Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

محققان ارتش در فورت دتریک به کشف ویروس ابولا کمک می کنند تا واکسن ویروس کرونا را فاکس نیوز جستجو کنند

دانشمندان ارتش در فورت دیتریک به دنبال راه حل های پزشکی برای ویروس کرونا هستند شب و روز.

همین محققان نظامی واکسن سیاه زخم ، طاعون و ابولا را پیدا کردند ؛ جنیفر گریفین ، گزارشگر امنیت ملی ، گزارش داد.



فورت دتریک ، مریلند. -محققان ارتش در فورت دتریک در حال کار سریع هستند و در حال کاشت دسته ای از ذات الریه کرونر برای کمک به آزمایش گزینه های درمانی و در نهایت یافتن ویروس کرونا هستند. واکسن


دکتر کاتلین گیبسون ، رئیس بخش خدمات آزمایشگاهی هسته ای موسسه بیماری های عفونی ارتش آمریکا (MedicalResearchInstitutionDisease ، USAMRIID) ، توضیح داد: "آنها برخی ویروس ها را به سلول ها آوردند" ، از طریق یک پنجره سه جداره ، که توسط محققان نظامی پوشیده شده است ، توضیح داد. لباس های محافظ با این ویروس کشنده سروکار دارند. "آنها به دنبال ویروس هایی خواهند بود که در واقع بخشی از سلول ها را از بین می برند و قسمت هایی را که از بین رفته اند ، می شمارند."


این دانشمندان نظامی به تولید واکسن سیاه زخم ، طاعون و ابولا کمک کردند. اکنون ، در این آزمایشگاه عظیم ، آنها در دو شیفت کار کرده و مقدار زیادی ویروس پنومونی تاج جدید تولید کرده اند.


سرهنگ E. Darrin Cox ، فرمانده USID ، توضیح داد: "ما توانایی های بیشتری داریم و تحقیقات بیشتری را همزمان انجام می دهیم." "ما می توانیم موازی عمل کنیم ، نه به ترتیب ، که به تسریع روند علمی کمک می کند."


فورت دتریک با داشتن تجهیزات ایمنی زیستی سطح 4 یکی از معدود آزمایشگاه های ایالات متحده را دارد که به محققان امکان می دهد مرگبارترین ویروس ها را بررسی کنند.


دو هفته طول کشید تا پنومونی تاج جدید رشد زیادی کرد. یک ماه پیش ، فورت دتریک اولین بطری این ویروس را از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) دریافت کرد. دانشمندان این ویروس توالی یابی ژنتیکی ویروس را آغاز کرده اند و همچنین دستگاه های مورد استفاده می توانند آزمایش سریع و گسترده دارویی را انجام دهند.


دکتر جان دای ، مدیر ایمونولوژی ویروسی در MRIID در ایالات متحده گفت: "ما توانایی زیادی در آزمایش تعداد زیادی از محصولات داریم. اکثر مکان های دیگر چنین زیرساختی ندارند و تولید یا آزمایش همزمان بسیاری از محصولات غیرممکن است. "حداقل هشت شرکت مختلف در حال تولید واکسن هستند. این واکسن ها می توانند از نظر ایمنی انسانی ارزیابی شوند ... تزریق های متعدد روی هدف اساساً بهترین شانس برای مبارزه با این ویروس است."


محققان نظامی برای مشاهده واکنش کلروکین و سایر ترکیبات را به ویال های ذات الریه کرونر جدید تزریق کردند.


دکتر شلی رادوشیتسکی گفت: "ما می توانیم حدود 300 دارو یا ترکیب را در هر صفحه آزمایش کنیم." "ما از این سیستم رباتیک برای افزودن این ترکیبات استفاده می کنیم و سپس این صفحات را به سیستم مهار بیولوژیکی منتقل می کنیم ، جایی که ویروس را اضافه می کنیم."


از سال 1969 ، این آزمایشگاه تحقیقاتی ارتش با نام USAMRIID اصلی ترین آزمایشگاه مسئول تحقیقات دفاع بیولوژیکی پزشکی در وزارت دفاع است.


این شرکت با شرکت های بیوتکنولوژی مانند Gilead کار کرده و برخی از داروها را کشف کرده است ، از جمله داروی ضد ویروس Remdesvir که برای مبارزه با ابولا استفاده می شود ، که ممکن است در برابر ذات الریه کرونر جدید موثر باشد. USAMRIID با مراکز کنترل بیماری ، انستیتوی ملی بهداشت (NIH) و شرکت های دارویی خصوصی همکاری کرده است تا این داروها را به بازار عرضه کند.


در دسامبر سال گذشته ، واکسن ابولا که به طور مشترک با مرک تولید شد مجوز گرفت ، این یک مرحله اساسی در تأیید سازمان غذا و دارو (FDA) است. این اختراع چندین سال پیش بود ، اما این آزمایشگاه های ارتش ذرات اصلی را کشف کردند که منجر به این کشف شد.


ویروس کرونا: آنچه باید بدانید


در اولین شیوع ابولا ، زنان و مردان در این راهروها بخشی از اولین جفت چکمه ها بودند.


دانشمندان ارتش که با COVID-19 کار می کنند از تجهیزات سطح 3 استفاده کردند زیرا ویروس کشندگی کمتری نسبت به ابولا دارد ، اما هنوز بسیار عفونی است.


یک مقام ایمنی در زمینه ایمنی زیستی قفل هوا را به فاکس نیوز نشان داد ، جایی که دانشمندان پس از شیفت کاری ضد عفونی کردند. این دوش های شیمیایی فشار قوی مانند کارواش کار می کنند دانشمندان از تجهیزات محافظتی برای استحمام استفاده می کنند.


این آزمایشگاه های سطح 4 در فورت دتریک به زمینه تحقیق در مورد پنومونی کرونر جدید منتقل شده اند و آنها توانایی آنها را در یافتن داروهای درمانی و واکسن ها دو برابر کرده اند.


دای توضیح داد: "واکسن سیاه زخم. ما به تولید آن کمک کردیم. همچنین واکسن طاعون که در اینجا تولید کرده ایم و همچنین واکسن ها و درمان های ضد ویروس ابولا وجود دارد. بنابراین ، از رومیزی تا محصول بالینی نهایی ، تحقیق و تحقیق در اینجا این حداقل 50 سال سابقه طولانی دارد. "


آنها از آزمایشگاه عطسه - فناوری ابداع شده توسط ارتش آمریکا - برای آزمایش نحوه انتشار ویروس در هوا استفاده می کنند.


سرگرد سابرینا مک گراو ، دانشمند مرکز هواشناسی در USAMRIID آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAMRIID) ، توضیح داد: "این عطسه شما و من را از طریق دیگران تقلید می کند. یک حلقه ویروس در غبار وجود دارد ، بنابراین نه تنها در هوا ، بلکه در بسیاری از قطرات کوچک آب در اندازه های مختلف وجود دارد. "" قطرات بزرگ آب روی دهان و چشم شما می ریزند ، و ممکن است روی دست ها ، سطوح ، کوچک باشد قطرات آب. "آنها را در سوراخ های بینی خود می مکید. برخی از آنها از طریق پیش بینی های شما به عمق ریه ها می روند. "


این واکسن ممکن است 18 ماه طول بکشد. این محققان از روش های درمانی شناخته شده برای انجام سریع آزمایشات حیوانی استفاده می کنند. کاکس گفت که آزمایش با گوزن ممکن است در نهایت کلید بهبود ویروس کرونا باشد.



کاکس گفت: "در حال حاضر فرت ها الگوی مناسبی برای حیوانات کوچکتر است. بنابراین ، گلدان ها دارای ژن های مهار کننده ACE 2 شبیه به انسان هستند." یک مدل حیوانی مناسب برای مطالعه بیشتر پنومونی کرونر جدید. "


وزیر جنگ ، رایان مک کارتی ، وزیر امور خارجه در پاسخ به این س Rال که رایان مک کارتی پس از دیدن این دانشمندان ارتش ایالات متحده چه پیامی برای آمریکایی ها ارسال می کند ، گفت: "این افراد قبلاً اینجا بوده اند. ، آنها برنده شدند ... ما این واکسن را پیدا خواهیم کرد و در آخر برنده خواهیم شد. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد