Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

"تعداد زیادی از مردم مرده اند": رهبران از کنگره می خواهند تا برای محافظت از اقلیت های آسیب دیده از ویروس کرونا اقدام کند.

این بیماری همه گیر ویروس کرونا به طور نامتناسبی بر جوامع اقلیت که از ایالات متحده عبور می کنند تأثیر می گذارد.


Cdc هنوز تجزیه کامل موارد ویروس کرونا بر اساس نژاد و قومیت را نشان نداده است ، اما از ماه مه سال 2020. مطالعات نشان داده است که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در شهرستانهایی که اکثریت سیاه پوست دارند ، بیشتر از سفیدپوستان است و میزان مرگ و میر تقریباً شش برابر شهرستانهای دارای اکثریت سفیدپوست است. این شامل مناطق روستایی و شهری است.



کمیته راه و روش نمایندگان مجلس روز چهارشنبه برای حل این مسئله شنید و به رهبران این جوامع اجازه داد نگرانی های خود را بیان کنند.



دکتر جیمز هیلدرت ، رئیس و مدیر عامل دانشکده پزشکی مهاری ، گفت که کنگره برای اطمینان از کمک به اقلیت ها در برنامه محرک بعدی به "اقدامات فوری" نیاز دارد.



وی گفت: "افراد زیادی مرده اند." "وقتی اینجا می نشینیم ، در این لحظه ، افراد بیشتری می میرند ، آنها بیشتر از اینکه بازی کنند ، صحبت می کنند. اگر تأخیر کنیم ، فردا افراد بیشتری می میرند."

"ما باید مجهز باشیم"

دکتر هیلدرث تأسیس فدراسیون دانشکده های پزشکی سیاه (CBMS) را پیشنهاد کرد که متشکل از دانشکده پزشکی مهاری ، دانشکده پزشکی دانشگاه هوارد ، دانشکده پزشکی مورهاوس و دانشکده پزشکی چارلز آر درو است که همه اینها هستند از نظر تاریخی نهادهای سیاه پوست.



اقدامات ایجاد اعتماد به نفس ، آزمایش سریع و ردیابی تماس در جوامع اقلیت با درآمد پایین را افزایش و گسترش می دهد ، فاصله اجتماعی ایجاد می کند ، فرصت هایی را برای گروه های محروم فراهم می کند و به این جوامع کمک می کند تا برای موج دوم ویروس ها آماده شوند.



طبق داده های دفتر تحقیقات APM در واشنگتن دی سی و 40 ایالت که داده های ویروس کرونا را در مورد نژاد و قومیت ارائه داده اند ، میزان مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در سیاه پوستان آمریکایی 2.4 برابر سفیدپوستان و 2.2 برابر آمریکایی های آسیایی و اسپانیایی تبار است. بار.

این اختلافات به ویژه در میشیگان ، کانزاس ، ویسکانسین و واشنگتن دی سی عمیق تر شده است.به ازای هر سفید پوستی که بر اثر پنومونی کرونر جدید از دنیا رفت ، 5 تا 7 سیاه پوست بر اثر پنومونی کرونر جدید جان خود را از دست دادند.



هیلدرث گفت: "بگذارید ما در این نبرد جایی داشته باشیم." "ما کاملاً آماده و آموزش دیده ایم. اما باید کاملاً مجهز باشیم. لطفاً ما را مسلح کنید."



هزینه طرح هیلدرت در 5 سال آینده 5 میلیارد دلار خواهد بود که وی آن را "بخش کمی از برنامه محرک کلی - 1٪ 1٪" توصیف می کند.



هیلدرت گفت: "این حمایت مالی برای تدوین و اجرای استراتژی مراقبت به وضوح بیان شده ما برای نجات آفریقایی آمریکایی ها و سایر زندگی های محروم ، استخدام و آموزش کارمندان برای انجام آموزش های بهداشتی در مورد امکان بهبود COVID-19 ضروری است. تهیه مالی حمایت از آمریکایی های آفریقایی تبار و دیگر خانواده های اقلیت با منابع کافی برای سالم سازی و آمادگی بهتر آنها برای همه گیری های آینده



وی ادامه داد: بنابراین ، برنامه ما مزایایی فراتر از COVID-19 خواهد داشت و هزینه های پزشکی کلی کشور را کاهش می دهد.

به اقلیت ها خدمت کنید

هیلدرث گفت که مدارس پزشکی سیاه از "قانون مراقبت" مستثنی هستند ، بنابراین آنها و بیمارانشان "همچنان بار این اپیدمی و این رکود اقتصادی ویرانگر را به دوش می کشند."



وی گفت که با اقدامات اعتماد سازی ، این امر اطمینان حاصل می کند که نیروی کار متنوعی در زمینه پزشکی وجود دارد که می تواند به جوامع اقلیت خدمت کند.



وی گفت: "ما باید اعتراف کنیم که برای محافظت و درمان موفقیت آمیز آفریقایی-آمریکایی ها و سایر افراد آسیب پذیر در معرض خطر در شهرهای گرم ، باید کارکنان آموزش دیده را استخدام کنیم ، آزمایش و ردیابی تماس را انجام دهیم ، و شامل برنامه های مراقبت شخصی و اجتماعی هدفمند باشیم. از نیروهای اجتماعی که رفاه آنها را تحت تأثیر قرار داده و از بین می برند. "



"یک پاسخ واقعاً پایدار به کمبود کارمندان مختلف پزشکی باید شامل استراتژی CARE ACT برای حمایت از دانشکده پزشکی HBCU باشد. اگر نتوانیم از خدمات کافی که می توانیم به کشور ارائه دهیم پشتیبانی کافی داشته باشیم ، رکود اقتصادی باعث ایجاد اعتماد خواهد شد. این اقدامات عواقب مالی ناگوار دارد. "

"نفوذ نامتناسب"

دولت ترامپ به دلیل دست زدن به ویروس کرونا و داده های آن در مورد نژاد و قومیت در موارد مثبت COVID-19 ، توسط قانونگذاران دموکرات مورد انتقاد قرار گرفته است.



به عنوان بخشی از "برنامه تضمین دستمزد" و "قانون افزایش بهداشت و درمان" ، کاخ سفید موظف است گزارشی درباره آزمایش ویروس کرونا ارائه دهد ، از جمله "داده های موجود در مورد مشخصات دموگرافیک ، از جمله روش های نامشخص و طبقه بندی شده ، نژاد ، نژاد ، سن ، جنسیت ، منطقه جغرافیایی و سایر عوامل مرتبط برای افرادی که تحت آزمایش COVID-19 قرار گرفته اند و "اطلاعات مربوط به تعداد و میزان موارد ، تعداد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از HIV".



مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، دکتر رابرت ردفیلد ، گزارشی چهار صفحه ای ارائه کرد که در آن تفاوت در تأثیر گروه های اقلیت توسط ویروس تأیید شده است ، اما هیچ داده جدید یا اصلی وجود ندارد. علاوه بر این ، لیست شش مورد مختلف با پیوند به داده های CDC ، داده ها را از نظر نژادی تفکیک نمی کند.

سناتور پتی موری (D-WA) با انتقاد از این گزارش ، آن را "یک پروژه تنبل ، چهار صفحه ای کپی و چسباندن" خواند و دولت ترامپ را ترجیح داد "از تأثیر نامتناسب این بحران بر جوامع رنگین پوست چشم پوشی کند." "



آزمایشگاه APM توانسته است برخی از این داده ها را محاسبه کند تا تفاوت های قومی را برجسته کند. در ناحیه کلمبیا و 40 ایالتی که در حال ردیابی است ، مشخص شد که از هر 1850 سیاه پوست 1 نفر (54.6 در هر 100000 نفر) مرد ؛ 1400 آمریکای لاتین (در هر 100000 نفر) 24.9 مرگ) .1 نفر در هر 4200 آسیایی (24.3) مرگ در هر 100000) در مقایسه ، از هر 4،400 سفیدپوست 1 نفر جان خود را از دست داد ، که معادل 22/7 مرگ در هر 100000 نفر است.



سامانتا آرتیگا ، مدیر برنامه سیاست گذاری تفاوت در بنیاد خانواده سزارس ، گفت: "آنچه که ما با ویروس کرونا دیده ایم این است که در واقع مجموعه ای از اختلافات بالقوه دیرینه ، از جمله دسترسی به مراقبت های بهداشتی ، نتایج پزشکی و عوامل اجتماعی و اقتصادی جامعه. "قبلاً به من یاهو مالیز گفته شد.

آندره پری ، محقق در موسسه بروکینگ ، گفت که این را می توان ناشی از نابرابری ساختاری دانست.



وی گفت: "آنچه ما دریافتیم این است که هر کجا مشکلاتی مانند استهلاک مسکن ، فقر ، نرخ بالای اشغال و غیره وجود داشته باشد - این مناطق مناطقی هستند که مردم شما در آن آسیب پذیرتر هستند ، و این مناطق مناطق تاریک تری هستند. جای تعجب نیست "من قبلاً به یاهو مالیز گفته شدم. شما مناطقی را دیده اید که ساکنان جنوب سیاه پوستان زندگی می کنند و مناطقی که فقر متمرکز است ، جایی که کمبود مسکن ارزان قیمت مردم را مجبور به زندگی در خانواده های نسلی یا خانواده هایی می کند که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. این مناطق آسیب پذیر هستند. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد