Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

رسانه های ایالات متحده: موارد بیماری تنفسی ایالات متحده در جولای 2019

در روزهای اخیر ، تحقیقات علمی در چندین کشور نشان داده است که اولین موارد تایید شده ذات الریه کرونر جدید بسیار زودتر از آنچه تصور می شد ، رخ داده است. سازمان بهداشت جهانی از همه کشورها می خواهد که اولین موارد خود را بررسی کنند.



طبق گزارش اخیر کانال ABC News ، در ژوئیه سال 2019 ، یک بیماری تنفسی ناشناخته به یک خانه سالمندان در ویرجینیا گسترش یافت و 54 نفر به این بیماری مبتلا شدند.


در جامعه گرین اسپرینگ در اسپرینگ فیلد ، ویرجینیا ، 54 نفر (دو نفر از آنها فوت کردند) علائم تنفسی مانند تب ، سرفه ، بدن درد ، تنگی نفس ، گرفتگی صدا و خستگی داشتند.


به گفته مقامات محلی بهداشت ، افراد مسن مستعد ابتلا به بیماری های تنفسی هستند و اغلب در زمستان به آنفلوانزا مبتلا می شوند ، اما این موارد در جولای سال گذشته مشاهده شد. برای هر دو مورد کشنده ، هر دو از بیماری های مزمن رنج می بردند و به دلیل ذات الریه در بیمارستان بستری شدند. منبع این موارد مشخص نیست.



جامعه اقداماتی را برای کاهش خطر بیشتر آلودگی از جمله بستن مراکز بهداشتی ، لغو فعالیت های جامعه ، جداسازی موارد علامت دار در اتاق ها و تقویت اقدامات بهداشتی انجام داده است.


از نظر جغرافیایی ، این خانه سالمندان بسیار نزدیک به آزمایشگاه معروف Detrick است که یک ساعت با ماشین فاصله دارد. بسیاری از شهروندان اینترنتی درخواست کردند که ساکنان این جامعه آزمایش شوند تا ببینند آیا به ذات الریه کرونر جدید آلوده شده اند یا خیر.



در آگوست 2019 ، مراکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده آزمایشگاه فورت دتریک را تحت نظر موسسه تحقیقات پزشکی ارتش ایالات متحده بستند. CDC "به دلایل امنیت ملی" از اظهار نظر در مورد بسته شدن آن خودداری کرد. در تاریخ 10 مارس ، طوماری در وب سایت کاخ سفید منتشر شد تا درباره بسته شدن آزمایشگاه و نشت احتمالی ویروس اطلاعات بیشتری کسب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد