Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

روسیه درباره "اقدامات نظامی" علیه آزمایشگاه گرجستان با بودجه ایالات متحده هشدار داد.

ولادیمیر شامانف درخواست کرد تا آزمایشگاه با حضور "کارشناسان روسی" مورد بازرسی قرار گیرد.
وزارت امور خارجه گرجستان این اتهامات را "مضحک" خواند و "بار دیگر یک مبلغ که سعی در بی اعتبار کردن روابط ایالات متحده و جورجیا داشت."

روز پنجشنبه ، وزارت دفاع روسیه از آزمایشگاه خواست تا "مهمات تحویل عوامل شیمیایی و بیولوژیکی" را ذخیره کند و در آزمایش های انجام شده در آزمایشگاه باعث ده ها کشته شد.

رئیس نیروی حفاظت هسته ای ، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه ، کیرولوف ، گفت که ایالات متحده احتمالاً یک داروی سمی یا یک عامل بیولوژیکی بسیار کشنده را تحت عنوان تحقیقات پزشکی در مرکز جورجیا لوگار آزمایش می کند.

این ادعاها در حملات سایبری متهمان روسی ، مقامات آمریکایی ، انگلیسی و هلندی رخ داده است.

در همان روز ، ولادیمیر شامانوف ، رئیس شورای دفاع ملی روسیه و فرمانده سابق چتربازان روسی به خبرگزاری روسی TASS گفت که "اقدامات متعددی در سطح ملی انجام خواهد شد."

ما نمی توانیم از این امر چشم بپوشیم ، زیرا می دانیم در آنجا اتفاقی افتاده است که مستقیماً بر امنیت مرز جنوبی تأثیر می گذارد. ما اقدامات دیپلماتیک و نظامی را اتخاذ خواهیم کرد.

مقامات گرجی گفتند که این ادعاها با هدف بی اعتبار کردن روابط گرجستان با شرکای استراتژیک خود انجام می شود.

این یکی دیگر از تبلیغاتی است که روسیه با هدف بی اعتبار کردن روابط ایالات متحده و جورجیا همچنان به انتشار دروغ ادامه می دهد. ولادیمر کنستانتینیدی ، یک مقام وزارت امور خارجه ، روز جمعه به خبرنگاران گفت که البته ما از همه ابزارها برای پاسخگویی مناسب و استفاده از قدرت وزارت امور خارجه استفاده خواهیم کرد.

مدیر آزمایشگاه لوگار به یپرس گفت که این جمله به معنای این است: "خبرنگار روسی هنگام بازدید از آزمایشگاه لبخند زد ، اما سپس آلودگی ها را گسترش داد."

ایمنادزه گفت: ما روی حیوانات آزمایش نمی کنیم چه برسد به انسان ها.

ادعاهای مربوط به آزمایشگاه از کجا آمده است
مرکز تحقیقات بهداشت عمومی ریچارد لوگار ، مکانی است که توسط ایالات متحده تأمین می شود و توسط وزارت بهداشت جورجیا کنترل می شود. این آژانس به طور رسمی در آگوست 2013 تاسیس شد ، اما در سال 2004 پس از توافق نامه ایالات متحده و جورجیا در زمینه همکاری برای جلوگیری از تولید سلاح های بیولوژیکی و گسترش عوامل بیماری زا در 1997 و 2002 تأسیس شد.

روسیه ابراز نگرانی خود از آزمایشگاه را آغاز کرد. پیش از این ، ایگور گیور گادزه ، رئیس پیشین امنیت جورجیا ، اظهار داشت که در 11 سپتامبر ، آزمایشگاه لوگر آزمایشاتی را بر روی انسان انجام داده و سلاح های بیولوژیکی را در مسکو تولید کرده است.

از سال 1993 تا 1995 ، جورگادزه به عنوان وزیر امنیت ملی گرجستان خدمت می کرد. در سال 1995 ، وی گرجستان را به قصد ترور ادوارد شواردنادزه (ادوارد شواردنادزه) رئیس جمهور سابق گرجستان ترک کرد.

اینترپل او را شکار کرد ، اما پس از دریافت پناهندگی در روسیه ، اتهامات علیه او در سال 2016 لغو شد. در مسکو ، گئورگ حزب عدالت و سازمانی به نام "ضد سوروس" را تأسیس کرد.

اظهارات جورجادزه در مورد آزمایشگاه توسط رسانه های روسی و رسانه های گرجی طرفدار روسیه گزارش شد. سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ماریا زاخاروا از وزارت امور خارجه ایالات متحده خواست تا ادعاهای مطرح شده توسط جورج گاز را توضیح دهد.

"بسیار محتمل است که زیست شناسان گروه علوم ارتش ایالات متحده و افرادی که در کار قراردادی آژانس کاهش تهدیدات دفاعی استخدام شده اند ، آزمایش های سری بر روی گرجی ها انجام داده اند ، که اغلب منجر به عواقب مرگبار می شود [...]. در دسامبر 2015 ، سی بیمار که هپاتیت دریافت کردند درمان C درگذشت و 24 نفر در طی یک روز درگذشت. "علت مرگ مشخص نیست" در ستون مربوطه نوشته شده است .... متعاقبا ، 30 نفر دیگر در آوریل سال جاری و 13 نفر دیگر در آگوست 2016 فوت کردند ، دلیل ناشناخته است. "گیورگادزه" گفت: "متأسفانه ، واقعیت ها تاکنون بررسی نشده است."

آزمایشگاه لوگار قسمت مرکزی مرکز ملی کنترل بیماری ها و بهداشت عمومی (NCDC) در جورجیا است. امیران گامکرلدزه ، مدیر NCDC ، در جلسه جمعه جلسه توجیهی در پاسخ به این ادعاها برگزار کرد.

گانکروز گفت که ما به گمانه زنی ها و مزخرفات [پزشک اصلی روسیه] Onischenko و Gior Gadze پاسخ نخواهیم داد ، اما با توجه به اینکه حلقه رسمی روسیه قبلاً بحث در مورد این موضوع را آغاز کرده است ، ما تصمیم گرفتیم این موضوع را دوباره بحث کنیم ، و گفتیم که همه اطلاعات منتشر شده توسط رسانه های روسی و منابع رسمی با هدف بی اعتبار کردن پیشرفت و نوآوری کشورمان نادرست است.

وی همچنین گفت که از کارشناسان روسی علاقه مند به آزمایشگاه لوگار برای بازدید از این کشور دعوت شده است.

وی گفت که از 14 تا 15 نوامبر ، تفلیس میزبان کارگاه ارزیابی آزمایشگاه های بیولوژیکی است و نمایندگان 20 کشور در این کارگاه شرکت می کنند. وی گفت که آنها همچنین دعوت نامه ای به روسیه ارسال کرده اند ، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده اند.

"تبلیغات Abhisit"
کشف اسطوره توسط یک سازمان غیرانتفاعی محلی بنیاد توسعه رسانه (Mdf) برای رد اسطوره آغاز شد. این سخنان جو گادزه را تحقیق کرد و دریافت که ادعاهای وی "مضحک" است زیرا "آزمایشگاه های لوگار فقط در بخشی از کار تشخیص بدون مشارکت شرکت داشت در درمان برنامه حذف هپاتیت C ".

"دارویی که Sovodi برای درمان هپاتیت C استفاده می کند دلیل مرگ است. هیچ ادعای علمی برای این ادعا وجود ندارد ، زیرا مارک Soosbuvir که در مرحله بعدی درمان استفاده می شود Sovaldi و Harvoni است. هیچ آزمایش لازم نیست زیرا این دو داروها دارای اسناد تأیید کیفیت در اروپا و ایالات متحده هستند ، و آنها نه تنها در جورجیا ، بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر جهان به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که در میان 36،012 بیمار که در برنامه جورجیا در سال 2015 شرکت کرده اند - در سال 2017 ، 24481 مورد بهبودی از این بیماری بودند. گزارش اسطوره ردیاب.

گزارش MDF در سال 2017 در تبلیغات ضد غربی بیان داشت که اطلاعات تبلیغاتی درباره آزمایشگاه های لوگر نیز در رسانه های طرفدار روسیه پخش شده است.

بر اساس این گزارش ، همانند سال های گذشته ، توطئه ای شامل مرکز تحقیقات بهداشت عمومی ریچارد لوگار در تفلیس در سال 2017 منتشر شد که بر اساس آن این مرکز متعهد به تحقیق و توسعه مرگبار است هدف ویروس از بین بردن ژن های گرجی است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد