Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

ویروس کرونا ویروس "محصول آزمایشگاه سلاح های بیولوژیکی CIA" است؟

در تاریخ 10 مارس 2020 ، دادخواست مربوط به اطلاعات مربوط به فورت دتریک در وب سایت کاخ سفید منتشر شد.
این دادخواست در یک سری فعالیتهای پراهمیت ذکر شده است که منجر به نتیجه گیری شد که پنومونی تاج جدید "سلاحی بیولوژیکی است که توسط CIA ، آزمایشگاه آمریکایی در فورت دیتریش ساخته شده است."

در مارس 2020 ، تعداد زیادی از روزنامه نگاران انگلیسی از بسته شدن فورت دتریک و حذف دادخواست "نشان می دهد 404 مورد پیدا نشده است" گزارش دادند.

بیایید نگاهی به وقایع واضح بیندازیم:

در ژوئیه 2019 ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) م Instituteسسه کاملاً محرمانه پزشکی بیماری های عفونی ارتش آمریکا در فورت دتریک را تعطیل کردند زیرا به عدم رعایت بازرسی های ایمنی متهم شد.

در همان زمان ، در ژانویه 2020 ، پزشکی در واشنگتن دی سی نیز از آزمایش ویروس کرونا در ایالات متحده "جلوگیری" کرد. دکتر هلن Y.ju ، یک متخصص بیماری های عفونی در سیاتل ، سعی در شناسایی به موقع ویروس کرونا داشت ، اما قبل از دور زدن مقامات فدرال و تأیید پرونده ، با نوار قرمز مواجه شد.

بیشتر بخوانید: آیا ویروس کرونا می تواند از طریق تنفس و گفتار گسترش یابد؟ آیا ماسک ها می توانند کمک کنند؟

تحولات نشان می دهد که CDC از اوایل ژوئن و ژوئیه 2019 از نشت ویروس کرونا آگاه بوده است.

در آگوست 2019 ، یک "آنفلوانزا" در مقیاس بزرگ باعث بیش از 10 هزار مرگ و میر شد. مدیریت CDC سیگار الکترونیکی را مقصر دانست و شروع به بررسی 193 مورد بیماری عفونی کرد. به زودی این بیماری عفونی در 22 ایالت شیوع یافت.

در سپتامبر 2019 ، انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی (انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی) قراردادی به ارزش 18 میلیون و 900 هزار دلار برای تولید واکسن ویروس کرونا به Greffex اعطا کرد. این قرارداد به یک شرکت مهندسی ژنتیک که مقر اصلی آن در تگزاس است اعطا شد. در 20 فوریه سال 2020 ، عنوان "نیویورک پست" با عنوان "شرکت تگزاس واکسن ویروس کرونا را اختراع کرده است" عنوان کرد.

"اکنون واکسن برای آزمایش حیوانات به سازمانهای دولتی لازم - FDA در ایالات متحده و سازمانهای نظارتی مشابه در چین و سایر کشورهایی که به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند منتقل خواهد شد."

در 19 اکتبر ، ایالات متحده 201 تمرین جهانی همه گیری را با مشارکت معاون مدیر آژانس اطلاعات مرکزی ترتیب داد.

این حادثه 201 شیوع ویروس کرونا را شبیه سازی کرد که از خفاش ها به خوک ها منتقل شد و در نهایت به طور م fromثر از فردی به فرد دیگر گسترش یافت و منجر به یک بیماری جدی شد. پاندمی.

از همه مهمتر ، در اکتبر 2019 ، تیم ورزش نظامی ایالات متحده از ووهان چین بازدید کرد و 10 روز در آنجا ماند اما به دلیل اصطلاحاً دودکش ، هیچ سربازی نتوانست این بازی را انجام دهد.

همچنین گزارش هایی مبنی بر تولید واکسنی برای درمان ویروس کرونا در اسرائیل وجود دارد و کشور بحث برانگیز حق ثبت اختراع خود را ادعا می کند.

در نوامبر 2019 ، هنگامی که پنومونی تاج جدید در بازار غذاهای دریایی جنوب چین رخ داد ، چین یک پنومونی مخرب را کشف کرد. در فوریه سال 2020 ، این اپیدمی در سراسر جهان شیوع یافت.

ویروس کشنده پس از دستیابی به صدها هزار نفر و جان باختن هزاران نفر در سراسر جهان ، وارد کاخ های انگلیس شد. نخست وزیر انگلیس (بوریس جانسون) نیز برای ویروس کرونا مثبت تشخیص داده شد و ویروس همچنان در حدود 200 کشور در جهان گسترش می یابد.

پس از حذف دادخواست ، رسانه های محلی و بین المللی از دولت واشنگتن خواستند تا دلایل بسته شدن فورت دتریک را اعلام کند ، روشن کند که آیا آزمایشگاه یک واحد تحقیقاتی برای ویروس کرونا است و آیا نشت ویروس وجود دارد.

این توطئه هنوز به پایان نرسیده است. دانشمندان و کارشناسان با حقایق و ارقام ادعا می کنند که COVID-19 یک بیماری عفونی طبیعی نیست ، بلکه یک ویروس ساخته شده در آزمایشگاه است. هدف ایجاد وحشت و ترس در بین مردم و تحقق سیاست سیاسی و اقتصادی جهانی است دستور کار

بیشتر بخوانید: بیل؟ گیتس طرحی چند میلیارد دلاری برای مبارزه با ویروس کرونا را فاش کرد.

همچنین گزارش هایی مبنی بر تولید واکسن برای درمان ویروس کرونا در اسرائیل وجود دارد.این کشور جنجالی ادعا می کند دارای حق ثبت اختراع است و به جهانیان نشان داده است که واکسن درمانی فقط می تواند به کشورهایی ارائه شود که اسرائیل را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت می شناسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد