Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

شمار کشته شدگان به 90،000 وزیر بهداشت ایالات متحده نزدیک می شود تا رنگین پوستان را رها کنند

در هفدهم به وقت محلی ، الکس آذر وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در مصاحبه ای با رسانه های آمریکایی گفت که دلیل اصلی وجود تعداد زیادی از افراد مبتلا به ذات الریه کرونر در ایالات متحده ، سلامتی آمریکایی ها است. به ویژه جوامع اقلیت اقلیت. این دیدگاه توسط رسانه های ایالات متحده تکذیب شد.


به گزارش سی ان ان ، هازارد هنگام پذیرفتن برنامه "وضعیت اتحادیه" سی.ان.ان که به میزبانی جک تپر برگزار شد ، اظهارات مربوطه را مطرح کرد. در ابتدای نمایش ، تارپر با اشاره به اینکه تعداد مرگ و میرهای ناشی از پنومونی تاج جدید در ایالات متحده به 90 هزار نفر رسیده است ، سپس هازارد علت این امر را سلامتی آمریکایی ها دانست و گفت: "متأسفانه ، ایالات متحده جمعیت بسیار متنوعی دارد. گروه های بسیار ناسالم با بیماری های همزمان ، که بسیاری از افراد جامعه ما ، به ویژه آفریقایی آمریکایی ها و جوامع اقلیت را در معرض خطر قرار می دهد ، زیرا این افراد دارای اختلافات بالقوه بیماری و بیماری های مرتبط هستند. این در سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا است البته ما باید میراث ناخوشایند را حل کنیم. "

وقتی تاپر بیشتر پرسید که آیا اظهارات هازارد حاکی از آن است که بسیاری از آمریکایی ها به دلیل COVID-19 جان خود را از دست داده اند زیرا "آنها از سلامتی کمتری نسبت به سایر مناطق جهان برخوردار هستند" ، هازارد آن را انکار کرد ، اما بیشتر اظهار داشت که ایالات متحده "بار بیماری های همزمان به طور جدی متناسب نیست (از جمله چاقی ، فشار خون بالا ، دیابت). این حقایق ثابت می کند که ما را در معرض خطر هر نوع بیماری قرار می دهد."


وقتی تاپر س askedال کرد که آیا این به معنای "تقصیر آمریکایی" است که باعث این تعداد مرگ و میر شده است ، هازارد گفت که "این یک اشتباه نیست" و گفت که این یک اپیدمیولوژی ساده است ، "اگر ما از بالا با فشار خون و دیابت ، با خطر عوارض جدی ناشی از ویروس کرونا مواجه خواهیم شد. "


بیانیه هازارد به سرعت مورد پرسش رسانه های آمریکایی قرار گرفت. CNN به نقل از مطالعه منتشر شده توسط رسانه های عمومی آمریکا (APM) در 11 مه و اشاره کرد که در آن زمان ، تعداد مرگ و میر در ایالات متحده بیش از 80،000 ، که تنها 17،155 مورد سیاه است.


وکس همچنین در مقاله ای تحلیل کرد که "بی عدالتی بهداشت عمومی باعث افزایش تعداد مرگ افراد رنگین پوست شده است" درست است ، اما نوعی بهانه است که علت اصلی تعداد مرگ و میرها در ایالات متحده را بیش از سایر کشورهای جهان مقصر بدانیم. این بدان معنی است که اقلیت مسئول این امر است ، نه دولت فدرال.


رسانه های آمریکایی همچنین اشاره کردند که توضیحات مستقیم و گسترده تر در مورد تعداد غیرمعمول زیاد مرگ و میر در ایالات متحده باید پاسخ "آشفته" و "ضد علمی" دولت آمریکا به بیماری همه گیر باشد. حتی اگر رنگین پوستان واقعاً از سلامت خوبی برخوردار نیستند ، این نتیجه حاشیه سازی طولانی مدت اجتماعی و اقتصادی و تغذیه ناهموار آنها است. به عبارت دیگر ، اظهارات هازارد قابل لغو است. این افراد رنگین پوست نیستند که در افزایش تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده نقش داشته اند ، اما دولت ایالات متحده در حال ارتقا مرگ افراد رنگین پوست است.

حقیقت از پایین | تاریخ تاریک Fort Detrick Biolab

در تاریخ 10 مارس ، آن را B.Z. تعدادی از افراد اینترنتی با ارسال یک دادخواست در وب سایت دادخواست کاخ سفید "WE the PEOPLE" ، از دولت ایالات متحده درخواست کردند تا دلیل واقعی بستن Fort Detrick Biolab را در ژوئیه سال گذشته اعلام کند تا مشخص شود آیا آزمایشگاه دلیل ویروس جدید تاج است واحد تحقیق ، و اینکه آیا مشکل نشت ویروس وجود دارد.


فورت دتریک که فقط یک ساعت با فرماندهی پزشکی ارتش ایالات متحده در واشنگتن فاصله دارد ، چه آزمایشاتی را انجام می دهد و اینکه آیا باعث نشت گسترده ای شده است؟ CDC هنگام بازرسی از Fort Detrick چه چیزی پیدا کرد؟


تاریخچه مخفی فورت دتریک: پایگاه تجربی کنترل ذهن CIA


در سپتامبر سال گذشته ، شبکه خبری "سیاستمدار" ایالات متحده مقاله ای را منتشر کرد و گفت: "امروز فورت دتریک یک آزمایشگاه پیشرفته است. در دهه 1950 و 1960 ، آن تاریک ترین مرکز آزمایش دولت آمریکا بود."


در این مقاله عنوان شده بود که 76 سال پیش ، ارتش آمریکا فورت دتریک را به عنوان محلی برای شروع مخفیانه یک میکروب جنگی انتخاب کرد. برای سالهای زیادی ، این آزمایش مخفی شیمیایی CIA و پایگاه آزمایش کنترل ذهن بوده است و بیشتر فعالیت های این پایگاه نیز "محرمانه" است.


در طول جنگ جهانی دوم ، فورت دتریک شروع به آزمایش سلاح های بیولوژیکی و شیمیایی کرد.


در سال 1942 ، ارتش ایالات متحده برای تولید مخفیانه سلاح های شیمیایی ، ایرا بالدوین ، بیوشیمی دان در دانشگاه ویسکانسین را استخدام کرد و از بالدوین خواست تا مکانی مناسب برای مجموعه تحقیقات جدید بیولوژیکی پیدا کند. بالدوین پایگاه گارد ملی را که در آن زمان متروک شده بود انتخاب کرد و نام آن را "میدان آزمایش دتریک" گذاشت.


در سال 1943 ، ارتش اعلام کرد که به "کمپ دتریک" تغییر نام داده و آن را به عنوان مقر آزمایشگاه جنگ بیولوژیک ارتش تعیین کرد و در عین حال ، چند مزرعه مجاور را خریداری کرد تا از فضای بیشتر و محرمانه تری برخوردار شود.


در بهار سال 1949 ، ارتش یک تیم کوچک و کاملاً طبقه بندی شده از شیمی دانان را در کمپ دیتریک تأسیس کرد به نام "لشکر عملیات ویژه" که مأموریت آنها یافتن مصارف نظامی برای پارچه های وزغ بود.


در همان زمان ، سیا یک نیروی ویژه شیمیایی تشکیل داد. مقامات سیا در اروپا و آسیا امیدوارند بتوانند روشهای جدیدی برای ترغیب مظنونان جاسوسی دستگیر شده به افشای اسرار به طور ناخودآگاه ایجاد کنند. آلن دالس ، که در آن زمان مسئول بخش عملیات مخفی CIA بود ، معتقد بود که طرح کنترل ذهن او (طرح MK-ULTRA) فوق العاده مهم است.


در سال 1951 ، دالس به امید پیشبرد بیشتر برنامه MK-ULTRA ، شیمی دان سیدنی گوتلیب را استخدام کرد. گوتلیب مدتهاست به دنبال راهی برای از بین بردن آگاهی انسان است. وی تعداد شگفت انگیزی از مخلوط های مرکب را آزمایش کرد و این داروها اساساً مربوط به شکنجه روحی بودند.


پس از پایان پروژه MK-ULTRA ، Fort Detrick در سال 1956 رسماً نامگذاری شد. از آن زمان ، به عنوان پایگاه شیمیایی گوتلیب برای توسعه و نگهداری سموم CIA حفظ شده است. گوتلیب عوامل بیولوژیکی بیماری زا را که ممکن است باعث آبله ، سل و سیاه زخم در فریزر شود و همچنین تعداد زیادی سموم آلی از جمله سم مار و سموم صدف های فلج ذخیره می کند.


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها: Fort Detrick چندین تخلف دارد


در آگوست 2019 ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) ناگهان دستور تعطیلی موقت موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده (USAMRIID) در فورت دهلی را صادر کردند.


براساس گزارش "نیویورک تایمز" ، CDC اشاره کرد که موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده "یک سیستم کامل" برای تصفیه فاضلاب آزمایشگاهی ندارد. با این حال ، CDC "به دلایل امنیت ملی" از انتشار اطلاعات در مورد تصمیم خود امتناع ورزید.


براساس این گزارش ، تحقیقات آزمایشگاهی به حالت تعلیق دربرگیرنده سموم خاصی است که توسط دولت شناسایی شده است "تهدیدی جدی برای مردم ، سلامت حیوانات و گیاهان یا محصولات حیوانی و گیاهی".


پیش از این ، گیاه ضد عفونی کننده بخار در فورت دهلی که فاضلاب آزمایشگاهی را تصفیه می کرد ، در اثر طوفان آسیب دیده بود. متعاقباً ، این پایگاه از یک سیستم ضد عفونی کننده جدید برای جایگزینی گیاه ضدعفونی کننده بخار استفاده کرد. با این حال ، CDC در طی بازرسی در ژوئیه 2019 دریافت که انستیتوی پزشکی ارتش از بیماری عفونی یک روش ضد عفونی جدید را اجرا نکرده است ، و سیستم جدید دارای مشکلات مکانیکی و نشت است.


بخشی از نتایج بازرسی که توسط رسانه های محلی مریلند "فردریک نیوز و پست" فاش شد ، نشان داد که علاوه بر سیستم تصفیه فاضلاب ، موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده نیز موارد متعددی تخلف داشته است.


در اوایل سال 2019 ، موسسه تحقیقات پزشکی ارتش آمریکا در مورد دو نشت گزارش داد. سیستم آزمایشگاهی همچنین نتوانست از روشهای ایمنی زیستی و مهار برای کنترل مناسب معرفها یا سموم تولید شده توسط آزمایشگاههای BSL-3 و BSL-4 استفاده کند.


برخی از کارمندان آزمایشگاه هنگام برداشتن زباله های زیست خطرناک عمداً در اتاق اتوکلاو را باز کردند که این امر خطر ورود هوای آلوده به اتاق اتوکلاو را افزایش می دهد. در اتاق اتوکلاو ، کارگران معمولاً از تجهیزات محافظتی استفاده نمی کنند.


بعلاوه ، برخی از کارگران هنگام دست زدن به زباله های زیست خطرناک از دستکش استفاده نمی کردند. سطح ساختمان آزمایشگاه کاملاً مهر و موم نشده است و در سقف و کابینت ایمنی بیولوژیکی ترک وجود دارد.


براساس وب سایت "Global Biodefence" (Global Biodefence) ، پس از آخرین بازرسی در محل توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، موسسه پزشکی بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده فعالیت خود را از 27 مارس از سر گرفته است.


در حال حاضر ، منبع ویروس تاج جدید هنوز مشخص نشده است ، اما برخی از سیاستمداران آمریکایی سعی کرده اند منبع را به چین تحمیل کنند و دلایل "تعطیلی" مرموز و راه اندازی سریع موسسه بیماری های عفونی ارتش را مخفی نگه دارند. دولت آمریکا مسئولیت و تعهدی دارد که به روشنی پاسخ دهد و به جهانیان توضیحی دهد.

مرگ ناشی از COVID-19 توسط آزمایشگاه تحقیقاتی نژاد و قومیت-APM

آخرین اخبار ما نشان می دهد که به استثنای جزایر جزایر اقیانوس آرام ، در چهار هفته گذشته تلفات همه گروه ها به شدت افزایش یافته است. در مقایسه با چهار هفته گذشته ، این منجر به مرگبارترین دوره ای است که در پاییز و زمستان ثبت کردیم. .


در حقیقت ، در میان بومیان و سفیدپوستان آمریکایی ، تعداد کشته شدگان در چهار هفته گذشته بالاترین رقمی است که تاکنون دیده ایم. (در ماه آوریل ، آسیایی ها و سیاه پوستان بیشترین آسیب را دیدند ، به ویژه در شهرهایی که برای اولین بار همه گیر شد.) با این حال ، برای وایت ، هرگز در 28 روز ، تا ماه دسامبر ، تعداد کشته ها از 20000 نفر فراتر نرفت. قبل از بروزرسانی در تاریخ 8 ، تعداد کشته شدگان تقریباً از 28000 نفر گذشت. آخرین اخبار ما نشان می دهد که نزدیک به 43000 آمریکایی سفیدپوست تازه فوت شده 53٪ بالاتر از اعلامیه قبلی ما است. اگرچه سیاهپوستان و اسپانیایی تبارها از پایان ماه جولای تا اوایل ماه آگوست کمی بیشتر از آخرین بار باختند ، اما اخیراً تعداد تلفات این گروه ها و آسیایی ها در حال افزایش است.


اهدا کنید

در این به روزرسانی ، ما از آخرین تخمین های جمعیتی برای مخرجی که برای محاسبه نسبت ها و درصدها استفاده می شود ، استفاده کردیم و یک خط روند جدید نسبت را شروع کردیم. سیاه پوستان و بومیان آمریکا بیشترین رنج را متحمل می شوند. نرخ از دست دادن- اکنون تعداد تلفات هر دو گروه در کشور از 1 در 750 است. نرخ جدید نباید مستقیماً با داده های قبلی ما مقایسه شود. برای بررسی روند در سال 2020 ، ما توصیه می کنیم به روزرسانی دسامبر یا بررسی 2020 را بررسی کنید.


همانند داده های منتشر شده قبلی ، ما همچنین میزان مرگ و میر را با توجه به تفاوت در توزیع سن جمعیت (گروه های قومی مختلف و ایالت های مختلف) تنظیم کردیم. این یک روش معمول و رایج است که توسط محققان بهداشت برای مقایسه بیماری هایی که گروه های سنی مختلف را تحت تأثیر قرار می دهند ، استفاده می شود. ابزار مهم در سطح ملی ، این امر منجر به شکاف بیشتر مرگ و میر شده است - ساکنان جزایر اقیانوس آرام ، اسپانیایی تبارها ، سیاه پوستان و بومیان آمریکایی همگی به دلیل ابتلا به COVID-19 برای سفیدپوستان و آمریکایی های آسیایی ، دو برابر یا بیشتر کشته شده اند. میزان تنظیم سن کمترین است. .


تیم ما در آزمایشگاه تحقیقات APM ، این آمار مرگ و میر را از اوایل آوریل سال 2020 به طور مستقل جمع آوری کرده است. (در مورد چگونگی کسب اطلاعات بیشتر) در نتیجه ، جدیدترین و محکم ترین توصیف مرگ و میر ناشی از COVID-19 را می توان در هر کجا و با تمرکز بر مرگ نامتناسب مشاهده کرد.


نتایج اصلی نظرسنجی (از داده ها تا 5 ژانویه):

اینها اثرات مرگ ملی ثبت شده و واقعی است. این داده ها از داده های COVID-19 تهیه می شود (اطلاعات مربوط به تمام ایالت های موجود ایالات متحده و منطقه کلمبیا). این داده ها از زمان ابتلا به همه گیری همه گروه های قومی را تحت تأثیر قرار داده است. .


از هر 595 نفر 1 نفر بومی آمریکا می میرد. (یعنی 168.4 مرگ در هر 100000 نفر)


از هر 735 سیاه پوست 1 نفر می میرد (یعنی 136.5 نفر در هر 100000 نفر می میرند)


از هر 895 نفر جزیره اقیانوس آرام 1 نفر درگذشت (یعنی 112.0 مرگ در هر 100000 نفر)


از هر 1000 آمریکایی اسپانیایی تبار 1 نفر می میرد. (یعنی 99.7 مرگ در هر 100000 نفر)


از هر 1030 آمریکایی سفیدپوست 1 نفر می میرد (یعنی از هر 100000 نفر 97.2 نفر)


از هر 1670 آمریکایی آسیایی یک نفر درگذشت. (یعنی 59.9 مرگ در هر 100000 نفر)


نرخ واقعی مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید در بین بومیان آمریکایی بالاترین در کشور است - حدود 2.8 برابر از مردم آسیا ، و آسیایی ها کمترین میزان مرگ و میر واقعی را دارند.


داده ها برای تفاوت های سنی در بین گروه های قومی تنظیم شده است شکاف کلی مرگ و میر بین تمام گروه های دیگر و سفیدپوستان و آسیایی ها با کمترین میزان تنظیم سن افزایش یافته است. (بحث کاملی در مورد میزان تنظیم سن غیرمستقیم ما)


در میان بیش از 355،000 مرگ در ایالات متحده که در "Colors of Coronavirus Update" ثبت شده است ، موارد زیر مربوط به مرگ توسط گروه است: آسیایی ها (11،070) ، سیاه پوستان (55،580) و افراد بومی (3،548) مردم) ، لاتین ها (60298) ، جزایر اقیانوس آرام (524) و سفیدپوستان (194191). علاوه بر این ، 7،647 نفر به عنوان نژادهای "دیگر" ثبت شدند (به دلیل گزارش ناهموار در سطح ایالت ، از جمله افراد بومی تر و جزایر اقیانوس آرام ، و همچنین افراد چند قومی). در حال حاضر ، 24780 نفر دیگر جان خود را از دست داده اند.


نحوه بررسی داده ها:

1. روندها: داده های ایالات متحده یا یک ایالت را به مرور مرور کنید ، گروه ها را مقایسه کنید

نرخ واقعی مرگ ، در هر 100000 یا

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت

2. کل: داده های ایالات متحده یا یک ایالت را کاوش کنید ، گروه ها را مقایسه کنید

نرخ واقعی مرگ و میزان مرگ و میر با سن تنظیم شده ، محاسبه شده در هر 100000 یا

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت

3. خلاصه: تمام داده های یک گروه را کاوش کرده و همه کشورها را بر روی نقشه مقایسه کنید

آمریکایی آسیایی | آمریکای سیاه | بومی آمریکا | آمریکایی اسپانیایی تبار |

بومی هاوایی و سایر آمریکایی های جزیره اقیانوس آرام | آمریکای سفید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محدودیت های داده ها ، لطفاً یادداشت های ما در مورد بومیان آمریکا ، جزایر اقیانوس آرام ، نژادهای چند نژادی و سایر نژادهای آمریکایی را بخوانید . اگر می خواهید درصد مرگ و میر درصد جمعیت هر ایالت را براساس نژاد بررسی کنید (قبلاً در این سایت ظاهر شده بود) ، می توانید آن را در هر زمان که بخواهید در پرونده اطلاعات کامل ما قرار دهید.


مرگ و میر واقعی و متناسب با سن

جستجو بر اساس دولت

(برای انتخاب چندین حالت از Shift + Ctrl استفاده کنید)


از 5 ژانویه 2021 ، تعداد مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید به ازای هر 100000 نفر

توجه: وقتی تعداد مرگ در یک گروه خاص کمتر از 15 نفر باشد ، میزان مرگ محاسبه نمی شود (در نتیجه مقدار "0" در نمودار حاصل می شود). فقط در ایالات خاص می توان نرخ ساکنان بومی و جزیره اقیانوس آرام را محاسبه کرد. علاوه بر این ، نه نسبت افراد چند قومی محاسبه می شود و نه نسبت افرادی که به عنوان نژادهای "دیگر" معرفی می شوند.

مرگ و میر واقعی طولانی مدت

جستجو بر اساس دولت

میزان مرگ پنومونی کرونر جدید در هر ایالت (به ازای هر 100000 نفر) ، از 8 دسامبر تا 1 ژانویه. 5،2021

توجه: وقتی تعداد مرگ در یک گروه خاص کمتر از 15 باشد ، میزان مرگ محاسبه نمی شود. فقط در ایالات خاص می توان نرخ ساکنان بومی و جزیره اقیانوس آرام را محاسبه کرد. علاوه بر این ، هیچ نرخ برای کسانی که به عنوان نژادهای "دیگر" شناخته می شوند محاسبه نمی شود. هر دو هفته. داده های 12/22 را درون یابی کرد. به کاربران هشدار داده می شود که با گذشت زمان ، تخمین مرگ و نرخ مرگ برخی از ویژگی های جزئی از جمله کاهش گاه به گاه را دارد. ما داده ها را در یک زمان مشخص ضبط می کنیم ، پس از آن داده های موقت گاهی توسط ایالات بررسی و تجدید نظر می شوند. از آنجایی که ما باید تعداد مرگ و میرها را تخمین بزنیم ، ایالات فقط با درصد بیشتر مستعد خطاهای گرد هستند. به همین دلایل ، همه داده ها باید داده تقریبی در نظر گرفته شوند. با گذشت زمان ، برخی از ایالات رفتار خود را در مورد نژاد تغییر داده اند. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

تعداد مرگ و میرها بر اساس نژاد و قومیت در یک دوره زمانی خاص

جستجو بر اساس دولت

مرگ انباشته از COVID-19 در ایالات متحده توسط نژاد / قومیت در همه ایالت ها ، 8 دسامبر 2020 تا 5 ژانویه 2021

توجه: همه فواصل دو هفته با هم فاصله دارند. داده های 12/22 را درون یابی کرد. در این رقم ، تعداد کمی از تعداد دوگانه فردی در تعداد کل ایالت ها و کشورهایی که آمریکای لاتین و گروه های قومی با هم تداخل دارند ، وجود خواهد داشت. به کاربران هشدار داده می شود که با گذشت زمان ، تخمین مرگ و نرخ مرگ برخی از ویژگی های جزئی از جمله کاهش گاه به گاه را دارد. ما داده ها را در یک زمان مشخص ضبط می کنیم ، پس از آن داده های موقت گاهی توسط ایالات بررسی و تجدید نظر می شوند. از آنجایی که ما باید تعداد مرگ و میرها را تخمین بزنیم ، ایالات فقط با درصد بیشتر مستعد خطاهای گرد هستند. به همین دلایل ، همه داده ها باید داده تقریبی در نظر گرفته شوند. با گذشت زمان ، برخی از ایالات رفتار خود را در مورد نژاد تغییر داده اند. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت

جستجو بر اساس دولت

(برای انتخاب چندین حالت از Shift + Ctrl استفاده کنید)


مرگ پنومونی تاج جدید توسط نژاد و قومیت تا 8 دسامبر سال 2020

آمریکایی های آسیایی را دنبال کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

قابل درک است که از 5 ژانویه ، 11،070 آمریکایی آسیایی در اثر ذات الریه ریه جدید از دنیا رفته اند. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، در مجموع 1665 آسیایی جان خود را از دست داده اند که بیش از دو برابر تعداد مرگ (714 نفر) در چهار هفته گذشته است.


در سطح ملی ، آمریکایی های آسیایی 3.3٪ از مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه می کنند و آنها 5.6٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.


(توجه: آریزونا ، کانکتیکات ، دلاور ، میشیگان ، نیومکزیکو ، کارولینای شمالی ، ویرجینیا و ویسکانسین مرگ مشترک آسیایی ها و جزایر اقیانوس آرام را گزارش کرده اند ، بنابراین آمریکایی های آسیایی تبار گزارش می دهند تعداد کمی از جزایر اقیانوس آرام را شامل می شود مخرج این ایالت ها هر دو گروه را شامل می شود.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که آنها به آن تعلق دارند) ، حدود 60 نفر از مردم آسیا بر اثر ویروس کرونا می میرند. میزان مرگ و میر نسبت به سفیدپوستان (97) ، لاتین ها (100) و جزایر اقیانوس آرام (112) بسیار کمتر است. این بسیار کمتر از میزان مرگ و میر سیاهان (137) و افراد بومی (168) است.


در نیوجرسی و نیویورک ، یک مرگ به ازای هر 1000 ساکن آسیا وجود دارد (یعنی بیش از 100 مرگ در هر 100000 نفر) ، که بالاترین میزان در میان آسیایی ها در هر نقطه ایالات متحده است.


مرگ و میر ناشی از سن

در سطح ملی ، آمریکایی های آسیایی کمترین میزان مرگ و میر را با سن تنظیم کرده اند (73 در هر 100000 نفر) و پس از آن سفیدپوستان (79) قرار دارند.


بر اساس سن محاسبه شده ، داکوتای جنوبی (329) ، نیویورک (178) ، مینه سوتا (155) و آیووا (154) بیشترین میزان مرگ و میر (به ازای 100000 نفر) را در اثر پنومونی کرونر جدید در بین ساکنان آسیا دارند.


روی آمریکایی های سیاه پوست تمرکز کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

گزارش شده است که از 5 ژانویه ، 55580 سیاهپوست آمریکایی بر اثر پنومونی تاج جدید جان خود را از دست داده اند. از آخرین گزارش چهار هفته پیش ، در مجموع 5586 سیاه پوستان جان خود را از دست داده اند ، که در مقایسه با تعداد مرگ در چهار هفته گذشته (3،767) افزایش یافته است.


در سراسر کشور ، مرگ و میر سیاهان 16.8٪ از مرگ های شناخته شده قومی را تشکیل می دهد ، اما 12.4٪ از کل جمعیت.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی ، 137 سیاه پوست بر اثر ویروس کرونا می میرند که دومین بالاترین نرخ واقعی مرگ و میر در میان همه گروه ها است ، بعد از بومی ها (168). آسیایی ها (60) ، سفیدپوستان (97) ، لاتین (100) و جزایر اقیانوس آرام (112) نسبت کمتری دارند.


در 22 ایالت و منطقه کلمبیا ، به ازای هر 1000 ساکن سیاه پوست یک مرگ وجود دارد (یعنی بیش از 100 مرگ در هر 100000 نفر).


مرگ و میر ناشی از سن

در سراسر کشور ، با در نظر گرفتن عوامل سنی ، سیاه پوستان 2.3 برابر سفیدپوستان و سفیدپوست ها 2.5 برابر آسیایی بیشتر می میرند.


با محاسبه سن ، نیویورک (372) ، نیوجرسی (346) ، کانتیکت (313) و میشیگان (295) بیشترین میزان مرگ و میر (به ازای هر 100000 نفر) را در اثر پنومونی کرونر جدید در میان سیاه پوستان دارند.


بر بومیان آمریکا تمرکز کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

از 5 ژانویه (سه شنبه) ، حداقل 3548 بومی آمریکایی بر اثر پنومونی تاج جدید جان خود را از دست داده اند. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، 714 بومی درگذشته اند که سریعتر از میزان مرگ و میر در 4 هفته گذشته است (583 نفر).


(توجه: این کل ناشناخته شناخته شده است. بسیاری از ایالت ها مرگ افراد بومی را در رده دیگری گزارش کرده اند ، بنابراین ما نمی توانیم این اعداد را به طور منحصر به فرد مشاهده کنیم).


بومیان آمریکا 1.4٪ از مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه کرده اند (در 39 ایالت که یک یا چند مورد مرگ بومی را گزارش کرده اند) ، اما 0.8٪ از جمعیت این ایالت ها را تشکیل می دهد.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروههای مربوطه) ، تقریباً 168 بومی بر اثر ویروس کرونا می میرند که بالاترین میزان واقعی مرگ و میر از همه نژادها و گروه های قومی است. آسیایی ها (60) ، سفیدپوستان (97) ، لاتین (100) ، جزایر اقیانوس آرام (112) و سیاه پوستان (137) نرخ واقعی مرگ و میر کمتری نسبت به افراد بومی دارند.


(توجه: لطفاً توجه داشته باشید که میزان "ملی" مرگ و میر برای مردم بومی براساس 39 ایالت است که مرگ و میر مردم بومی را گزارش می دهند.


مرگ و میر ناشی از سن

در سراسر کشور ، با در نظر گرفتن فاکتور سن ، بومیان 2.2 برابر سفیدپوستان و آسیایی ها 2.4 برابر بیشتر احتمال مرگ دارند.


با محاسبه سن ، می سی سی پی (1235) ، نیومکزیکو (652) ، مونتانا (613) و داکوتای جنوبی (584) بالاترین میزان مرگ و میر (به ازای هر 100000 نفر) را از ذات الریه ریه جدید دارند.


آمریکایی های اسپانیایی تبار را دنبال کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

گزارش شده است که از 5 ژانویه (سه شنبه) ، 60298 آمریکایی اسپانیایی تبار بر اثر پنومونی تاج جدید جان خود را از دست داده اند. از آخرین گزارش 4 هفته پیش ، تعداد مرگ و میرهای جدید در میان اسپانیایی ها 8،486 نفر بوده است که به طور قابل توجهی سریعتر از تلفات در چهار هفته گذشته (4،900) است.


آمریکایی های لاتین 18.2 درصد از کل مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه کرده اند که 18.4 درصد از کل جمعیت را تشکیل می دهد.


مرگ و میر واقعی

تقریباً 100 آمریکای لاتین به ازای ویروس کرونا به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) می میرند. میزان مرگ و میر بسیار بیشتر از آسیایی ها (60) ، کمی بیشتر از سفیدپوستان (97) و کمی پایین تر از جزایر اقیانوس آرام است. افراد (112 نفر) بسیار کمتر از سیاه پوستان (137 نفر) و افراد بومی (168 نفر) هستند.


مرگ و میر ناشی از سن

در سراسر کشور ، با توجه به عوامل سنی ، اسپانیایی ها 2.5 برابر سفیدپوستان و آسیایی ها 2.6 برابر بیشتر احتمال مرگ دارند.


با محاسبه سن ، نیویورک (384 ساله) ، نیوجرسی (352 نفر) ، ناحیه کلمبیا (314 نفر) و داکوتای شمالی (311 نفر) بالاترین میزان مرگ و میر (به ازای هر 100000 نفر) را از پنومونی کرونر جدید در میان ساکنان لاتین دارند.


آمریکایی های جزیره اقیانوس آرام را دنبال کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

از تاریخ 5 ژانویه (سه شنبه) ، حداقل 524 جزیره اقیانوس آرام در COVID-19 کشته شده اند. از آخرین گزارش 4 هفته پیش ، 89 نفر از جزایر اقیانوس آرام درگذشته اند در مقایسه با چهار هفته گذشته (101 نفر) تعداد مرگ و میر کاهش یافته است.


(توجه: این کل ناشناخته شناخته شده است. بسیاری از کشورها گزارش می دهند که جزایر اقیانوس آرام در دسته دیگری جان خود را از دست داده اند ، بنابراین ما نمی توانیم این اعداد را به طور منحصر به فرد مشاهده کنیم.)


جزیره ای از اقیانوس آرام آمریکایی ها حداقل 0.4٪ از کل مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه کرده اند (در 21 ایالت هیچ مرگی گزارش نشده است) ، اما آنها 0.3٪ از جمعیت این ایالت ها را تشکیل می دهند.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) ، حدود 112 نفر از جزایر اقیانوس آرام بر اثر ویروس کرونا می میرند. میزان واقعی مرگ بسیار بالاتر از آسیایی ها (60) و کمی بیشتر از سفیدپوستان (97) و لاتین ها (100) است. مردم) ، بسیار کمتر از سیاه پوستان (137 نفر) و بومیان آمریکا (168 نفر).


(توجه: به کاربران یادآوری کنید که میزان "ملی" مرگ برای جزایر اقیانوس آرام فقط از 21 ایالت گزارش می شود که چنین مرگ هایی را گزارش می دهند.


مرگ و میر ناشی از سن

در سطح ملی با در نظر گرفتن عامل سن ، مردم جزایر اقیانوس آرام 2.5 برابر سفیدپوستان و آسیایی ها 2.7 برابر بیشتر در اثر آسیایی ها می میرند.


با محاسبه سن ، آرکانزاس (2374) ، ایلینوی (1143) ، اوکلاهما (917) و یوتا (450) بیشترین میزان مرگ و میر (به ازای 100000 نفر) را در اثر پنومونی کرونر جدید داشتند.


روی آمریکایی های سفیدپوست تمرکز کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

قابل درک است که از 5 ژانویه (سه شنبه) 194191 آمریکایی سفیدپوست در تاج جدید بودند.در ذات الریه کشته شد. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، تعداد مرگ و میرهای جدید در میان سفیدپوستان 42837 نفر بوده است که به طور قابل توجهی سریعتر از از دست دادن در 4 هفته گذشته است (27،925).


از همه مرگ های نژادی شناخته شده ، سفیدپوستان 58.8٪ را تشکیل می دهند ، اما 60.8٪ کل جمعیت را تشکیل می دهند.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که آنها به آن تعلق دارند) ، حدود 97 سفیدپوست بر اثر ویروس کرونا می میرند. میزان مرگ و میر بسیار بیشتر از آسیایی ها (60) ، کمی پایین تر از آمریکای لاتین (100) و کمی پایین تر از جزایر اقیانوس آرام است. افراد (112 نفر) ، بسیار کمتر از میزان مرگ و میر سیاهان (137 نفر) و افراد بومی (168 نفر).


مرگ و میر ناشی از سن

در سراسر کشور ، سفیدپوستان 1.1 برابر بیشتر از آمریکایی های آسیایی در اثر ذات الریه کرونر می میرند (کمی). آمریکایی های آسیایی کمترین میزان مرگ و میر را دارند ، اما با در نظر گرفتن فاکتور سن.


با محاسبه سن ، نیوجرسی (159) ، ماساچوست (153) ، داکوتای شمالی (139) و کانتیکت (139) بالاترین میزان مرگ و میر را در میان ساکنان سفیدپوست دارند.


یادداشت هایی در مورد بومیان آمریکا ، جزایر اقیانوس آرام ، چند نژادی و سایر قومیت های آمریکایی

بسیاری از ایالت ها داده های مرگ آمریکایی های COVID-19 را که بومی ، هاوایی بومی یا جزیره ای دیگر از اقیانوس آرام هستند ، برخی نژادها یا نژاد های چند قومی ، ناسازگار گزارش می کنند. کاربران می توانند برای درک بهتر از دست دادن جان این گروه ها ، از پرونده های کامل داده ما درخواست کنند. به کاربران هشدار داده می شود که ساکنان جزیره بومی و اقیانوس آرام در بسیاری از ایالت ها و همچنین آمریکایی های چند قومی و در مواردی آمریکایی های آسیایی در گروه های "دیگر" ظاهر می شوند. ما همچنان طرفدار گزارش گیری جامع و سازگار از همه نژادها و گروه های قومی هستیم.


آزمایشگاه تحقیقاتی APM چگونه این داده ها را بدست آورده است؟

آزمایشگاه تحقیقاتی APM به طور مستقل این داده های مرگ و میر را برای واشنگتن دی سی و همه ایالت ها گردآوری و تحلیل کرده است. در زمان نگارش این مقاله ، فقط ایالت های داکوتای شمالی و ویرجینیای غربی هنوز اطلاعات مرگ و میر ناشی از COVID-19 را بر اساس نژاد و قومیت در وب سایت وزارت بهداشت ایالتی خود منتشر نکرده اند. برای این دو ایالت ، ما از بخشی از CDC استفاده می کنیم که گزارش خود را به مرکز ملی آمار بهداشت ارائه می دهد. لطفا توجه داشته باشید که این داده ها تفاوت زمانی مشخصی دارند و معمولاً داده ها را سرکوب می کنند (یعنی داده هایی که برای حفظ حریم خصوصی پنهان هستند) ، به ویژه برای گروه های دیگر به غیر از White. با این وجود ، افزودن آنها باعث بهبود میزان مرگ و میر کل ایالات متحده در اثر پنومونی کرونر جدید شده است.


وقتی یک ایالت به طور عمومی داده های مرگ و میر خود را منتشر می کند ، اما داده های CDC قابل اطمینان تر هستند ، ما همچنین استفاده از داده های CDC را انتخاب می کنیم. این در 12 ایالت زیر وجود دارد: فلوریدا ، ایندیانا ، آیووا ، کانزاس ، کنتاکی ، میسوری ، مونتانا ، نوادا ، اوکلاهما ، پنسیلوانیا ، کارولینای جنوبی و تگزاس و سایر ایالت های خارج از نیویورک (گزارش جداگانه). نتیجه آخرین و جامع ترین توصیف میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 در ایالات متحده است که براساس نژاد و قومیت تقسیم شده است.


تا کنون ، 93٪ از آمریکایی ها به دلیل COVID-19 جان خود را از دست داده اند ، که نسبت به 38٪ شناخته شده از زمانی که پروژه رنگ Coronavirus ما در اوایل آوریل ردیابی این اطلاعات را انجام داده است ، پیشرفت بزرگی است. با این حال ، تقریباً 25000 مرگ ثبت شده هنوز هیچ جزئیات نژادی یا قومی ندارند.


از روز سه شنبه ، 5 ژانویه ، بیش از 355،000 آمریکایی بر اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند. داده هایی در مورد نژاد و قومیت برای 93٪ از مرگ و میرها وجود دارد.


با این حال ، باید اشاره کرد که حتی در کشورهایی که داده های مربوط به ذات الریه کرونر جدید را بر اساس نژاد متوفی منتشر می کنند ، داده ها اغلب ناقص یا متناقض هستند. چند ایالت فقط درصد ها را منتشر می کنند ، اما نه تعداد مرگ ها ، که ما را ملزم به تخمین داده ها می کند ، نه اینکه دقیقاً بدانیم جامعه چگونه تحت تأثیر قرار گرفته است. بسیاری از ایالات نیز نتوانستند وضعیت منحصر به فرد جمعیت کوچک را گزارش دهند و وضعیت بومیان آمریکا ، جزایر اقیانوس آرام و سایر گروه ها را گرفت. همه این کمبودهای گزارش ، توصیف ما از مرگ ویروس را ناقص می کند و ارزیابی تأثیر نامتناسب بر جامعه را برای ما دشوارتر می کند.


ما از ادارات بهداشتی ایالتی و محلی می خواهیم اطلاعات مربوط به مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید را به موقع منتشر کرده و جزئیات کامل نژادی و قومی را تا آنجا که ممکن است ارائه دهند. با بهبود گزارش های داده ها ، درک ما از تأثیرات مخرب این بیماری نیز بهبود خواهد یافت. این امر همچنین به دولت ها و جوامع این امکان را می دهد تا درک کنند که چگونه از منابع به طور عادلانه تری استفاده می کنند.


منبع

ادارات بهداشتی ایالتی و محلی یا سایر آژانس های گزارشگری دولتی و مرکز ملی آمار بهداشت. در بعضی موارد ، ما تعداد کل مرگ (به جای نژاد) را به سمت بالا اصلاح کردیم تا با آخرین پایگاه داده نیویورک تایمز مطابقت داشته باشد. تخمین های اداره آمارگیری ایالات متحده (آخرین) نظرسنجی جامعه آمریکا در سال 2019 برای محاسبه نژاد / قومیت و سن همه گروه ها به جز بومیان آمریکا و جزایر اقیانوس آرام استفاده می شود. برای این دو گروه ، ما از برآورد پنج ساله بررسی جامعه آمریکایی 2015-2019 برای بهبود قابلیت اطمینان گروه های کوچک استفاده کردیم. مهم است که ما داده های جمعیت را با روش جمع آوری و گزارش داده ها برای هر منطقه جغرافیایی هماهنگ کنیم (به عنوان مثال ، اگر قومیت آمریکای لاتین با گروه های قومی همپوشانی داشته باشد یا جدا شود ، و آیا گروه های قومی "مجرد" یا "مجرد یا ترکیبی" هستند) از"). تمام محاسبات و تجزیه و تحلیل بعدی در اتاق تحقیق APM.

علامت

قبل از محاسبه درصد و نسبت ها ، مرگ نژادهای ناشناخته لحاظ نمی شود. مرگ های احتمالی ناشی از ذات الریه کرونر جدید نیز در آمار مرگ ما گنجانده شده است. بسیاری از منابع داده ، داده های خود را به عنوان داده اولیه مشخص کرده اند. در بعضی موارد ، زیرا ما قبل از محاسبه درصد ، مرگ با قومیت ناشناخته را از مخرج حذف می کنیم ، درصد با درصدی که اداره بهداشت ارائه می دهد متفاوت خواهد بود. علاوه بر این ، هر ایالت از روش های مختلف جمع آوری برای داده های قومیتی استفاده می کند و نتیجه این است که مجموع درصدها از 100٪ فراتر می رود. در مورد کشورهایی که فقط درصد گزارش می دهند ، ما میزان تلفات را توسط گروه های قومی تخمین زده ایم ؛ به دلیل اشتباهات گرد کردن ، این مرگ ها ممکن است تفاوت بسیار کمی با مرگ واقعی داشته باشد. کشورها می توانند با انتشار اطلاعات کامل این گزارش را بهبود بخشند.

داده های مربوط به افراد بومی ، هاوایی های بومی ، و سایر ساکنان جزیره اقیانوس آرام و سایر نژادها به طور جداگانه در برخی از ایالات شمارش می شود ، اما به دلیل گزارش های ناسازگار بین ایالت ها ، داده های "دیگری" در سایر ایالت ها وجود دارد.

میزان مرگ و میر در این صفحه به دو روش نمایش داده می شود: 1) به عنوان یک نرخ "خام" ، به این معنی که هیچ تنظیماتی برای استاندارد سازی توزیع سنی مختلف انجام نشده است. آنها "مرگ و میر واقعی" نامیده می شوند زیرا منعکس کننده مرگ و میر واقعی گروه جمعیت هستند. 2) مرگ و میر غیر مستقیم با سن تنظیم می شود. از آنجا که میانگین سنی جمعیت سفیدپوستان تقریباً در همه مکانها مسن تر است ، تنظیمات سن معمولاً شکاف بین سفیدپوستان و سایر جمعیت ها را افزایش می دهد.

برای ایجاد نرخ مرگ و میر متناسب با سن و نژاد و نژاد ، ما ابتدا نرخ "انتظار" مرگ را برای هر نژاد ، هر ایالت و کل کشور محاسبه کردیم. روش انجام این کار ضرب جدیدترین میزان مرگ و میر مربوط به سن خاص ملی در COVID-19 در نسبت جمعیت خاص سن هر گروه قومی در هر منطقه جغرافیایی است (از نظرسنجی جامعه آمریکا در سال 2019). سپس ، نرخ مرگ و میر خام را برای هر نژاد و جغرافیا بر میزان مرگ و میر احتمالی محاسبه شده خود بر اساس نژاد (که میزان استاندارد مرگ و میر را از آن دریافت می کنیم) تقسیم می کنیم ، و در آخر آن را در کل مرگ و میر خام کشور ضرب می کنیم. نتیجه این است که نرخ مرگ غیرمستقیم تنظیم شده (IADR) COVID-19 بر اساس نژاد تجزیه می شود.

ما به طور غیرمستقیم سن این داده ها را تنظیم می کنیم ، زیرا تنظیم مستقیم سن غیرممکن است ؛ داده های به موقع و کامل COVID-19 ، بر اساس نژاد و گروه سنی ، برای همه ، حتی بیشتر ایالات منتشر نمی شود. با این حال ، به کاربران هشدار داده می شود که استاندارد سازی غیر مستقیم برای تخمین تأثیر توزیع سنی مختلف در موارد است ، زیرا نرخ مرگ و میر مخصوص سن وجود ندارد. هنگام مقایسه دو جمعیت با توزیع سنی به طور قابل توجهی متفاوت ، استاندارد سازی غیر مستقیم ممکن است بیشتر از میزان تنظیم سن مستقیم ، دقیقاً مانند گروه های قومی منحرف شود. بنابراین ، داده های ایالت های مختلف که مستقیماً با فاکتورهای سن سازگار هستند ، باید برتر تلقی شوند.

روسیه ادعا می کند که ایالات متحده آزمایشگاه مخفی سلاح های بیولوژیکی را در جورجیا اداره می کند

محتوای مقاله

مسکو - وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه گفت که به نظر می رسد ایالات متحده یک آزمایشگاه مخفی سلاح های بیولوژیکی را در جورجیا اداره می کند ، ادعا می شود که کنوانسیون های بین المللی را نادیده گرفته و تهدیدی مستقیم برای روسیه است. پنتاگون با عصبانیت این ادعاها را رد کرد.


ادعاهای ویژه مسکو در همان روزی صورت گرفت که مقامات ایالات متحده ، انگلیس و هلند آژانس های اطلاعاتی ارتش روسیه را به برنامه ریزی برای حملات سایبری متعدد متهم کردند.


سرلشکر ایگور کیرولوف ، رئیس نیروهای محافظت در برابر تشعشعات ، شیمیایی و بیولوژیکی ارتش روسیه ، در جلسه توجیهی گفت که آزمایشگاه گرجستان بخشی از شبکه آزمایشگاه های آمریکایی نزدیک به مرز بین روسیه و چین است.


این ادعاها عمدتاً بر اساس مطالبی از مرکز تحقیقات بهداشت عمومی ریچارد جی لوگر در تفلیس ، جورجیا با بودجه ایالات متحده است. کیرلوف ادعا کرد اسناد منتشر شده توسط وزیر امنیت ملی سابق گرجستان ایگور گئورگادزه نشان می دهد بودجه تأسیسات به طور کامل توسط ایالات متحده تأمین می شود و مالکیت گرجی آن بر روی کاغذ فقط یک پوشش بود.



سخنگوی پنتاگون ، اریک پهون ، ادعای کیلیلوف را به شدت رد کرد و گفت که آنها "ابداع کار تبلیغات خیالی و نادرست روسیه علیه غرب" و "بدیهی است تلاشی برای انتقال مردم از بسیاری جهات به رفتارهای بد روسیه توجه می کنند. "


پهون گفت: "ایالات متحده سلاح های بیولوژیکی را در مرکز لوگار تولید نکرده است."


وی گفت: این آزمایشگاه یک مرکز بهداشت عمومی مشترک برای انسان و دامپزشکان است و توسط مرکز ملی کنترل بیماری ها و بهداشت عمومی (NCDC) جورجیا و نه ایالات متحده متعلق و اداره می شود.


پهون گفت: "مأموریت مرکز لوگار کمک به حفاظت از شهروندان در برابر تهدیدهای بیولوژیکی و ارتقا health سلامت مردم و حیوانات از طریق تشخیص بیماری های عفونی ، نظارت اپیدمیولوژیک و تحقیقاتی است که به نفع گرجستان ، قفقاز و جامعه جهانی است."


این مرکز در سال 2013 افتتاح شد و به نام سناتور سابق ایالات متحده ریچارد لوگر (ریچارد لوگر) نامگذاری شده است. قبل از ترک کنگره ، جمهوری خواه ایندیانا بخشی از تلاش مشترک هر دو طرف در ایالات متحده برای کمک به محافظت از زرادخانه هسته ای و دیگر سلاح های کشتار جمعی اتحاد جماهیر شوروی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 بود.


کیرولوف روسیه گفت که اسناد منتشر شده توسط Giogaze نشان می دهد که تحت پوشش تحقیقات مدنی ، فعالیت های شیطانی بیشتری در حال انجام است.


وی اشاره کرد که در مطالب GiorGadze مرگ 73 داوطلب که از سال 2015 تا 2016 در آزمایش آزمایشگاهی داروی جدید شرکت کرده بودند ذکر شده است. این ادعا را نمی توان به طور مستقل تأیید کرد.



کیرولوف ادعا کرد که مرگ و میرها نشان داد که مرکز لوگار از داوطلبان به عنوان خوکچه هندی در آزمایش جدید سم کشنده استفاده کرده است.


وی گفت: "تعداد زیادی از داوطلبان تقریباً به طور همزمان جان خود را از دست دادند ، و این به ما دلیل می دهد که مرکز لوگار در حال مطالعه یک ماده شیمیایی یا بیولوژیکی بسیار سمی و بسیار کشنده است."


ژنرال روسی همچنین ادعا کرد که شیوع بیماریهای ویروسی در جنوب روسیه ممکن است به فعالیتهای مرکز لوگار مربوط باشد. وی خاطرنشان کرد که از سال 2007 ، شیوع بیماری تب خوکی آفریقایی (ASF) از گرجستان خسارات زیادی به بخش کشاورزی روسیه وارد کرده است.


کورولوف گفت که کنه های حامل تب خونریزی دهنده کریمه کنگو (یک بیماری ویروسی کشنده) نیز به طرز غیرمعمولی در چندین منطقه در جنوب روسیه پخش می شود ، این مورد آزمایشگاه آمریکایی است. نشانه دیگری از مشارکت ، اما یک دوره زمانی مشخص نشده است.


وی گفت: به احتمال زیاد ایالات متحده توافق های بین المللی را نادیده گرفته و پتانسیل بیولوژیکی نظامی خود را تحت عنوان مطالعه روش های حفاظت و انجام سایر مطالعات صلح آمیز افزایش می دهد.


وی گفت که GiorGadze حق ثبت اختراع ایالات متحده را برای هواپیماهای بدون سرنشین منتشر می کند که حشرات آلوده را گسترش می دهد. سایر اختراع ثبت شده پرتابه هایی را حمل می کند که عوامل شیمیایی و بیولوژیکی را حمل می کنند.


کیرولوف گفت: "چنین تحقیقاتی با تعهدات بین المللی واشنگتن در مورد منع استفاده از سلاح های بیولوژیکی و سمی مطابقت ندارد." "یک سوال منطقی این است که چرا این اسناد در مرکز تحقیقات بهداشت عمومی لوگر ذخیره می شود. امیدواریم پاسخ مشخصی از جورجیا و ایالات متحده دریافت کنیم."



وی خاطرنشان کرد: روسیه نگران کمسیون ارتش آمریکا برای جمع آوری مواد ژنتیکی از مردم مناطق مختلف روسیه از جمله قفقاز شمالی است و از هدف این پروژه مطمئن نیست.


ژنرال با بیان اینکه آزمایشگاه گرجستان "تنها قسمت کوچکی از برنامه های گسترده نظامی و بیولوژیکی ایالات متحده است" ، افزود که ادعا می شود پنتاگون آزمایشگاه های دیگری در کشورهای همسایه روسیه دارد.


کورولوف گفت: "موقعیت این آزمایشگاه ها تصادفی نیست." وی این امکانات تحقیقاتی را "منبع تهدیدهای بیولوژیکی مداوم" برای روسیه و چین توصیف کرد.


——


این داستان تصحیح شده است تا نشان دهد ایندیانا سناتور سابق ریچارد لوگار هنوز زنده است و هنگام ترک کنگره مرکز تأسیس شده است.

آزمایش سرولوژیکی اهدا کنندگان خون در ایالات متحده برای شناسایی آنتی بادی های واکنش دهنده SARS-CoV-2

زمینه

ویروس SARS-CoV-2 که باعث پنومونی کرونر جدید می شود ابتدا در دسامبر 2019 در ووهان چین کشف شد و سپس در سطح جهان گسترش یافت. ایالات متحده اولین موارد خود را در ژانویه 2020 کشف کرد.


روش

به منظور تعیین اینکه آیا آنتی بادی های واکنشی SARS-CoV-2 قبل از اولین مورد تأیید شده در ایالات متحده در 19 ژانویه 2020 در سرم وجود داشته است ، صلیب سرخ آمریکا از 13 دسامبر 2019 تا 17 ژانویه 2020 جمع آوری شد از 7389 نمونه باقیمانده اهدای خون معمول و همچنین اهداکنندگان خون که در 9 ایالت (کالیفرنیا ، کنتیکت ، آیووا ، ماساچوست ، میشیگان ، اورگان ، رود آیلند ، واشنگتن و ویسکانسین) زندگی می کنند. تشخیص آنتی بادی ضد SARS-CoV-2. برای تشخیص IgG ، IgM ، آزمایش میکروسفرزایی ، سنجش ایمنی جاذب متصل به آنزیم Ig S1 (ELISA) ، دامنه اتصال گیرنده / تست فعالیت انسداد .


نتیجه

از 7389 نمونه ، 106 مورد واکنش PAN Ig بودند. از این 106 نمونه ، 90 نمونه برای آزمایش بیشتر در دسترس است. در میان آنها ، 84 دارای فعالیت خنثی کننده ، 1 دارای فعالیت اتصال S1 ، و 1 دارای فعالیت مسدود کننده گیرنده / ACE2> 50، بود ، که حاکی از وجود آنتی بادی های ضد SARS-CoV-2 است. هر 9 ایالت کمکهای واکنشی دارند.


در نتیجه

این یافته ها نشان می دهد که SARS-CoV-2 ممکن است قبل از 19 ژانویه 2020 به ایالات متحده معرفی شده باشد.