Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

میزان مرگ ویروس کرونا در میان سیاه پوستان آمریکایی و افرادی که در معرض آلودگی هوا هستند بیشتر است

تراز: طبق داده های مرکز آب و هوا ، بهداشت و محیط زیست جهانی در دانشگاه هاروارد ، تشخیص زودرس مرگ های ناشی از ذات الریه کرونر جدید دو روند نگران کننده را نشان می دهد: میزان مرگ سیاه پوستان آمریکایی و افرادی که به دلیل آلودگی هوا در معرض آلودگی هوا قرار گرفته اند مدت زمان طولانی در حال افزایش است - دو داده جمعیتی با هم تداخل دارند.


اگرچه داده ها در مورد قومیت موارد ویروس کرونا بسیار نادر است و برای نتیجه گیری جامع کافی نیست ، تحقیقات اولیه نشان می دهد که آمریکایی ها سیاه پوست هستند. مرگ و میر بیش از حد ناشی از COVID-19 است: شیکاگو 72 درصد از تلفات را به خود اختصاص داده است ، لوئیزیانا 70 درصد ، میشیگان 41 درصد را تشکیل می دهد و بسیاری از ایالت ها (از جمله نیویورک) هنوز آمار نژادی در مورد جمعیت آزمون و تعداد مرگ و میر نیویورک تایمز.

یک مطالعه جدید در هاروارد نشان داد که تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید و سایر شرایط مربوط به قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا در طولانی مدت دارای همپوشانی زیادی است ، که نشان می دهد کسانی که در مناطقی با آلودگی شدید هوا (شهرها) زندگی می کنند بیشتر از کسانی است که در مناطق آلوده کمتر زندگی می کنند. 15٪ افراد بیشتر به دلیل همان وضعیت سلامتی می میرند.

دکتر آرون برنشتاین ، مدیر موقت مرکز آب و هوا ، بهداشت و محیط جهانی دانشگاه هاروارد ، به خبرنگاران گفت: "ما دلایل بیشتری برای رسیدگی به بی انصافی و آسیب های ناشی از آلودگی هوا داریم." فوربس. "قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا به طور جدی خطر مرگ ناشی از ذات الریه کرونر را تحت تأثیر قرار می دهد. ما می دانیم که بخصوص آفریقایی-آمریکایی ها بیشتر از سفیدپوستان در معرض آلودگی هوا هستند."

محققان می گویند که داده های اولیه نشان می دهد که میزان بالای مرگ و میر در میان سیاه پوستان آمریکایی می تواند ناشی از این واقعیت باشد که این جمعیت ها کمتر در معرض بیمه قرار دارند ، بیشتر احتمال دارد که شرایط پزشکی قبلی داشته باشند ، احتمال کار از راه دور و بیشتر به دلیل سوگیری ضمنی از آزمایش و درمان مناسب رد شد. نیویورک تایمز.

براساس نظرسنجی جامعه آمریکا ، طبق اطلاعات آکادمی ملی علوم ، 51 درصد سیاهپوستان آمریکایی در شهرها یا کلانشهرها زندگی می کنند و افرادی که در شهرها یا کلانشهرها زندگی می کنند بیشتر در معرض آلودگی هوا هستند.

لوری لایتفورد ، شهردار شیکاگو گفت: "توزیع این بیماری وحشتناک داستانی از نابرابری منابع را روایت می کند." "فقر در واقع ما را می کشد ... این یک شیکاگو سیاه ویرانگر است."

زمینه اصلی: 368 هزار و 533 مورد ویروس کرونا و 11008 مورد مرگ در ایالات متحده وجود دارد. برای نتیجه گیری جامع خیلی زود است ، اما داده های اولیه نشان می دهد اقلیت های فقیر شهری بطور نامتناسبی تحت تأثیر ویروس قرار می گیرند. رنگ در یک وضعیت خطرناک به طور فزاینده) ". مرکز پیشرفت آمریکا.



مماس: بیشترین جمعیت زندانی مردان سیاه پوست ، که ممکن است کشنده نیز باشد ، ثابت کرده است که تمیز کردن زندانها به دلیل روابط نزدیک بین یکدیگر غیر ممکن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد