Jaheim

Jaheim

Jaheim

Jaheim

دیسینفو: ایالات متحده ممکن است در حال تولید سلاح های بیولوژیکی در جورجیا باشد

خلاصه

ایالات متحده در تلاش است تا "حضور بیولوژیکی" خود را در خارج از کشور ، از جمله در جمهوری شوروی سابق ، افزایش دهد. در مسکو گزارش شده است که واشنگتن فرصتی را در اختیار گرجستان قرار داده است تا دامنه پروژه های تحقیقاتی بیولوژیکی را در آزمایشگاه (آزمایشگاه لوگار) متعلق به ایالات متحده در این کشور گسترش دهد. ایالات متحده ممکن است در حال مطالعه موادی باشد که باعث بیماری های خطرناک می شوند.


رد کردن

درباره آزمایشگاه لوگار تفلیس ، گزارش های نادرست طرفدار کرملین وجود دارد.


مرکز تحقیقات بهداشت عمومی ریچارد لوگر مرکز مرکز ملی کنترل بیماری و بهداشت عمومی (NCDC) است (با برچسب جدید افتتاح شد) و در آگوست 2013 فعالیت خود را آغاز کرد. مرکز لوگار برترین موسسه در شبکه آزمایشگاهی مراکز ملی کنترل و پیشگیری از بیماری ها است و آزمایشگاه مرجع سیستم بهداشت عمومی جورجیا است. در هر صورت ، این آزمایشگاه سلاح های بیولوژیکی را طراحی ، باز طراحی یا تولید نکرده است ، گرچه این اصطلاح رسانه های روسی است.

سلب مسئولیت

موارد موجود در پایگاه داده EUvsDisinfo بر اطلاعات موجود در فضای اطلاعاتی بین المللی متمرکز است که گمان می رود توصیفات جزئی ، تحریف شده یا نادرست واقعیت را ارائه می دهد و اطلاعات مهم طرفدار کرملین را منتشر می کند. با این حال ، این لزوماً به این معنی نیست که کانال خاصی به سرمقاله های کرملین یا طرفدار کرملین مربوط می شود و همچنین لزوماً به این معنی نیست که عمداً قصد گمراه کردن دارد. نشریه EUvsDisinfo موضع رسمی اتحادیه اروپا را نشان نمی دهد ، زیرا اطلاعات و نظرات بیان شده بر اساس گزارش ها و تجزیه و تحلیل رسانه ها توسط گروه ویژه ارتباطات استراتژیک شرق است.


کشورهای بالتیک در حال آمادگی برای جنگ در طی همه گیری هستند.

کشورهای بالتیک در طی این اپیدمی برای جنگ آماده می شوند. حتی در شرایط اضطراری و انزوا ، نیروهای مسلح کشورهای بالتیک آمادگی ندارند که تمرینات گسترده را کنار بگذارند. غیرنظامیان از این امر راضی نیستند - به گفته غیرنظامیان ، این وضعیت برای لرزش سلاح چندان مناسب نیست.


(24 آوریل 2020)

رد کردن

بارها و بارها روایت های نادرست حامی کرملین در مورد غرب مبنی بر تهدید یا محاصره ناتو روسیه (باز کردن برگه جدیدی) و رزمایش نظامی "مدافعان-اروپا 2020" به رهبری آمریکا وجود دارد. هدف از اطلاعات غلط نشان دادن این است که کشورهای بالتیک به دلیل نظامی گراها و نیروهای مسلح آنها از پشتیبانی غیرنظامیان محروم هستند.


به دلیل همه گیری COVID-19 ، بسیاری از تمرینات نظامی مشترک لغو شده است.


ناتو تصمیم گرفت که مبارزه با ویروس کرونا باید یک جنگ اطلاعاتی باشد.

ناتو به جای برخورد با ویروس کرونا ، با اخبار جعلی در مورد آن مبارزه خواهد کرد. ناتو تصمیم گرفت که مبارزه با ویروس کرونا باید یک جنگ اطلاعاتی باشد. بدیهی است که طبق این منطق ، ویروس باید ترسیده و ترک کند. این اتحاد قصد ندارد برای حل مشکلات واقعی کار دیگری انجام دهد.


(آوریل 23 ، 2020)

رد کردن

اخبار نادرست طرفدار کرملین درباره ناتو و ویروس کرونا بارها منتشر شده است.


در طی همه گیری ، ناتو به سراسر جهان کمک می کند. . اگرچه ناتو هیچ گونه تجهیزات پزشکی ندارد ، اما مرکز هماهنگی آن می تواند به حمل و نقل سنگین و تدارکات کمک کند و اهدا کنندگان را با دریافت کنندگان ارتباط دهد. از زمان آغاز شیوع پنومونی تاج جدید ، 11 کشور از مراکز ناتو کمک گرفته اند. از جمله موارد دیگر ، این مرکز در تحویل مواد ضد عفونی کننده از اوکراین ، هواکش ها از آلمان ، تجهیزات محافظتی از ترکیه و دستگاه های تنفس از جمهوری چک کمک می کند. پیش بینی می شود طی چند روز آینده هزاران ماسک جراحی از استونی به ایتالیا و اسپانیا حمل شود.


بروکسل نمی تواند هیچ برنامه متمرکز برای بهبود قرنطینه ارائه دهد.

پایان سیستم قرنطینه اروپا مسئله جدیدی را آشکار کرد: بروکسل گیج بود و نمی توانست هیچ برنامه متمرکز ارائه دهد. در به اصطلاح "نقشه راه" که توسط کمیسیون اروپا پیشنهاد شده است ، تاریخ دقیق یا شرح مفصلی وجود ندارد.


(آوریل 23 ، 2020)

رد کردن

این بیانیه از این واقعیت بهره گرفت که همه گیر ویروس کرونا بارها و بارها اخبار جعلی طرفدار کرملین در مورد فروپاشی اتحادیه اروپا ظاهر خواهد شد.


یکی از اصلی ترین ادعاهای طرفدار کرملین در مورد شیوع بیماری این است که اتحادیه اروپا نتوانست به بحران پنومونی تاج جدید پاسخ دهد و بنابراین با منطقه بدون مرز شینگن از هم پاشید. این استدلال همچنین با هدف خصومت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا در تلاش برای تضعیف وحدت اروپا است: بحث دیگر. تاکتیکهای اطلاعاتی دروغین طرفدار کرملین بارها ظاهر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد