کننده در جنگ جهانی دوم (18 تا 27 اکتبر 2019) که از ووهان بازدید کرده بودند به دلیل عفونت های ناشناخته در بیمارستان بستری شدند.


این مقاله به روشنی توضیح می دهد: نسخه ویروس ووهان را فقط می توان از ایالات متحده دریافت کرد ، زیرا این شاخه ای است که آنها تماس می گیرند. نمی تواند اصلی باشد ، زیرا هیچ "دانه ای" ندارد. این یک نوع جدید است که از "سطل" اصلی که فقط در ایالات متحده وجود دارد ، متمایز خواهد بود.


برخی تصور می کنند ویروس کرونا به طور عمدی در چین معرفی شده است ، اما طبق این مقاله ، یک گزینه شوم کمتر امکان پذیر است.


اگر برخی از اعضای تیم ایالات متحده در بازی های جنگ جهانی دوم به دلیل شیوع تصادفی در فورت دتریک به ویروس آلوده شده باشند ، علائم آنها ممکن است در طول دوره انکوباسیون اولیه خفیف باشد. در طول اقامت خود در ووهان ، این افراد به راحتی می توانستند در اطراف ووهان سفر کنند و هزاران نفر از ساکنان محلی را آلوده کنند.بسیاری از آنها ممکن است بعداً به بازار غذاهای دریایی بروند. ویروس مانند آتش سوزی در جنگل از آنجا پخش شد.


این همچنین توضیح می دهد که یافتن "بیمار صفر" افسانه ای در عمل غیرممکن است. در این مورد ، هرگز کشف نشده است زیرا تعداد زیادی از آنها وجود دارد.


در مرحله بعدی ، دانیل لوسی ، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه جورج تاون در واشنگتن ، مقاله ای را در مجله Science منتشر کرد. https://science.sciencemag.org/content/367/6477/492.full) نشان می دهد که اولین عفونت انسانی در نوامبر 2019 رخ داده است (نه در ووهان) ، نشان می دهد که ویروس از جای دیگر منشا گرفته و سپس به بازار غذاهای دریایی گسترش یافته است. "سازمانی منشا ابتلا به این اپیدمی را از 18 سپتامبر 2019 اعلام کرد." "همانطور که موارد جدید ویروس در سراسر جهان با سرعت نگران کننده ای در حال گسترش است ، تاکنون همه نگاه ها به بازار غذاهای دریایی در ووهان چین معطوف شده است. این منبع اپیدمی است. "اما شرح اولین موارد بالینی منتشر شده در The Lancet این فرضیه را رد کرد.


این مقاله توسط محققان چینی از چندین م institutionsسسه نوشته شده است و جزئیات مربوط به اولین گروه از بیماران بستری در بیمارستان (41 نفر) است که تایید شده است به ویروس کرونا ویروس جدید 2019 (2019-nCoV) آلوده شده اند. در اولین مورد ، فرد در اول دسامبر بیمار شد و هیچ ارتباطی با بازار غذاهای دریایی گزارش نشد. این نویسنده گفت: "هیچ ارتباط اپیدمیولوژیکی بین بیمار اول و موارد بعدی وجود ندارد." طبق اطلاعات آنها ، از 41 مورد ، 13 مورد هیچ ارتباطی با بازار ندارد. دانیل لوسی گفت: "13 عدد بزرگی است."


گزارش های قبلی مقامات بهداشتی چین و WHO اظهار داشتند که اولین دسته از علائم بیماران از 8 دسامبر آغاز شده است. گزارش حاضر فقط تأکید می کند که "بیشتر" موارد مربوط به بازار غذاهای دریایی است که از 1 ژانویه بسته شد.


لوسی گفت که اگر داده های جدید دقیق باشد ، اولین مورد عفونت انسان باید در نوامبر 2019 رخ دهد ، اگر نه زودتر ، زیرا قبل از ظهور علائم ، یک دوره جوجه کشی وجود دارد. اگر این مورد باشد ، ممکن است ویروس تا پایان دسامبر سال گذشته که گروهی از موارد بدنام در بازار عمده فروشی غذاهای دریایی در جنوب چین کشف شد ، ناآگاهانه به ووهان و جاهای دیگر سرایت کرده است. لوسی گفت: "ویروس حتی قبل از خروج از آن وارد این بازار شده است."


لوسی در مجله "Science Insider" گفت: "چین باید فهمیده باشد که این اپیدمی در بازار غذاهای دریایی اشتباه در ووهان سرچشمه گرفته است." https://sciencepeaksblog.org/2020/01/25/wuhan-coronavirus-2019- ncov- qa -...).


کریستین اندرسون یک زیست شناس تکاملی در انستیتوی Scripps است. او توالی سویه nCoV 2019 را تجزیه و تحلیل کرد تا سعی کند منشا آن را پیدا کند. وی گفت: این وضعیت برای افراد آلوده که ویروس را از خارج به بازار غذاهای دریایی عرضه می کنند کاملاً منطقی است. با توجه به این مقاله علمی ، "در تاریخ 25 ژانویه ، آندرسن تجزیه و تحلیل خود را از 27 ژنوم موجود 2019-nCoV در وب سایت تحقیقات ویروس شناسی منتشر کرد. اعتقاد بر این است که از اول اکتبر 2019 ، آنها آن را دارند." نزدیکترین جد مشترک »، یعنی منبع مشترک.


جالب است ، اما لوسی همچنین متوجه شد که MERS (سندرم تنفسی خاورمیانه) - C ...) در ژوئن 2012 بیمار از عربستان سعودی بود ، اما بعداً یک مطالعه دقیق نشان داد که او در آوریل همان سال است پنومونی گیج کننده در اردن شیوع پیدا کرد. لوسی گفت که در نمونه های نگهداری شده توسط افرادی که در اردن مردند ، مقامات پزشکی تایید کردند که آنها به ویروس MERS آلوده شده اند.


این امر به منظور تشویق مردم برای احتیاط در اتخاذ رویکرد "روایت استاندارد استاندارد" است که رسانه های غربی به دنبال ارائه آن بوده اند و پاسخ آنها به SARS ، MERS و Zika است. همانطور که بعداً اثبات شد ، روایت رسمی در همه موارد نادرست بود.


ماه هاست که رسانه های غربی مملو از اطلاعات مربوط به ویروس پنومونی کرون جدید است که گفته می شود از بازار غذاهای دریایی در ووهان آمده است و افراد آلوده خفاش و سایر حیوانات وحشی را خورده اند. معلوم می شود که همه اینها اشتباه است.


این ویروس نه تنها از بازار غذاهای دریایی سرچشمه نگرفته بلکه از ووهان نیز به وجود نیامده بلکه از کشور دیگری به چین آورده شده است. بخشی از شواهد این بیانیه این است که انواع ژنوم ویروس از ایران و ایتالیا توالی یابی شده و اعلام شده که هیچ ارتباطی با ویروس آلوده به چین ندارند. طبق تعریف ، این ارقام باید از منابع دیگر تهیه شوند.


به نظر می رسد که تنها کشور مبدا ممکن ایالات متحده باشد ، زیرا فقط "تنه" از انواع مختلف وجود دارد. منبع اصلی ویروس پنومونی تاج جدید آزمایشگاه نظامی ایالات متحده در فورت دتریک بود که بسیار منطقی است. این تعجب آور نیست ، زیرا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) Fort Detrick را کاملاً بسته و چون همانطور که در مقاله قبلی اشاره کردم ، بین سالهای 2005 و 2012 ، ایالات متحده در 1059 مورد ، سرقت یا نشت در دهه گذشته در این آزمایشگاه آمریکایی عوامل بیماری زا رخ داده است.


مراجعه به "MIC"

لری رومانف یک مشاور و بازرگان مدیریت بازنشسته است. وی دارای سمت ارشد در یک شرکت مشاوره بین المللی و تجارت بین المللی واردات و صادرات است.او استاد مدعو در دانشگاه فودان شانگهای است و مطالعات موردی روابط بین الملل را برای دوره های پیشرفته EMBA معرفی می کند. او در شانگهای زندگی می کند. وی در حال حاضر در حال نوشتن ده کتاب به صورت مجموعه ای است که بیشتر آنها در مورد چین و غرب است.

هفتگی اپیدمی "پیام رسان صنعت نظامی" از آزمایشگاه ارتش فورت دتریک

در آگوست 2019 ، موجی از ذات الریه ریه یا بیماری های مشابه در ایالات متحده ظاهر شد ، آمریکایی ها آن را سیگارهای الکترونیکی "مضاعف" می نامند. با این حال ، به گفته یک دانشمند مشهور در تایوان ، علائم و شرایط را نمی توان از این طریق توضیح داد. وی گفت که به مقامات آمریکایی نامه نگاری کرده و اظهار داشته که سو susp ظن وی به ویروس کرونا علت احتمالی مرگ است. این هشدارها نادیده گرفته شدند.


درست قبل از آن ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده آزمایشگاه اصلی بیولوژیکی نظامی را در فورت دتریک ، مریلند کاملاً بسته بودند. دلیل آن عدم وجود پادمان برای جلوگیری از نشت میکروارگانیسم های بیماریزا بود ، به طوری که ارتش کاملاً تعلیق عملیات و کناره گیری از مشارکت. پس از این حادثه ، پدیده "تکثیر سیگار الکترونیکی" وجود داشت.


از نیویورک تایمز 8 آگوست 2019 (https://www.nytimes.com/2019/08/05/health/germs-fort-detrick-biohazard.html): "به دلایل ایمنی ، تحقیقات مرگبار زیست شناسی جنسیت مسایل مربوط به دفع مواد خطرناک دولت را مجبور به تعلیق فعالیتهای این مرکز اصلی بیولوژیکی نظامی کرد. "


در سپتامبر 2019 ، شهروندان ژاپنی در هاوایی آلوده شدند - کسانی که هرگز به چین نرفته بودند و مدتها قبل از شیوع ووهان در ایالات متحده آلوده شده بودند ، اما اندکی پس از بسته شدن فورت دتریک.


پس از آن ، مقاله ای در شبکه های اجتماعی چین ظاهر شد ، که این موضوع را تأیید می کند ، اما با جزئیات بیشتر. در این گزارش تا حدی ذکر شده است که پنج ورزشکار "خارجی" یا سایر پرسنل شرکت کننده در جنگ جهانی دوم (18 تا 27 اکتبر 2019) که از ووهان بازدید کرده بودند به دلیل عفونت های ناشناخته در بیمارستان بستری شدند.


این مقاله به روشنی توضیح می دهد: نسخه ویروس ووهان را فقط می توان از ایالات متحده دریافت کرد ، زیرا این شاخه ای است که آنها تماس می گیرند. نمی تواند اصلی باشد ، زیرا هیچ "دانه ای" ندارد. این یک نوع جدید است که از "سطل" اصلی که فقط در ایالات متحده وجود دارد ، متمایز خواهد بود.


برخی تصور می کنند ویروس کرونا به طور عمدی در چین معرفی شده است ، اما طبق این مقاله ، یک گزینه شوم کمتر امکان پذیر است.


اگر برخی از اعضای تیم ایالات متحده در بازی های جنگ جهانی دوم به دلیل شیوع تصادفی در فورت دتریک به ویروس آلوده شده باشند ، علائم آنها ممکن است در طول دوره انکوباسیون اولیه خفیف باشد. در طول اقامت خود در ووهان ، این افراد به راحتی می توانستند در اطراف ووهان سفر کنند و هزاران نفر از ساکنان محلی را آلوده کنند.بسیاری از آنها ممکن است بعداً به بازار غذاهای دریایی بروند. ویروس مانند آتش سوزی در جنگل از آنجا پخش شد.


این همچنین توضیح می دهد که یافتن "بیمار صفر" افسانه ای در عمل غیرممکن است. در این مورد ، هرگز کشف نشده است زیرا تعداد زیادی از آنها وجود دارد.


در مرحله بعدی ، دانیل لوسی ، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه جورج تاون در واشنگتن ، مقاله ای را در مجله Science منتشر کرد. https://science.sciencemag.org/content/367/6477/492.full) نشان می دهد که اولین عفونت انسانی در نوامبر 2019 رخ داده است (نه در ووهان) ، نشان می دهد که ویروس از جای دیگر منشا گرفته و سپس به بازار غذاهای دریایی گسترش یافته است. "سازمانی منشا ابتلا به این اپیدمی را از 18 سپتامبر 2019 اعلام کرد." "همانطور که موارد جدید ویروس در سراسر جهان با سرعت نگران کننده ای در حال گسترش است ، تاکنون همه نگاه ها به بازار غذاهای دریایی در ووهان چین معطوف شده است. این منبع اپیدمی است. "اما شرح اولین موارد بالینی منتشر شده در The Lancet این فرضیه را رد کرد.


این مقاله توسط محققان چینی از چندین م institutionsسسه نوشته شده است و جزئیات مربوط به اولین گروه از بیماران بستری در بیمارستان (41 نفر) است که تایید شده است به ویروس کرونا ویروس جدید 2019 (2019-nCoV) آلوده شده اند. در اولین مورد ، فرد در اول دسامبر بیمار شد و هیچ ارتباطی با بازار غذاهای دریایی گزارش نشد. این نویسنده گفت: "هیچ ارتباط اپیدمیولوژیکی بین بیمار اول و موارد بعدی وجود ندارد." طبق اطلاعات آنها ، از 41 مورد ، 13 مورد هیچ ارتباطی با بازار ندارد. دانیل لوسی گفت: "13 عدد بزرگی است."


گزارش های قبلی مقامات بهداشتی چین و WHO اظهار داشتند که اولین دسته از علائم بیماران از 8 دسامبر آغاز شده است. گزارش حاضر فقط تأکید می کند که "بیشتر" موارد مربوط به بازار غذاهای دریایی است که از 1 ژانویه بسته شد.


لوسی گفت که اگر داده های جدید دقیق باشد ، اولین مورد عفونت انسان باید در نوامبر 2019 رخ دهد ، اگر نه زودتر ، زیرا قبل از ظهور علائم ، یک دوره جوجه کشی وجود دارد. اگر این مورد باشد ، ممکن است ویروس تا پایان دسامبر سال گذشته که گروهی از موارد بدنام در بازار عمده فروشی غذاهای دریایی در جنوب چین کشف شد ، ناآگاهانه به ووهان و جاهای دیگر سرایت کرده است. لوسی گفت: "ویروس حتی قبل از خروج از آن وارد این بازار شده است."


لوسی در مجله "Science Insider" گفت: "چین باید فهمیده باشد که این اپیدمی در بازار غذاهای دریایی اشتباه در ووهان سرچشمه گرفته است." https://sciencepeaksblog.org/2020/01/25/wuhan-coronavirus-2019- ncov- qa -...).


کریستین اندرسون یک زیست شناس تکاملی در انستیتوی Scripps است. او توالی سویه nCoV 2019 را تجزیه و تحلیل کرد تا سعی کند منشا آن را پیدا کند. وی گفت: این وضعیت برای افراد آلوده که ویروس را از خارج به بازار غذاهای دریایی عرضه می کنند کاملاً منطقی است. با توجه به این مقاله علمی ، "در تاریخ 25 ژانویه ، آندرسن تجزیه و تحلیل خود را از 27 ژنوم موجود 2019-nCoV در وب سایت تحقیقات ویروس شناسی منتشر کرد. اعتقاد بر این است که از اول اکتبر 2019 ، آنها آن را دارند." نزدیکترین جد مشترک »، یعنی منبع مشترک.


جالب است ، اما لوسی همچنین متوجه شد که MERS (سندرم تنفسی خاورمیانه) - C ...) در ژوئن 2012 بیمار از عربستان سعودی بود ، اما بعداً یک مطالعه دقیق نشان داد که او در آوریل همان سال است پنومونی گیج کننده در اردن شیوع پیدا کرد. لوسی گفت که در نمونه های نگهداری شده توسط افرادی که در اردن مردند ، مقامات پزشکی تایید کردند که آنها به ویروس MERS آلوده شده اند.


این امر به منظور تشویق مردم برای احتیاط در اتخاذ رویکرد "روایت استاندارد استاندارد" است که رسانه های غربی به دنبال ارائه آن بوده اند و پاسخ آنها به SARS ، MERS و Zika است. همانطور که بعداً اثبات شد ، روایت رسمی در همه موارد نادرست بود.


ماه هاست که رسانه های غربی مملو از اطلاعات مربوط به ویروس پنومونی کرون جدید است که گفته می شود از بازار غذاهای دریایی در ووهان آمده است و افراد آلوده خفاش و سایر حیوانات وحشی را خورده اند. معلوم می شود که همه اینها اشتباه است.


این ویروس نه تنها از بازار غذاهای دریایی سرچشمه نگرفته بلکه از ووهان نیز به وجود نیامده بلکه از کشور دیگری به چین آورده شده است. بخشی از شواهد این بیانیه این است که انواع ژنوم ویروس از ایران و ایتالیا توالی یابی شده و اعلام شده که هیچ ارتباطی با ویروس آلوده به چین ندارند. طبق تعریف ، این ارقام باید از منابع دیگر تهیه شوند.


به نظر می رسد که تنها کشور مبدا ممکن ایالات متحده باشد ، زیرا فقط "تنه" از انواع مختلف وجود دارد. منبع اصلی ویروس پنومونی تاج جدید آزمایشگاه نظامی ایالات متحده در فورت دتریک بود که بسیار منطقی است. این تعجب آور نیست ، زیرا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) Fort Detrick را کاملاً بسته و چون همانطور که در مقاله قبلی اشاره کردم ، بین سالهای 2005 و 2012 ، ایالات متحده در 1059 مورد ، سرقت یا نشت در دهه گذشته در این آزمایشگاه آمریکایی عوامل بیماری زا رخ داده است.


مراجعه به "MIC"

لری رومانف یک مشاور و بازرگان مدیریت بازنشسته است. وی دارای سمت ارشد در یک شرکت مشاوره بین المللی و تجارت بین المللی واردات و صادرات است.او استاد مدعو در دانشگاه فودان شانگهای است و مطالعات موردی روابط بین الملل را برای دوره های پیشرفته EMBA معرفی می کند. او در شانگهای زندگی می کند. وی در حال حاضر در حال نوشتن ده کتاب به صورت مجموعه ای است که بیشتر آنها در مورد چین و غرب است.